Jump to content

Dags för VM!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

frason

Recommended Posts

frason

Snart smäller det. :)

ska bli otroligt kul att se bl.a. Elias i hans första stora VM.

🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

• Ge karma 1
  • Fint 1

Hatar lögnare.

• Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Soengsang

21

• audirs2

10

• stefan5300

10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mestadels har jag goda minnen från diverse EM- och VM-fester. Jag har dock ett ytterst pinsamt minne från fotbolls-VM 2002. Jag och frugan var nere i Pattaya med några kompisar och skulle käka på Roya

Ja lottning istället för spel låter som en bra ide så slipper man att, som nu, lägga en massa tid framför tvn samt medföljande förklaringar på MPR för alla sinnesslöa som verkar gilla detta otyg. Att

Posted Images

frason
Just now, Nilsson68 said:

Kan bara hålla med. Laddar för kvällens Match.😊

Härligt, nu kör vi. 🙂

Hatar lögnare.

GreenValley
1 minut sedan, skrev wUThai:

Mja, då är fan bordtennis mycket roligare! Väck mig när semifinalerna börja! ;)

11.00 i morgon är det semifinal mot kineserna.

• Ge karma 1
frason
4 minutes ago, wUThai said:

Fickpingis möjligen.

Hatar lögnare.

Guest wUThai
5 minuter sedan, skrev GreenValley:

11.00 i morgon är det semifinal mot kineserna.

Jepp! Grymma dom var idag! Tyvärr Kina i semin... men som sagt, bollen är rund och allt kan hända! Sverige, har gjort det förbannat bra hittills iaf! Medaljchans finns ju kvar oavsett om vi nu skulle förlora mot Kina. 

Edited by wUThai
GreenValley
4 minuter sedan, skrev wUThai:

Jepp! Grymma dom var idag! Tyvärr Kina i semin... men som sagt, bollen är rund och allt kan hända! Sverige, har gjort det förbannat bra hittills iaf! Medaljchans finns ju kvar oavsett om vi nu skulle förlora mot Kina. 

Pingis-vm gör dessutom skäl för namnet eftersom de bästa spelarna i världen deltar, till skillnad från det s k ishockey-vm.

• Ge karma 2
Guest wUThai
1 minut sedan, skrev GreenValley:

Pingis-vm gör dessutom skäl för namnet eftersom de bästa spelarna i världen deltar, till skillnad från det s k ishockey-vm.

Så är det. Är inte dom bästa spelarna med så är det ganska tråkigt. Det är ju enda chansen finnarna har en chans och vinna nåt "stort". :)

GreenValley
2 minuter sedan, skrev wUThai:

Så är det. Är inte dom bästa spelarna med så är det ganska tråkigt. Det är ju enda chansen finnarna har en chans och vinna nåt "stort". :)

Nja, de vann 7 raka vm i Kärringkånk mellan 2009 och 2015! :crazy:

• Haha 3
stefan5300
6 timmar sedan, skrev wUThai:

Ungefär såbored-face-clipart-8.jpg.73ad9f3ca06cc4e0c6c11b8c7612d958.jpg, utan Canada och Usa så hade väl dessa B eller C-vm varit lika intressanta som att titta på bandy-vmf48d878cd49968734b77c8b119c8e17c.jpg.c2bc3364294c0c58421025863290b357.jpg.

• Haha 1

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

conservator
11 timmar sedan, skrev wUThai:

Bronset är redan säkrat då det inte kommer att spelas någon match om tredjepris :-)

Benriach

Jävla gökursknullare som inte kunde slå Österrike,  det förstörde min fina trippel med Bajen och Peking...

• Haha 1

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Kenneth4618

Sverige 7. -  Schnitzelland 0

Danmark 3 -  Finland 2 :waaaht:

• Haha 4

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

Soengsang

Hahaha......synd det inte var full tid...

883079060_Skarmavbild2018-05-11kl_20_27_26.png.570f221127f11cc21eac5ff46af1744e.png

• Ge karma 1
  • Haha 2

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Kenneth4618

Was is los:waaaht:

Tyskarna tvålar dit Finland 

Sverige slog Schweiz

• Haha 1

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222