Jump to content
IGNORERAD

Ny tävling. Vinn 1000 Baht.


Surin P3

Recommended Posts

4 minuter sedan, skrev frason:

@Boa52säg till gumman att raska på lite med uppgifterna om det ska bli någon betald hyra!!

Du har fått ett pm du är en snäll gubbe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    16

  • Soengsang

    12

  • frason

    11

  • Cavemannen

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

31 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ja och alla medlemmar skulle betala 1000B till P3 :D 

Klart din snål gubbe sen går dom direkt till flickan men 300 kr är för mycket för dej

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
35 minuter sedan, skrev frason:

Bra att du vet vad du själv skriver, eller inte.

Skicka över hennes verifierade bankkontouppgifter så kommer 1000 bath så det kan täcka några månaders hyra.

Har inte tid att skicka imorgon men ordnar det på torsdag.

Hej-hej :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej :)

Släpp ratten en liten stånd snÅlgubbe och skicka 10000 bth till flickan, du är rik som fan men skitsnål.

Skulle du eller nån annan skriva vad ja gör nu och hjälpa till när man vet att flickan vill vill studera 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
1 minut sedan, skrev Boa52:

Släpp ratten en liten stånd snÅlgubbe och skicka 10000 bth till flickan, du är rik som fan men skitsnål.

Skulle du eller nån annan skriva vad ja gör nu och hjälpa till när man vet att flickan vill vill studera 

Hej-hej..

Som sagt, god sak av dig att försöka tigga till tösen, men de flesta har liknande känningar, tyvärr är din tös inte speciell.

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej..

Som sagt, god sak av dig att försöka tigga till tösen, men de flesta har liknande känningar, tyvärr är din tös inte speciell.

Ja vet men nog kan du skicka lite pengar, som jag skrv förut, en flicka som vill, vill göra nåt skänker jag också en liten slant till

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
1 minut sedan, skrev Boa52:

Ja vet men nog kan du skicka lite pengar, som jag skrv förut, en flicka som vill, vill göra nåt skänker jag också en liten slant till

Hej-hej.

 

Jag ger inte till tiggare eller okända.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej..

Som sagt, god sak av dig att försöka tigga till tösen, men de flesta har liknande känningar, tyvärr är din tös inte speciell.

Du din tomtrenisse, snålgubbe, Vist finns det hur många som helst I thai som vill ha pengar men det finns inte

många som vill studera och bli nånting

Link to comment
Dela på andra sajter

38 minuter sedan, skrev Boa52:

Nu snackar du skit som vanligt, ge mej ett minus karma dumgubbe. Du tänker hela tiden fel så du är en loser

Se på fan! Du lyckades stava till loser, det har många på Mpr misslyckats med genom åren. Tummen upp för det :)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej.

 

Jag ger inte till tiggare eller okända.

Nä me du är som jag skrivit förut ett stort EGO så håll dej till det

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
2 minuter sedan, skrev Boa52:

 men det finns inte många som vill studera och bli nånting

Hej-hej.

 

Har du varit i Thailand i huvud taget?

Det finns miljoners unga som vill studera men inte har råd.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Se på fan! Du lyckades stava till loser, det har många på Mpr misslyckats med genom åren. Tummen upp för det :)

Vill inte ha nån tummen upp av dej för du fatta noll, vill ha minuskarma

 

3 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej.

 

Har du varit i Thailand i huvud taget?

Det finns miljoners unga som vill studera men inte har råd.

Ja men jag kan inte tänka på alla ungdomar som finns i Yhai, Vad man tänker på i vår by är den som lägger ned mycke jobb

på läxxor, förstår du det

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
3 minuter sedan, skrev Boa52:

men jag kan inte tänka på alla ungdomar som finns i Yhai, Vad man tänker på i vår by är den som lägger ned mycke jobb

på läxxor, förstår du det

Hej-hej.

 

Synd att du är så frånvarande och inget förstår.

Men som sagt, finns en del på forumet där du kan tigga pengar.

 

Du måste förstå att det finns massor som den tösen, hon är tyvärr inte speciell.

 

Men ädelt av dig att tänka tanken att försöka tigga ihop till henne, men en hel del pengar kan du väl avstå själv om hon nu ligger dig så varmt om hjärtat, säg 1000kr i månaden måste du väl klara att skicka till henne? 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Soengsang:

Hej-hej.

 

Synd att du är så frånvarande och inget förstår.

Men som sagt, finns en del på forumet där du kan tigga pengar.

 

Du måste förstå att det finns massor som den tösen, hon är tyvärr inte speciell.

 

Men ädelt av dig att tänka tanken att försöka tigga ihop till henne, men en hel del pengar kan du väl avstå själv om hon nu ligger dig så varmt om hjärtat, säg 1000kr i månaden måste du väl klara att skicka till henne? 

Nu fattar du trögt Kaptenen...

 

Vissa politiska åskådningar menar att man skall vara generösa och ge till de som behöver, precis som Boa52, men inte av deras pengar, utan med andras...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
8 minuter sedan, skrev Tommy:

Nu fattar du trögt Kaptenen...

 

Vissa politiska åskådningar menar att man skall vara generösa och ge till de som behöver, precis som Boa52, men inte av deras pengar, utan med andras...

 

 

MVH

P3 betalar, det har ju Boa sagt hela tiden :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Tävlingen är förmodligen helt ointressant, det är bara de konfiskerade MPR-bahten som ingår i prissumman!

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke å Lamai... jämnt skägg just nu... Ellim kämpar på tredje... kom igen nu! :haha:

 

Screenshot_20180510-174800_Chrome.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

@Boa52 

 

Är väl dags att sälja lite mark/jobba lite själv om du vill hjälpa tösabiten.

 

Tiggarkoppen klär dig inte😊

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
52 minuter sedan, skrev hamnoi:

@Boa52 

 

Är väl dags att sälja lite mark/jobba lite själv om du vill hjälpa tösabiten.

 

Tiggarkoppen klär dig inte😊

@Boa52kan sälja några extra dunkar. 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Grattis till LtD... 🍰

 

Startar ny tråd för nästa tävling.

Link to comment
Dela på andra sajter

Luke the Drifter

Tusen tack P3 !

 

Det är en ära att vinna den första pristävlingen i MPR:s historia och samtidigt väldigt glädjande för jag vet precis vad jag skall göra med vinstpengarna.

Jag skänker vinstpengarna till välgörande ändamål och det blir en tusenlapp till barnhemmet i Udon Thani.

 

Mvh

Luke

 

 

 

Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Luke the Drifter:

Tusen tack P3 !

 

Det är en ära att vinna den första pristävlingen i MPR:s historia och samtidigt väldigt glädjande för jag vet precis vad jag skall göra med vinstpengarna.

Jag skänker vinstpengarna till välgörande ändamål och det blir en tusenlapp till barnhemmet i Udon Thani.

 

Mvh

Luke

 

 

 

Ojojoj, det är ett så bra inlägg att du troligtvis vinner även nästa tävling. (Mest karma för ett inlägg)
Alltid kul att läsa dina fina berättelser
Men är du karmajägare ska du nog se till att ha batteri kvar i kameran vid kvällsaktiviteterna... 😁

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...