Jump to content
IGNORERAD

Polisvolontär fick tand utslagen av arg turist


Cavemannen

Recommended Posts

Cavemannen

En Rysk polisvolontär som samarbetar med turistpolisen i Pattaya fick en tand utslagen av arg turist.

När skall dessa volontärer förstå att de inte är poliser och att de enbart är där för att tolka?

Jag minns den svenska pajasen i Phuket som det gick ett tv-program om för en del år sedan.

Det finns en tråd om ryssen på thaivisa där de har väldigt roligt åt den Ryska pajasen :D

https://www.thaivisa.com/forum/topic/1035607-drunk-tourist-knocks-tooth-out-of-volunteer-foreign-policeman-in-walking-street-arrest/

 

här visar han vart tanden saknas

1157821425_volontr.jpg.0aeff1271b2a571f203c9c3737891f15.jpg

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

Han LG på Phuket hade ju en jobbarkompis som var med här på MPR tidigare, undra vart han tog vägen?

NessePesse eller PissNisse hette han här på forumet :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Han LG på Phuket hade ju en jobbarkompis som var med här på MPR tidigare, undra vart han tog vägen?

NessePesse eller PissNisse hette han här på forumet :D 

LG har väl kastat in handduken sen några år tillbaka?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Soengsang:

LG har väl kastat in handduken sen några år tillbaka?

Jag läste det, men PisseNisse lever väl ännu, dock länge sedan man såg han på MPR

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Han LG på Phuket hade ju en jobbarkompis som var med här på MPR tidigare, undra vart han tog vägen?
NessePesse eller PissNisse hette han här på forumet [emoji3] 
Har för mig jag träffade han hos Maitan?! Ganska lika varandra han och LG. Fick för mig att dom var bröder? Jävligt lika iaf! [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev wUThai:

Har för mig jag träffade han hos Maitan?! Ganska lika varandra han och LG. Fick för mig att dom var bröder? Jävligt lika iaf! emoji4.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Har du träffat slaktarn från Borås IRL?

Hade han batongen med sig?(han la ju ut en bild på en batong han köpt och var jättemallig över) :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Haha! Som sagt den snubben jag träffade var fan en kopia på LG och körde motorcykel, tror han bodde heltid i Thailand. Måste varit en tunn batong.. För han var fan inte grövre än en jakthund över ryggen! Om det nu är samma person vi snackar om?! [emoji4]

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
3 minuter sedan, skrev wUThai:

Haha! Som sagt den snubben jag träffade var fan en kopia på LG och körde motorcykel, tror han bodde heltid i Thailand. Måste varit en tunn batong.. För han var fan inte grövre än en jakthund över ryggen! Om det nu är samma person vi snackar om?! emoji4.png

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Har för mig att jag såg några bilder på pessenesse.....han var rätt rund isof.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
3 minuter sedan, skrev wUThai:

Haha! Som sagt den snubben jag träffade var fan en kopia på LG och körde motorcykel, tror han bodde heltid i Thailand. Måste varit en tunn batong.. För han var fan inte grövre än en jakthund över ryggen! Om det nu är samma person vi snackar om?! emoji4.png

 

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

 

 

 

 

Nää, men nu tror jag att jag vet vem du menar, han med Yamaha 1100 och körde med jeansen nedstoppade i cowboybootsen.

Den har jag med träffat hos Maitans, men det är inte PesseNisse, Nisse bodde i Phuket först senare i norra isaan någonstans, Udon kanske

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Nää, men nu tror jag att jag vet vem du menar, han med Yamaha 1100 och körde med jeansen nedstoppade i cowboybootsen.
Den har jag med träffat hos Maitans, men det är inte PesseNisse, Nisse bodde i Phuket först senare i norra isaan någonstans, Udon kanske
Jaja! Det stämmer. Visst fan är han lik LG? [emoji4]

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev wUThai:

Jaja! Det stämmer. Visst fan är han lik LG? emoji4.png

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Ja dom var som bröder :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen

I denna tråd hittar ni pissenisse, MickeIsaan hette han med detta nick.

Men hans första nick och inne på SoiSixten så hette han nissefisk eller något liknande.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
50 minuter sedan, skrev Cavemannen:

I denna tråd hittar ni pissenisse, MickeIsaan hette han med detta nick.

Men hans första nick och inne på SoiSixten så hette han nissefisk eller något liknande.

 

Bra med lite gamla trådar. Jag trodde att nivån drastiskt hade sjunkit på detta forum. Men det var ju lika illa förr.

Borde man inte ha blivit avtrubbad?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Cavemannen said:

I denna tråd hittar ni pissenisse, MickeIsaan hette han med detta nick.

Men hans första nick och inne på SoiSixten så hette han nissefisk eller något liknande.

 

Vilken guldtråd. 😂😂😂

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...