Jump to content
IGNORERAD

Dags för VM!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪


frason

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    21

  • stefan5300

    10

  • audirs2

    10

  • Kenneth4618

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

1 timme sedan, skrev Knasen:

Kan tycka att det är lite löjligt att försvaret skall ställa upp ,med dyra Jas plan och hedra dessa iofs duktiga gossar, men ingen av dom har med största säkerhet gjort lumpen och blir det krig så kommer dom att få gömma sig i en bunker medans vi andra är ute och gör grovjobbet, det är lite annat än hokkej det! Tyckte lika illa om detta när Finland van sitt hokejj guld första gången, då gick finska F 18 Hornet upp  och mötte dom! Dom är ju inga gudar som botar cancer eller stoppar krig! Sån e jag!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev audirs2:

Kan tycka att det är lite löjligt att försvaret skall ställa upp ,med dyra Jas plan och hedra dessa iofs duktiga gossar, men ingen av dom har med största säkerhet gjort lumpen och blir det krig så kommer dom att få gömma sig i en bunker medans vi andra är ute och gör grovjobbet, det är lite annat än hokkej det! Tyckte lika illa om detta när Finland van sitt hokejj guld första gången, då gick finska F 18 Hornet upp  och mötte dom! Dom är ju inga gudar som botar cancer eller stoppar krig! Sån e jag!

Dom har nog sina timmar att formationsflyga oavsett om moder/fader-landet vinner vm-guld att göra, mao förena nytta med nöje. Hellre att de tillser nationell glädje än flyga omkring frigolitt-kuken och smuttsdiesel-doris som ju också ligger under försvarets ansvar när regeringsplanet nyttjas för politisk propaganda som tex i Ungern.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Knasen:

Dom har nog sina timmar att formationsflyga oavsett om moder/fader-landet vinner vm-guld att göra, mao förena nytta med nöje. Hellre att de tillser nationell glädje än flyga omkring frigolitt-kuken och smuttsdiesel-doris som ju också ligger under försvarets ansvar när regeringsplanet nyttjas för politisk propaganda som tex i Ungern.

Smuttdiesel Doris!:crazy::big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev audirs2:

Vilken grupp spelar Brasilien eller Albanien i? Mera tinner, tack!:lipa:

De har valt att inte delta i kvalen till grupperna, iaf brasilen.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev audirs2:

Vilken grupp spelar Brasilien eller Albanien i? Mera tinner, tack!:lipa:

Jag tror att du skulle prova på lite epoxi till heljen, det biter bra...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige spelade hockey på en mycket hög nivå.

Oavsett vilka som inte deltog och om ni anser turneringen vara en kalle anka cup eller inte så var det mycket hög klass.

Hockeyn har utvecklats, dom gamla legenderna skulle inte hänga med i dagens tempo.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Nicholas:

Sverige spelade hockey på en mycket hög nivå.

Oavsett vilka som inte deltog och om ni anser turneringen vara en kalle anka cup eller inte så var det mycket hög klass.

Hockeyn har utvecklats, dom gamla legenderna skulle inte hänga med i dagens tempo.

Så är det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre sent än aldrig men grattis Tre Kronor till en suveränt genomförd turnering. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Benriach:

Jag tror att du skulle prova på lite epoxi till heljen, det biter bra...

Har prövat, funkar inte!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Glömmer aldrig den heta VM sommaren 2002 i Japan och Sydkorea när broder uppträdde iklädd den svenska fotbollströjan uppe på andra våningen på Royal Garden. Minns att jag med hjälp av en halva sangsom fick igång en hel grupp av Japanska turister att stämma in i du gamla du fria under matchen mellan Sverige och England.

 

Visserligen blev jag varnad två gånger av nitiska thailändska säkerhetsvakter att lugna ner mig men jag lyckades skapa en härlig stämning.

 

Eller när hela soppstället utanför seven eleven gungade när jag sjöng Good save the queen och låtsades att jag var från Birmingham och lyckades lura ett stort antal thailändare att gå på detta trick.

 

Det var en härlig sommarmånad i fiskebyn.

 

Tyvärr tog festen för Sverige slut på andra våningen så då tröstade sig broder och khun Manot istället med att sätta på en thailändsk porrfilm istället.

 

Det var då en av dom yngre kvinnliga lärarna Somjai plötsligt kom in i rummet av misstag och gissa om hon skämdes?

 

Jag och Yoga lärare khun Manot skämdes däremot inte.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Mestadels har jag goda minnen från diverse EM- och VM-fester. Jag har dock ett ytterst pinsamt minne från fotbolls-VM 2002. Jag och frugan var nere i Pattaya med några kompisar och skulle käka på Royal Garden. På väg till restaurangen hörde vi ett riktigt ståhej och en drängfull snubbe i en urtvättad svensk landslagströja sprang runt och ryckte i förskräckta asiatiska turister och skrek "Henke, Henke, HIF" medans två överåriga katoeyer satt och fnissade. När vi precis fått in maten blev det ett än värre liv och jag gick ut. Den pinsamme svensken hade då dragit ned shortsen och skreksjöng något som kan ha varit "God save the Queen" men lika gärna kan ha varit någon lokal skånsk slagdänga. Precis då kom ett gäng vakter och bar iväg honom och alla skrattade gott åt den fulle medelålders mannen med den lilla snoppen.     

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

spooncreek
15 minutes ago, Atom said:

Mestadels har jag goda minnen från diverse EM- och VM-fester. Jag har dock ett ytterst pinsamt minne från fotbolls-VM 2002. Jag och frugan var nere i Pattaya med några kompisar och skulle käka på Royal Garden. På väg till restaurangen hörde vi ett riktigt ståhej och en drängfull snubbe i en urtvättad svensk landslagströja sprang runt och ryckte i förskräckta asiatiska turister och skrek "Henke, Henke, HIF" medans två överåriga katoeyer satt och fnissade. När vi precis fått in maten blev det ett än värre liv och jag gick ut. Den pinsamme svensken hade då dragit ned shortsen och skreksjöng något som kan ha varit "God save the Queen" men lika gärna kan ha varit någon lokal skånsk slagdänga. Precis då kom ett gäng vakter och bar iväg honom och alla skrattade gott åt den fulle medelålders mannen med den lilla snoppen.     

Känner igen beskrivningen av den snubben. Måste vara samma man som fick sparken från sitt lärarjobb, för att han satt och kollade på porrfilm på arbetstid.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev spooncreek:

Känner igen beskrivningen av den snubben. Måste vara samma man som fick sparken från sitt lärarjobb, för att han satt och kollade på porrfilm på arbetstid.

Omöjligt!!!

 

Den gubben skrev för ett tag sedan att hans snopp var 19 cm, mätt från "Roten"!

En halvskaplig penis, får man väl ändå säga?

Liiite osäkert om hans påstående var sanningsenligt förstås, med tanke på diverse andra överdrifter han publicerar, som den om största träffen i Naklua till exempel...

 

🤣😂😁😍

 

MVH

 

 

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2st mål på de 7 senaste matcherna och skittråkig fotboll som går ut på att försöka spela 0-0.........

Nää in med kung Zlatan i laget! han verkar ha hittat målformen igen, gjorde både 1-0 och 2-0 målen i nattens match :-)

 

 

 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
Chrille Columbus

Ja det blev en bojkott i gårkväll vet inte vad jag tänkte på när jag köpte pilsner på systemet  i går måst varit vädret. 

Hoppas verkligen att tre kronor vinner över Storbritannien annars blir det jobbigt.

 

20210528_064937.jpg

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...