Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev Benjamas:
12 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:
 

Varför skulle åldern vara ett trolleritrick?

 

Det är väl ingen nyhet att åldersskillnaden mellan västerländska gubbar och möjligen japaner och bartjejer är väldigt markant.

 

Mer än jag som intresserar sig för detta märkliga fenomen.

 

Min slutsats har alltid varit att stålarna kommer i första hand för dom unga tjejer som gifter sig med mycket äldre gubbar.

 

Det gäller väl både Hollywoodfrugorna och thaifrugorna.

 

BTT

 

Typiskt inlägg från en fattig avundsjuk Svenne banan.

 

Tja jag hade nog varit mer bekymrad om jag hade varit miljonär och haft en 20 årig fjortis som fruga och om jag hade vetat att det enbart är pengarna som gjort att hon stannat hos gamle broder.

 

Fast dom flesta gubbarna lever ju i föreställningen om att tjejen verkligen älskar dom och inte plånboken.

 

Jag hade kanske tänkt likadant.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • Nicholas

    6

  • Wanchai

    6

  • frason

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

 
Tja jag hade nog varit mer bekymrad om jag hade varit miljonär och haft en 20 årig fjortis som fruga och om jag hade vetat att det enbart är pengarna som gjort att hon stannat hos gamle broder.
 
Fast dom flesta gubbarna lever ju i föreställningen om att tjejen verkligen älskar dom och inte plånboken.
 
Jag hade kanske tänkt likadant.
 
BTT
Ja det kommer du ju aldrig få veta och är väl där skon klämmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

20 årig fjortis

Och du påstår att du jobbat som lärare :waaaht:

 

Stackars barn

 

Hur många gånger har du ältat detta ämne nu som en gammal repig skiva på MPR?  

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Och du påstår att du jobbat som lärare :waaaht:

 

Stackars barn

 

Hur många gånger har du ältat detta ämne nu som en gammal repig skiva på MPR?  

Fungerar lika bra varje gång, det är väl ganska tragiskt att det gör det.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev frason:

Fungerar lika bra varje gång, det är väl ganska tragiskt att det gör det.

ja det är samma som pingislover och songkram, funkar varaje år.

 

Och ålderskillnad och bartjejer som fruar och ordna träffar funkar varje gång som BTT drar igång.
Gubbarna går igång som om dom har minne som guldfiskar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Nicholas:

ja det är samma som pingislover och songkram, funkar varaje år.

 

Och ålderskillnad och bartjejer som fruar och ordna träffar funkar varje gång som BTT drar igång.
Gubbarna går igång som om dom har minne som guldfiskar.

 

...och Thaitjejer gillar ju guld :bensin_eld:

Link to comment
Dela på andra sajter

...och Thaitjejer gillar ju guld :bensin_eld:
Ja.
Och det finns många som går på det tydligen.

:-)


Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja jag hade nog varit mer bekymrad om jag hade varit miljonär och haft en 20 årig fjortis som fruga och om jag hade vetat att det enbart är pengarna som gjort att hon stannat hos gamle broder.

 

Fast dom flesta gubbarna lever ju i föreställningen om att tjejen verkligen älskar dom och inte plånboken.

 

Jag hade kanske tänkt likadant.

 

BTT

Vad är en "20 årig fjortis"? En lillgammal 14-åring eller en barnslig 20-åring?

Whatever, 20-åringen är lovlig men inte 14-åringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu använder faktiskt inte btt "fjortis" för att beteckna en "14-åring" :rtfm:

 

Fjortis är en oftast nedsättande beteckning på någon i de yngre tonåren som uppvisar omoget beteende.

Ordet kommer från fjorton år, men kan även användas i överförd mening om personer i andra åldersgrupper;

fjortis har då inte med ålder att göra utan har snarare blivit något av en stereotyp.

Ordet finns med i den trettonde upplagan av Svenska Akademins Ordlista från 2006

 

Den typiska fjortisen är utseendefixerad och förknippas ofta med alkohol och festande.

Flickorna använder mycket smink och färgar ofta håret brunt, svart eller vitblont

Flickorna väcker ofta uppmärksamhet genom att klä sig utmanande, exempelvis genom att bära push up-bh och transparenta toppar.

 

Källa

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fjortis

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev acarls:

Nu använder faktiskt inte btt "fjortis" för att beteckna en "14-åring" :rtfm:

 

Fjortis är en oftast nedsättande beteckning på någon i de yngre tonåren som uppvisar omoget beteende.

Ordet kommer från fjorton år, men kan även användas i överförd mening om personer i andra åldersgrupper;

fjortis har då inte med ålder att göra utan har snarare blivit något av en stereotyp.

