Jump to content
IGNORERAD

Vem vinner melodifestivalen ikväll?

Cavemannen
 Dela

Vem vinner melodifestivalen ikväll?  

7 röster

1. 1. Vem vinner melodifestivalen ikväll?

• Sverige
      1
    • Norge
      0
    • Finland
      2
    • Danmark
      0
    • Ungern
      1
    • Cypern
      1
    • Annan
      2

Recommended Posts

@wUThai har tjatat i 3dagar om att jag måste fixa en omröstning om melodifestivalen, så jag får väl stå han till lags 😉

Själv tror jag på hårdrockarna från Ungern :-)

Ändrades av Cavemannen
Dela på andra sajter

Det slutar oavgjort efter full tid sen blir ryssarna för svåra i sudden tack vare en onödig svensk utvisning...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Benriach:

Det slutar oavgjort efter full tid sen blir ryssarna för svåra i sudden tack vare en onödig svensk utvisning...

Kan gå till förlängning! :sure: Fin -Can just nu 3-1.

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

Guest wUThai
50 minuter sedan, skrev Cavemannen:

@wUThai har tjatat i 3dagar om att jag måste fixa en omröstning om melodifestivalen, så jag får väl stå han till lags 😉

Själv tror jag på hårdrockarna från Ungern :-)

Frugan lovade sig själv att aldrig mer titta på det då det var en skitlåt som vann förra året! Så jag är riktigt glad att jag slipper se skiten. Läskeblaskkungen Hamnoi, sitter säkert med en dragen handbroms och kollar nu! :)

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev JJC:

Speedway GP

Fredrik Lindgren i finalen.

1. Woffinden

2. Janowski

3. Lindgren

Lindgren leder GP med 16 poäng 

Dela på andra sajter

Jaha, går det i kväll.

Är Sverige med, har inte någon koll alls om det där.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Dela på andra sajter

La Galaxy får väl stryk igen

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev wUThai:

Frugan lovade sig själv att aldrig mer titta på det då det var en skitlåt som vann förra året! Så jag är riktigt glad att jag slipper se skiten. Läskeblaskkungen Hamnoi, sitter säkert med en dragen handbroms och kollar nu! :)

Haha, Mr jorgubbscider aka ilovewhitewine   aka 3,5% tar ton! Ja jävlar, mycket ska ögonen behöva stå ut med👍

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Guest wUThai
3 minuter sedan, skrev hamnoi:

Haha, Mr jorgubbscider aka ilovewhitewine   aka 3,5% tar ton! Ja jävlar, mycket ska ögonen behöva stå ut med👍

Du, jag vet vad du lyssnar på. Så tyst nu. :)

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev wUThai:

Du, jag vet vad du lyssnar på. Så tyst nu. :)

Lyssnar på det mesta,att tro att man är hård o cool för att man lyssnar på ”hård musik” växte jag ifrån i moppeåldern😘

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Kan tillägga att mellon är på tv’n men jag o frugan sitter på balkongen o smuttar gt.

Så helt fel har inte muttan😉

Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev hamnoi:

Lyssnar på det mesta,att tro att man är hård o cool för att man lyssnar på ”hård musik” växte jag ifrån i moppeåldern😘

Hahahaha! Mja, så hårt är det väl inte... inte hårdare än din favorit? Jeansskjorta och tajta jeans är väl hans signum? :)

Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev wUThai:

Hahahaha! Mja, så hårt är det väl inte... inte hårdare än din favorit? Jeansskjorta och tajta jeans är väl hans signum? :)

Hehe, så du tror att jag skulle skämmas för att jag o frugan hade en trevlig kväll på Rondo med Ledin dit jag fick gratisbiljetter.

Som sagt, både moppe och osäkerheten den åldern förde med sig har jag passerat

för länge sedan, var då man drack 3,5%,btw så vissa dricker forfarande det😂

Dela på andra sajter

Guest wUThai
6 minuter sedan, skrev hamnoi:

Kan tillägga att mellon är på tv’n men jag o frugan sitter på balkongen o smuttar gt.

Så helt fel har inte muttan😉

Hälsa chefen i huset så gott från oss! ;) 

Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev hamnoi:

Hehe, så du tror att jag skulle skämmas för att jag o frugan hade en trevlig kväll på Rondo med Ledin dit jag fick gratisbiljetter.

Som sagt, både moppe och osäkerheten den åldern förde med sig har jag passerat

för länge sedan, var då man drack 3,5%,btw så vissa dricker forfarande det😂

Jag hade inte ens nämnt Ledin under pistolhot! :)

Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev wUThai:

Hälsa chefen i huset så gott från oss! ;) 

Hehe,ja vi säger väl så Fridolf🙈

Dela på andra sajter

Guest wUThai
Precis nyss, skrev hamnoi:

Hehe,ja vi säger väl så Fridolf🙈

Touche! Bra där gubben... det är ju lite sting i dig fortfarande även att du är hunsad som en undergiven hund! :)

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev wUThai:

Jag hade inte ens nämnt Ledin under pistolhot! :)

Inga konstigheter, lite som att jag inte nämner att jag känner dig🙊

Dela på andra sajter

Guest wUThai
2 minuter sedan, skrev hamnoi:

Inga konstigheter, lite som att jag inte nämner att jag känner dig🙊

Phew, blev orolig där ett tag! 

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev wUThai:

Touche! Bra där gubben... det är ju lite sting i dig fortfarande även att du är hunsad som en undergiven hund! :)

Vi skulle kunna ha en omröstning om den fråga, tror dock att svaren hade sänkt din "manlighet" ett par hack,

så det är nog bättre vi avstår Törnrosa:give_heart:

Dela på andra sajter

Guest wUThai
9 minuter sedan, skrev hamnoi:

Vi skulle kunna ha en omröstning om den fråga, tror dock att svaren hade sänkt din "manlighet" ett par hack,

så det är nog bättre vi avstår Törnrosa:give_heart:

Mjo, för jag är ju känd för att ha ocd när det gäller att städa. Stålis och stekarn, sa att dom inte ens fick gå in i lägenheten om dom inte hade skyddspåsar på fötterna... jo, jag förlora säker där! 

Dela på andra sajter

50 minuter sedan, skrev wUThai:

Mjo, för jag är ju känd för att ha ocd när det gäller att städa. Stålis och stekarn, sa att dom inte ens fick gå in i lägenheten om dom inte hade skyddspåsar på fötterna... jo, jag förlora säker där! 

Stålis o stekarn kommer inte in om de så klär in sig i en kevlarpåse.

Ändrades av hamnoi

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...