Jump to content
IGNORERAD

En MPRare?


Cavemannen

Recommended Posts

Guest wUThai
4 timmar sedan, skrev Soengsang:


 

 


Wannabe ställen för de som är kung några veckor om året och har femsiffrig lön.... :)

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

 

Visst är det wannabe ställen. Men hur menar du att man ska stå ut annars om man inte kan dra loss ordentligt? Sitta fast i en yxby är inget alternativ för mig, en del har inget val och sitter fast i en yxby med hus och familj. Vill jag sitta på sunkhak och dricka öl och käka sunkmat, ja, då kan jag lika gärna göra det hemma. :mdr:

2 timmar sedan, skrev samet:

 

Alla vill väl visa sig på styva linan... 

 

Frågan är ju bara hur man betalar för det... men man kan ju nyttja krediten ordentligt :waaaht:

20180428_070441.thumb.jpg.fa070b604822b76a415f469f775d7447.jpg

 

Lyxfällan nästa... :beat_plaster:

 

Vem är det som visar sig på styva linan och vem är det som lånar pengar för att åka till Thailand? Prata ur skägget eller håll igen brödfittan!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Stoneys

    8

  • KaiserBlood

    4

  • Cavemannen

    4

  • Soengsang

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kenneth4618

Han kanske blev behandlad som skit av personalen och gav igen :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
9 timmar sedan, skrev Stoneys:

Du säger att jag sitter på sunkbarer där dom har vaxduk, alltså måste Harrys och Zip ha de då eller hur. Dricker inte öl med folk som hotar mig. Sunkiga bilder? Har inte den senaste mobilen om det är kvalitén på dom som är sunkiga. Förresten varför har du chang öl som favorit dryck på din sida, he he. Haft det länge nu,. 

Höhö.. Hotar jag dig? Nej, där har du misstagit dig. Jag lovar och svär att inget komma hända om vi träffas... jag vill bara att du ska förklara för mig varför du ljuger om mig. Det är det enda. Chang var gott innan dom gick ner med % och idag smakar den skit, det har jag förklarat för dig innan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
7 minuter sedan, skrev Benriach:

Jag tror att det är Claes Elfsberg...

Lite lik Claes är han väl

Screenshot_20180428-095712.thumb.png.12629518e8cffb136f0aab1a2db83edc.png

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev wUThai:

Höhö.. Hotar jag dig? Nej, där har du misstagit dig. Jag lovar och svär att inget komma hända om vi träffas... jag vill bara att du ska förklara för mig varför du ljuger om mig. Det är det enda. Chang var gott innan dom gick ner med % och idag smakar den skit, det har jag förklarat för dig innan. 

Ta nu inte allt på mpr för fullt allvar. Hotat har du väl gjort. Ljuga lite ligger många här på mpr i fatet. Du säger att jag sitter på sunkbarer, bär chang linne och foppa tofflor. Där går det bra att ljuga lite eller. Men jag tar det med en klackspark som det mest här på mpr. Tycker fler borde göra det. :look_down:

.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
1 minut sedan, skrev Stoneys:

Ta nu inte allt på mpr för fullt allvar. Hotat har du väl gjort. Ljuga lite ligger många här på mpr i fatet. Du säger att jag sitter på sunkbarer, bär chang linne och foppa tofflor. Där går det bra att ljuga lite eller. Men jag tar det med en klackspark som det mest här på mpr. Tycker fler borde göra det. :look_down:

.

Inte bara att du är trögfattad. Det var väl du som började ljuga om mig och min fru. Då har du liksom redan lagt ribban. Men du är tydligen för korkad för att begripa det? Att man skojar och driver med andra är en sak. MPR är inget jag tar på allvar och skulle kunna avaktivera mig idag utan att det ens bekommer mig. Men det är en sak när folk börja ljuga om mig då hamnar vi i en helt annan situation. Det accepterar jag inte, då blir jag lack. Begriper du nu? 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev wUThai:

Inte bara att du är trögfattad. Det var väl du som började ljuga om mig och min fru. Då har du liksom redan lagt ribban. Men du är tydligen för korkad för att begripa det? Att man skojar och driver med andra är en sak. MPR är inget jag tar på allvar och skulle kunna avaktivera mig idag utan att det ens bekommer mig. Men det är en sak när folk börja ljuga om mig då hamnar vi i en helt annan situation. Det accepterar jag inte, då blir jag lack. Begriper du nu? 

Du tar åt dig,då är det ju roligare och skriva lite skit. Du går ju i taket direkt, he he

Har skrivit skit om tex kennet i Uppsala, lite munhuggas sen glömmer man sådana grejer.

Samma PD i Göteborg. Det är säkert goa gubbar irl Kenneth åker till Thailand utan familj förresten😁

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev wUThai:

 

Vem är det som visar sig på styva linan och vem är det som lånar pengar för att åka till Thailand? Prata ur skägget eller håll igen brödfittan!

 

Jag har ingen aning hur du finansierar ditt liv. Jag svarade på Samsungs meddelande om att leva gött några veckor... 

