Jump to content
IGNORERAD

The Access Pool Resort & Spa Phuket


Peolito

Recommended Posts

Brorsan med familj har preliminärbokat detta hotell i nära Karon Beach i Phuket. Dom har aldrig varit i Thailand. Någon som känner till hotellet. Har inte vart på Karon Beach sedan 2000. Tips på aktiviteter och andra tips.

 

/Peolito

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar ju inte vara direkt strandnära men hotellet har säkert egen shuttlebus.

Ser trevligt ut på hemsidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser trevligt ut! det verkar som om att det har fått goda omdömen på olika rese och boknings sidor .

Link to comment
Dela på andra sajter

Ringde brorsan igår om de bokat hotellet. Nix dottern ska med och ville bo närmare stranden, ha större pool och nära till shopping. Hon bestämde att hotell Duangjitt resort i södra Patong skulle bokas och så blev det.
Nära till Bangladesh 24 årige sonen blir nog glad :-)


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Patong. Helt klart ett nedköp.

Det tycker jag också men försökte inte låta alltför negativ.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Iallafall ett kanonhotell ,bodde där för ett gäng år sedan.

Det verkar lite grönt runtikring hotellet.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Peolito:


Det verkar lite grönt runtikring hotellet.


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det känns avskilt fast att det ligger så nära stranden och Bangla Road. Tre stora bassänger och grönområde kring det. Väldigt prisvärt hotell och bra service. En bekant var manager där för ett antal år sedan, så jag var dit flera veckor och hälsade på. Bodde där också för ett antal år sedan i en månad och var mycket nöjd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns avskilt fast att det ligger så nära stranden och Bangla Road. Tre stora bassänger och grönområde kring det. Väldigt prisvärt hotell och bra service. En bekant var manager där för ett antal år sedan, så jag var dit flera veckor och hälsade på. Bodde där också för ett antal år sedan i en månad och var mycket nöjd.

Låter bra.


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...