Jump to content
IGNORERAD

Pensionär tog livet av sig pga. dyr fru


Cavemannen

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Tommy:

Kolla själv då ditt pucko!

 

MVH

Nä varför men jag skriver inte nåt jag vet är riktigt. Det är många som skriver, har jag för mej, tror jag, har jag hört och såna inlägg

blir man trovärdig då, nä det blir man inte man ska veta vad man skriver om saker inte, har jag för mej ?????

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • frason

    9

  • Tommy

    8

  • Boa52

    7

  • Cavemannen

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä varför men jag skriver inte nåt jag vet är riktigt. Det är många som skriver, har jag för mej, tror jag, har jag hört och såna inlägg

blir man trovärdig då, nä det blir man inte man ska veta vad man skriver om saker inte, har jag för mej ?????

Say what???

Det där får du utveckla för det där var för invecklat att lista ut vad du egentligen menade. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä varför men jag skriver inte nåt jag vet är riktigt. Det är många som skriver, har jag för mej, tror jag, har jag hört och såna inlägg

blir man trovärdig då, nä det blir man inte man ska veta vad man skriver om saker inte, har jag för mej ?????

Om du inte anser att man är trovärdig när man skriver sanningen, så måste du vara en sån där PK-Sosse som inte fattar nånting, som inte partiet gått i god för...

Som att Stefan Löfvén är en bra statsminister...

 

Det jag skrev är riktigt, det du skriver är, som Stefan igår på Partiledardebatten, förvirrat!

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Lappen:

Say what???

Det där får du utveckla för det där var för invecklat att lista ut vad du egentligen menade. 

Många skriver, tror jag, har jag hört och som Tommy nu har jag för mej, en massa påstånde som inte har nåt belägg utan baraa tjafs

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Många skriver, tror jag, har jag hört och som Tommy nu har jag för mej, en massa påstånde som inte har nåt belägg utan baraa tjafs

Hur många promille är du uppe i nu?

 

MH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Tommy:

Om du inte anser att man är trovärdig när man skriver sanningen, så måste du vara en sån där PK-Sosse som inte fattar nånting, som inte partiet gått i god för...

Som att Stefan Löfvén är en bra statsminister...

 

Det jag skrev är riktigt, det du skriver är, som Sefan igår på Partiledardebatten, förvirrat!

 

 

MVH

Men snälla Tommy når du skriver ,har jag för mej är det en sanning. Många röstar på Löfen, inte du förstår jag men inte

har du sanningen hur Sverige ska styras

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Tommy:

Hur många promille är du uppe i nu?

 

MH

Det är ju ditt svamliga försvar, visar hur du tänker, skärp dej

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
9 minuter sedan, skrev Boa52:

Men snälla Tommy når du skriver ,har jag för mej är det en sanning. Många röstar på Löfen, inte du förstår jag men inte

har du sanningen hur Sverige ska styras

Och när du får snurr uppe i hjärnkontoret så är det ingen här på MPR som tar dig på allvar.........

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
35 minuter sedan, skrev Boa52:

Men snälla Tommy når du skriver ,har jag för mej är det en sanning. Många röstar på Löfen, inte du förstår jag men inte

har du sanningen hur Sverige ska styras

Har clion hackat ditt nick? 

555

Link to comment
Dela på andra sajter

44 minuter sedan, skrev Boa52:

Många skriver, tror jag, har jag hört och som Tommy nu har jag för mej, en massa påstånde som inte har nåt belägg utan baraa tjafs

Precis som du med andra ord. 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
46 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Och när du får snurr uppe i hjärnkontoret så är det ingen här på MPR som tar dig på allvar.........

Snurr?

Det är ju rena propellern!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Kolla själv då ditt pucko!

MVH

Du får inte kalla honom för pucko - Denna närande och ljuvliga dryck som väcker en massa härliga minnen.

Det är ren skam att missfirma detta namn och jämföra Boa och pucko. 😣

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får inte kalla honom för pucko - Denna närande och ljuvliga dryck som väcker en massa härliga minnen.
Det är ren skam att missfirma detta namn och jämföra Boa och pucko. [emoji21]
Born41
Nä bättre kalla honom 08:a
Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Benjamas:
5 minuter sedan, skrev born41:

 

Nä bättre kalla honom 08:a

Eller varför inte 0,8

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...