Jump to content
IGNORERAD

Bröst förstorning.


Dolemon

Recommended Posts

Dottern pratar mycket om bröst förstorning.

Har någon erfarenhet av sådan, vad det kan kosta.

Någon bra ställe i Bangkok.

 

Mvh.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Dolle:

Dottern pratar mycket om bröst förstorning.

Har någon erfarenhet av sådan, vad det kan kosta.

Någon bra ställe i Bangkok.

 

Mvh.

Pratunam Polyclinic ligger mitt över gatan från Indra Hotel i BKK +66 2 254 5888.

50.000bht jag känner 4st som har vairit dit och väldigt goda resultat.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan fixade sina här:    http://www.naraveesurgery.com/

 

Kanonställe. Har fixat till många kända personer både från Thailand och utomlands.

 

Priset avgors helt av vilket inplantat man väljer. Frugan tog premium, importerade från USA. Snittet gjordes i armhålan.  Vi pyntade 55.000 Baht men det är ju snart 15 år sedan.  När vi var där startade priserna på 25.000 Baht.

 

Livstidsgaranti på ingreppet. (är väl så länge kliniken finns kvar antar jag) 2 återbesok var frugan tvungen att gora.

 

Mycket proffesionelt bemotande från alla.

 

Kan varmt rekommenderas.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

En bra börja är att inte särskriva.......:giggle:

Sorry, den jobbiga språkpolisen i mig kunde inte låta bli.........:rotfl:

 

Seriöst, så undrar jag varför man är ute efter en kortsiktig lösning på ett ickeproblem........

Är det för att man skall matcha ngn mediabild om stora bröst är bättre?

I förlängningen kommer stora bröst bara skapa problem i form av ryggsmärtor och de kommer nog inte bli vackrare till ålderns höst när gravitationen har gjort sitt......

 

Men vad vet jag, jag har ju bara C-kupa än så länge men de börjar bli hängiga nu framåt medelåldern.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

En bra börja är att inte särskriva.......:giggle:

Sorry, den jobbiga språkpolisen i mig kunde inte låta bli.........:rotfl:

 

Seriöst, så undrar jag varför man är ute efter en kortsiktig lösning på ett ickeproblem........

Är det för att man skall matcha ngn mediabild om stora bröst är bättre?

I förlängningen kommer stora bröst bara skapa problem i form av ryggsmärtor och de kommer nog inte bli vackrare till ålderns höst när gravitationen har gjort sitt......

 

Men vad vet jag, jag har ju bara C-kupa än så länge men de börjar bli hängiga nu framåt medelåldern.......:rotfl:

Nu snackar du nog om damerna från xxx- filmerna med sina bomber, en tjej som har väldigt platt bröstkorg kan tycka att kläderna

sitter dåligt och vissa fyller behån med saker för att få lite fylligare överdel. En väninna till frugan har som hon kallar

det ammat bort det hon en gång hade och satt in lite nytt i ungefär samma size som före ungen. Det har nu gått 14år

och hon är väldigt nöjd, så kortsiktigt vet jag inte om det är. 

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
7 minuter sedan, skrev Broskan:

Nu snackar du nog om damerna från xxx- filmerna med sina bomber, en tjej som har väldigt platt bröstkorg kan tycka att kläderna

sitter dåligt och vissa fyller behån med saker för att få lite fylligare överdel. En väninna till frugan har som hon kallar

det ammat bort det hon en gång hade och satt in lite nytt i ungefär samma size som före ungen. Det har nu gått 14år

och hon är väldigt nöjd, så kortsiktigt vet jag inte om det är. 

 

//Broskan

 

Tja, det var ju bara en reflektion från min sida.....

 

Man har ju ingen personlig erfarenhet direkt (förutom att "gubbtuttarna" blir allt mer hängiga med åldern :giggle:) men jag tycker mig se många tjejer i unga år som vill förstora brösten bara för att synas och på ngt sätt kan jag tycka det är sorgligt om det är på det sättet.......

 

Men det är stor press på ungdomar idag ang. utseende och förmodligen större än vad vi medelålders kan förstå.......

 

Kan däremot fullt förstå om man vill göra det om, precis som du säger, man har"ammat bort brösten"........

 

Men vad jag tolkar det som från TS så är det en ung kvinna (iom att han säger att det är dottern) och då kan jag tycka det är för tidigt men hon kan ju givetvis vara äldre än vad jag uppfattar det som i texten........

 

Tanken var mest att om man skaffar sig stora bröst i ung ålder, så kanske det inte är så bra på lång sikt.......

 

Men det är ju bara en teori från min sida.......

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

53 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

Tja, det var ju bara en reflektion från min sida.....