Ordet finns med i den trettonde upplagan av Svenska Akademins Ordlista från 2006

 

Den typiska fjortisen är utseendefixerad och förknippas ofta med alkohol och festande.

Flickorna använder mycket smink och färgar ofta håret brunt, svart eller vitblont

Flickorna väcker ofta uppmärksamhet genom att klä sig utmanande, exempelvis genom att bära push up-bh och transparenta toppar.

 

Källa

https://sv.wikipedia.org/wiki/Fjortis

Är detta reklam eller en del av inlägget ?

Screenshot_20180426-172023.thumb.png.9b1a31b1054047fde8eb2fbc7e7a9c4b.png

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Är detta reklam eller en del av inlägget ?

Screenshot_20180426-172023.thumb.png.9b1a31b1054047fde8eb2fbc7e7a9c4b.png

Installera en adblocker. 😀

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev frason:

Installera en adblocker. 😀

uBlock Origin funkar kanonbra, mycket bättre än gamla AdBlock

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Cavemannen:

uBlock Origin funkar kanonbra, mycket bättre än gamla AdBlock

Japp, och surfar man på mobilen och kör Android så använder man browsern Brave. 👍

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

21 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja jag hade nog varit mer bekymrad om jag hade varit miljonär och haft en 20 årig fjortis som fruga och om jag hade vetat att det enbart är pengarna som gjort att hon stannat hos gamle broder.

 

Fast dom flesta gubbarna lever ju i föreställningen om att tjejen verkligen älskar dom och inte plånboken.

 

Jag hade kanske tänkt likadant.

 

BTT

 

20 årig fjortis ?

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-25 at 19:01, skrev Boa52:

Det du beskriver finns ju men bara i Pattaya, patong och såna ställen har du inte varit utanför dom. träffat skit trevliga, söta, kloka, 

thai damer på andra ställen, dom finns

Du träffade din fru i Patong, så det var inte bra då enligt dej nu.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-27 at 01:55, skrev UglyFarang:

Du träffade din fru i Patong, så det var inte bra då enligt dej nu.

Till hans försvar, så visste han inte att han var i Thailand.  :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Wanchai:

Till hans försvar, så visste han inte att han var i Thailand.  :waaaht:

Sådan resa har inte ens jag gjort, inte veta till vilket land jag åker till, inte vilket år det var, för att sedan gifta sig! 

Fan, man kanske skulle börja med droger trotts allt!

//S

Ps, förlåt Boa, vi är ju nu mera i fredstid med varandra, men lite får du tåla!

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎04‎-‎25 at 18:01, skrev Boa52:

Hittade hon dej, sin man som du skriver, med grannfrun i sängen, huva. Här har jag alldrig hört att Thaidamer är otrogna mot sin män

måste vara ett sörlännings fenomen

Om det är ett sörlänningsproblem (vilket är mycket möjligt), så borde ju Thaigubbarna vara värre än tex Stockholmare, eftersom de kommer längre söderifrån!?'

Göteborgare e undantaget, goa gubbar som inte sysslar med otrohet...

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du BTT du kan inte ha det så lätt Du är ju så dum så det ryker ur öronen på dej  Hoppas du mår bättre snart 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev IH-fan:

Ja du BTT du kan inte ha det så lätt Du är ju så dum så det ryker ur öronen på dej  Hoppas du mår bättre snart 

Ingen risk.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid hoppas Tycker synd om hen ( betyder höna på engelska ) på svenska finns det inte tvärtemot vad andra tycker 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Stefan:

Sådan resa har inte ens jag gjort, inte veta till vilket land jag åker till, inte vilket år det var, för att sedan gifta sig! 

Fan, man kanske skulle börja med droger trotts allt!

//S

Ps, förlåt Boa, vi är ju nu mera i fredstid med varandra, men lite får du tåla!

Nej, dylika resor har inte jag heller gjort men det har hänt att jag inte haft en aning om var jag varit när jag vaknade och inte en aning om vem damen i sängen var....

Det var på den lyckliga singel-tiden.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Första misstaget på MPR! Skriv aldrig att det finns nåt nytt okänt exotisk ställe i Thailand. Speciellt inte om det är Mallis-stuk på det i Thailand. Typ, som Koh Lanta. Exotiska ställen i Thailand, ja det finns.. men det är bara Stekarn och Lillpitten som besökt dom... Stekarn visade ett väldigt skumt ställe i Bangkok.. Jag såg bara dörren till stället... det var bilder på bitbollar, hundburar och gasmasker.. Stekarn, pekade och sa "lillpitten tycker detta stället är bra". Sen ville inte Stekarn säga nåt mer. Sen visade Stekarn sitt ställe... Aja, nu räcker det för idag. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...