 

Bilden lånade jag från google.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev wUThai:

Inte bara att du är trögfattad. Det var väl du som började ljuga om mig och min fru. Då har du liksom redan lagt ribban. Men du är tydligen för korkad för att begripa det? Att man skojar och driver med andra är en sak. MPR är inget jag tar på allvar och skulle kunna avaktivera mig idag utan att det ens bekommer mig. Men det är en sak när folk börja ljuga om mig då hamnar vi i en helt annan situation. Det accepterar jag inte, då blir jag lack. Begriper du nu? 

Skillnaden är då ljuga for jag inte känner dig? Skoja och driva med dig om man känner dig är ok ?

Är det så borde inte många hänga på mpr.

 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
28 minuter sedan, skrev Stoneys:

Skillnaden är då ljuga for jag inte känner dig? Skoja och driva med dig om man känner dig är ok ?

Är det så borde inte många hänga på mpr.

 

Nej, du behöver inte känna mig för att driva och skoja. Men du vet uppenbarligen inte hur man gör det? Det framstår i dina "skämt" att du vet nåt om mig eller min fru. Om det nu är menat som ett skämt så får du ju vara lite tydligare i dina skämt då. Annars får du gå en kurs om hur man skämtar bäst? Kanske din roliga kompis samet kan lära dig? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
31 minuter sedan, skrev samet:

 

Jag har ingen aning hur du finansierar ditt liv. Jag svarade på Samsungs meddelande om att leva gött några veckor... 

 

Bilden lånade jag från google.

Som i sin tur citerade mig? Hur tycker du man ska tolka ditt inlägg då? En till fiffighetsminister på mpr! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev wUThai:

En till fiffighetsminister på mpr! :)

Den var ny...... :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev wUThai:

Nej, du behöver inte känna mig för att driva och skoja. Men du vet uppenbarligen inte hur man gör det? Det framstår i dina "skämt" att du vet nåt om mig eller min fru. Om det nu är menat som ett skämt så får du ju vara lite tydligare i dina skämt då. Annars får du gå en kurs om hur man skämtar bäst? Kanske din roliga kompis samet kan lära dig? 

MPR ta det inte på 100% allvar för det gör inte många här, tex denna tråd från början startade direkt i skiten 😁

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev wUThai:

Visst är det wannabe ställen. Men hur menar du att man ska stå ut annars om man inte kan dra loss ordentligt? Sitta fast i en yxby är inget alternativ för mig, en del har inget val och sitter fast i en yxby med hus och familj.

Så är det kanske, men wannabeställen är rätt tråkigt om du frågar mig, sen gäller det ju att ha val....vet inte om jag heller skulle palla yxby vecka efter vecka, men som tur är så är det ju rätt lätt att hoppa in i bilen.

Sen har jag inte någonsin sett det som att sitta fast med familj.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Yxbyn åker man bara till för giftemål, sen håller man sig där i från så gott det går.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att sitta i en yxby i Thailand där saker och ting går framåt hela tiden, om än sakta, än att sitta i Sverige där yxbyverkligheten verkar att närma sig med stormsteg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
23 minuter sedan, skrev Soengsang:

Så är det kanske, men wannabeställen är rätt tråkigt om du frågar mig, sen gäller det ju att ha val....vet inte om jag heller skulle palla yxby vecka efter vecka, men som tur är så är det ju rätt lätt att hoppa in i bilen.

Sen har jag inte någonsin sett det som att sitta fast med familj.

Personligen tycker jag om att sitta på bra ställen, sen om det är wannabe eller inte skiter jag högaktningsfullt i. Dock är det roligt att posta sådana bilder när man är på ställen med lite klass, det sticker lite i ögonen på en del, och det är det som är meningen. :)

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sunkbarer och yxbyn är grejer det wuttan :thumbsup:

 

Träffade förövrigt Stoneys i Pattaya för en dryg vecka sen och han bar varken changlinne eller flipflops :)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Knasen:

Sunkbarer och yxbyn är grejer det wuttan :thumbsup:

 

Träffade förövrigt Stoneys i Pattaya för en dryg vecka sen och han bar varken changlinne eller flipflops :)

 

Satt han i en sunkbar?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Satt han i en sunkbar?

Nej. Har träffat honom ett par gånger tidigare och aldrig i en sunkbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood

Kan sakna dom riktigt gamla sunkbarena Rose Marys på Nana för 20 år sedan, där fick man en BJ medans man beställde in ölen. Gamla Pump Station mitt emot Hasses, Buffalo Bar etc. Det slår dom flesta takbarer med hästlängder.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Knasen:

Nej. Har träffat honom ett par gånger tidigare och aldrig i en sunkbar.

Tack för senast.😁

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev KaiserBlood:

Kan sakna dom riktigt gamla sunkbarena Rose Marys på Nana för 20 år sedan, där fick man en BJ medans man beställde in ölen. Gamla Pump Station mitt emot Hasses, Buffalo Bar etc. Det slår dom flesta takbarer med hästlängder.

Avsugningsbaren Rosemarys låg i Patpong 😉

Pumpstation och Buffalo Bar finns kvar än idag.

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
34 minuter sedan, skrev Knasen:

Sunkbarer och yxbyn är grejer det wuttan :thumbsup:

 

Träffade förövrigt Stoneys i Pattaya för en dryg vecka sen och han bar varken changlinne eller flipflops :)

 

Ännu en förlorad själ! 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...