 

Man har ju ingen personlig erfarenhet direkt (förutom att "gubbtuttarna" blir allt mer hängiga med åldern :giggle:) men jag tycker mig se många tjejer i unga år som vill förstora brösten bara för att synas och på ngt sätt kan jag tycka det är sorgligt om det är på det sättet.......

 

Men det är stor press på ungdomar idag ang. utseende och förmodligen större än vad vi medelålders kan förstå.......

 

Kan däremot fullt förstå om man vill göra det om, precis som du säger, man har"ammat bort brösten"........

 

Men vad jag tolkar det som från TS så är det en ung kvinna (iom att han säger att det är dottern) och då kan jag tycka det är för tidigt men hon kan ju givetvis vara äldre än vad jag uppfattar det som i texten........

 

Tanken var mest att om man skaffar sig stora bröst i ung ålder, så kanske det inte är så bra på lång sikt.......

 

Men det är ju bara en teori från min sida.......

 

 

En dotter är alltid en dotter vad än åldern är, och detta är ingen Pattaya tjej som ska visa upp behagen för idi*ter

 

Är som Broskan skriver inge roligt att fylla ut "BH" med papper för att inte se ut som en planka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
6 minuter sedan, skrev Dolle:

 

En dotter är alltid en dotter vad än åldern är, och detta är ingen Pattaya tjej som ska visa upp behagen för idi*ter

 

Är som Broskan skriver inge roligt att fylla ut "BH" med papper för att inte se ut som en planka.

 

Full respekt och jag pratade inte om "Pattaya tjejer" utan mer den utseendefixeringen som råder i dagens samhälle som jag kan tycka är skitjobbigt för många och att man därför funderar på kirurgisk kompensering........

Det är ingen kritik utan en fundering över samhällsklimatet i stort..... 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 
En dotter är alltid en dotter vad än åldern är, och detta är ingen Pattaya tjej som ska visa upp behagen för idi*ter
 
Är som Broskan skriver inge roligt att fylla ut "BH" med papper för att inte se ut som en planka.
Herre Gud! Vi är som vi är. Och kolla på nätet för dottern. OMG.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
On 2018-05-18 at 07:25, skrev thomas001:

Frugan fixade sina här:    http://www.naraveesurgery.com/

 

Kanonställe. Har fixat till många kända personer både från Thailand och utomlands.

 

Priset avgors helt av vilket inplantat man väljer. Frugan tog premium, importerade från USA. Snittet gjordes i armhålan.  Vi pyntade 55.000 Baht men det är ju snart 15 år sedan.  När vi var där startade priserna på 25.000 Baht.

 

Livstidsgaranti på ingreppet. (är väl så länge kliniken finns kvar antar jag) 2 återbesok var frugan tvungen att gora.

 

Mycket proffesionelt bemotande från alla.

 

Kan varmt rekommenderas.

 

 

Tack tomas001

Ja då har dottern lidit igenom smärtan efter bröstförstoring och är nöjd.

61748836_Njd.thumb.jpeg.df42a5d0183528ba3a502ecdc1885c6b.jpeg

 

Mvh Dollemon

Link to comment
Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev Dolle:

Tack tomas001

Ja då har dottern lidit igenom smärtan efter bröstförstoring och är nöjd.

61748836_Njd.thumb.jpeg.df42a5d0183528ba3a502ecdc1885c6b.jpeg

 

Mvh Dollemon

Resultatet vart bra och rätt proportion till hennes kropp så hon är garanterad nöjd.

Är det 260cc eller?

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minutes ago, Dolle said:

Tack tomas001

Ja då har dottern lidit igenom smärtan efter bröstförstoring och är nöjd.

61748836_Njd.thumb.jpeg.df42a5d0183528ba3a502ecdc1885c6b.jpeg

 

Mvh Dollemon

Blev riktigt bra. Frugan har implantat och det är snart dags att byta ut. Vad gick kalaset på?

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev Broskan:

Resultatet vart bra och rätt proportion till hennes kropp så hon är garanterad nöjd.

Är det 260cc eller?

 

//Broskan

555 Vet tyvärr inget om storleken mer än det blev bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Blev riktigt bra. Frugan har implantat och det är snart dags att byta ut. Vad gick kalaset på?

50000:- Bath 

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Dolle:

Tack tomas001

Ja då har dottern lidit igenom smärtan efter bröstförstoring och är nöjd.

61748836_Njd.thumb.jpeg.df42a5d0183528ba3a502ecdc1885c6b.jpeg

 

Mvh Dollemon

Vad har hon på axeln?

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev swedenfarang:

Blev riktigt bra. Frugan har implantat och det är snart dags att byta ut. Vad gick kalaset på?

Åfaan

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev stefan5300:

Vad har hon på axeln?

Någon j-v tatuering vet ej vadd den betyder, som jag inte viste om innan hon hade en.

Sa åt henne att när jag tar hand om dig ska du inte tatuera dig.

 

Mvh.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...