Jump to content
IGNORERAD

Ny tävling. Vinn 1000 Baht.


Surin P3

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Cavemannen:

Du hade 6604st karma totalt innan jag gav -

nu har du 6603st, så visst funkar det :D 

Ja vad fan, karma som karma!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 100
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    16

  • Soengsang

    12

  • frason

    11

  • Cavemannen

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

18 minuter sedan, skrev Surin P3:

Funderar på en tävling där den som gett och den som fått flest minuskarma vinner. Hehe...

Den som vinner borde fan få bjussa alla på öl vid Stockholms träffen!:good:Mitä?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Surin P3:

Funderar på en tävling där den som gett och den som fått flest minuskarma vinner. Hehe...

Så länge som du inte utlyser en tävling där den som startar flest trådar eller gör flest inlägg vinner så får du starta vilka tävlingar du vill för mig. :sure:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Så länge som du inte utlyser en tävling där den som startar flest trådar eller gör flest inlägg vinner så får du starta vilka tävlingar du vill för mig. :sure:

 

Fritz..

 

Bra att du är med och chefar lite, Fritz.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Knasen:

Ojojoj, vilken fart det kommer bli på forumet nu. Både återkomst av minuskarma och karma-tävlingar kommer nog orsaka en hel del syntax error i en del forumhaveristers hjärnor :rotfl:

 

Kanske Juli månads förstapris bör gå till den med flest minuskarma så även vi dödliga har en chans att vinna :)

 

 

Där fick du en rivstart Knasen ;)

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-05-02 at 14:33, skrev Surin P3:

Funderar på en tävling där den som gett och den som fått flest minuskarma vinner. Hehe...

Den kanske jag vinner och då vill jag att du skickar pengarna til min frus systerdotter som verkligen lägger manken 

på att plugga, Hon vill gärna läsa till doktor men det finns inga pengar till det, pappan gör inget bara drar, super inte

men bara gör ingenting. Mamman tar hand om svärmor men tror hon jobbar med att buteljera vatten nu. små pengar.

 Hon är den enda som får tillgång till vårt hus och internet en skitgo 17 årig flicka jag hjälper henne så mycke jag kan

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Boa52:

Den kanske jag vinner och då vill jag att du skickar pengarna til min frus systerdotter som verkligen lägger manken 

på att plugga, Hon vill gärna läsa till doktor men det finns inga pengar till det, pappan gör inget bara drar, super inte

men bara gör ingenting. Mamman tar hand om svärmor men tror hon jobbar med att buteljera vatten nu. små pengar.

 Hon är den enda som får tillgång till vårt hus och internet en skitgo 17 årig flicka jag hjälper henne så mycke jag kan

Hmm... Kan bara säga lycka till. 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Boa52:

Den kanske jag vinner och då vill jag att du skickar pengarna til min frus systerdotter som verkligen lägger manken 

på att plugga, Hon vill gärna läsa till doktor men det finns inga pengar till det, pappan gör inget bara drar, super inte

men bara gör ingenting. Mamman tar hand om svärmor men tror hon jobbar med att buteljera vatten nu. små pengar.

 Hon är den enda som får tillgång till vårt hus och internet en skitgo 17 årig flicka jag hjälper henne så mycke jag kan

Hänger det på 1000 Bath så skickar jag det nästa gång jag är i Thailand.:haha:

Ändrades av Stoneys

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man inte ha en "tevling i vem som får minst karma?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Kan man inte ha en "tevling i vem som får minst karma?

En god idé!

 

Och en "Tävling i rättstavning ock korrekt nyttjande av citationstecken".

 

:look_down:

EDIT: Somliga straffar gud...

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
37 minuter sedan, skrev Tommy:

En god idé!

 

Och en "Tävling i rättstavning ock korrekt nyttjande av citationstecken".

 

:look_down:

Kan ha tävling i konsten att stava till och, också 5555555

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev Soengsang:

Kan ha tävling i konsten att stava till och, också 5555555

Och? Jag stavade faktiskt rätt, till ock!

Ock betyder : även eller också!

 

Exempel: "Ske din vilja, såsom i himmelen, så ock på jorden."

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
32 minuter sedan, skrev Tommy:

Och? Jag stavade faktiskt rätt, till ock!

Ock betyder : även eller också!

 

Exempel: "Ske din vilja, såsom i himmelen, så ock på jorden."

Nja, i det sammanhanget år 2018 så ska det  nog vara och.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Boa52 said:

Den kanske jag vinner och då vill jag att du skickar pengarna til min frus systerdotter som verkligen lägger manken 

på att plugga, Hon vill gärna läsa till doktor men det finns inga pengar till det, pappan gör inget bara drar, super inte

men bara gör ingenting. Mamman tar hand om svärmor men tror hon jobbar med att buteljera vatten nu. små pengar.

 Hon är den enda som får tillgång till vårt hus och internet en skitgo 17 årig flicka jag hjälper henne så mycke jag kan

Du kanske kan skjuta till med ~350kr till henne. Eller så får du ligga i som tusan, mer än någonsin. Lycka till!

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Den kanske jag vinner och då vill jag att du skickar pengarna til min frus systerdotter som verkligen lägger manken 

på att plugga, Hon vill gärna läsa till doktor men det finns inga pengar till det, pappan gör inget bara drar, super inte

men bara gör ingenting. Mamman tar hand om svärmor men tror hon jobbar med att buteljera vatten nu. små pengar.

 Hon är den enda som får tillgång till vårt hus och internet en skitgo 17 årig flicka jag hjälper henne så mycke jag kan

Nu blev det svårt, ska jag ge dig + karma för dina fina tankar runt systerdottern, eller ska jag ge dig -karma så du vinner?

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

29 minuter sedan, skrev Soengsang:

Nja, i det sammanhanget år 2018 så ska det  nog vara och.....

Men jag kan väl få några poäng för en hyfsad bortförklaring? :beach:

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Stefan:

Nu blev det svårt, ska jag ge dig + karma för dina fina tankar runt systerdottern, eller ska jag ge dig -karma så du vinner?

//S

Fråga P 3 bara jag vinner och är det nån om vill satsa några bathar  till tjejen . Hon jobbar som fan med skolan så skicka

dom till P3 så får han hennes kontonr. Ni gör en välgärning för hon är skitduktig. Jag vet att ni alla har ungdomar som behöver

pengar men för min del är det bara en som skulle göra rätt för att få hjälp med pengar. Alla ungdommar som är i min närhet

i Thai är skitgoa fina ungdomar men, Tjian vill nåt,vill nåt

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
21 minuter sedan, skrev Boa52:

Fråga P 3 bara jag vinner och är det nån om vill satsa några bathar  till tjejen . Hon jobbar som fan med skolan så skicka

dom till P3 så får han hennes kontonr. Ni gör en välgärning för hon är skitduktig. Jag vet att ni alla har ungdomar som behöver

pengar men för min del är det bara en som skulle göra rätt för att få hjälp med pengar. Alla ungdommar som är i min närhet

i Thai är skitgoa fina ungdomar men, Tjian vill nåt,vill nåt

Skall du starta tiggartråd så finns det en egen avdelning =>

https://www.maipenrai.se/forum/forum/241-donationer-och-insamlingar/

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
1 minut sedan, skrev Boa52:

Jag ville inte skapa en tiggartråd dumjävel, Du är helt, vet inte vad, men konstig är du och läsa kan du inte och fatta vad du läser. HUVA

Det där med läs o skrivförståelse skall du nog inte ta upp, det är ingen av dina starkare sidor :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Jag ville inte skapa en tiggartråd dumjävel, Du är helt, vet inte vad, men konstig är du och läsa kan du inte och fatta vad du läser. HUVA

Jag fattade!

OM du vinner 1000Baht, så lovar du att skänka dem till tjejen som vill bli läkare, så att hon kan gå på Universitetet!

Jag och en del andra undrar om det verkligen är tillräckligt?

Men det är möjligt att du tänker betala hennes skolgång och de där 1000 bara är en liten del, tummen upp i så fall!

 

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

35 minutes ago, Boa52 said:

Fråga P 3 bara jag vinner och är det nån om vill satsa några bathar  till tjejen . Hon jobbar som fan med skolan så skicka

dom till P3 så får han hennes kontonr. Ni gör en välgärning för hon är skitduktig. Jag vet att ni alla har ungdomar som behöver

pengar men för min del är det bara en som skulle göra rätt för att få hjälp med pengar. Alla ungdommar som är i min närhet

i Thai är skitgoa fina ungdomar men, Tjian vill nåt,vill nåt

Varför ska någon skicka pengar till P3, har han utsett sig själv som god man för din bekanta?

 

Kan du inte själv skicka över 1000 bath?

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minute ago, Tommy said:

Jag fattade!

OM du vinner 1000Baht, så lovar du att skänka dem till tjejen som vill bli läkare, så att hon kan gå på Universitetet!

Jag och en del andra undrar om det verkligen är tillräckligt?

Men det är möjligt att du tänker betala hennes skolgång, tummen upp i så fall!

 

 

MVH

Nej, P3 ska skicka pengarna. 😂

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang
1 minut sedan, skrev frason:

Kan du inte själv skicka över 1000 bath?

Mycket troligt att han inte reder ut det.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, Soengsang said:

Mycket troligt att han inte reder ut det.....

Nope, tror inte det heller.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...