Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


broder tuk tuk

Recommended Posts

11 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Jag gissar att BTT har varit mer i Thailand än vad du har varit :-) 

jag har ju bevisligen varit där vilket ger mig ett oändligt försprång i denna frågan, och så kommer det nog förbli.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • Nicholas

    6

  • Wanchai

    6

  • frason

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

ata med henne Hon vart  Jehovas vittne pga att de Thaiparet hon fick hyra ett rumme från Sen fick hon en lägenhet i Majorna

Vi träffades samma dag so Palme blev skuten Och det var snö åt helvite den helgen  men jag var ju kåt som vanligt  OCH JARDE HENNE PÅ SMÄLLEN DIREKT   Vi vart gifta i 17 år och fick 3 barn  Vad hände innan  ( jag hade vart gift med en Phili och hennes med en Svensk ) Sen vart jag med en het Thaidam som hade 2 små barn Hon var från äch har glömt stället Uppe i Chang Mai området

Det var det bästa knull jag haft i mitt 68 åriga liv Men hon  brydde sig inte om att städa eller arbeta mm mm  Ok hon k**lla som en gud Hon var kompis med Stens Thaidam  Suda  Nu blir det inte Thai Utan jag sökte mig utifrån de luringarna i Thai

Jag är 42 år äldre än gumman   Enl henna spelar inte åldern nån roll

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev clion:

ata med henne Hon vart  Jehovas vittne pga att de Thaiparet hon fick hyra ett rumme från Sen fick hon en lägenhet i Majorna

Vi träffades samma dag so Palme blev skuten Och det var snö åt helvite den helgen  men jag var ju kåt som vanligt  OCH JARDE HENNE PÅ SMÄLLEN DIREKT   Vi vart gifta i 17 år och fick 3 barn  Vad hände innan  ( jag hade vart gift med en Phili och hennes med en Svensk ) Sen vart jag med en het Thaidam som hade 2 små barn Hon var från äch har glömt stället Uppe i Chang Mai området

Det var det bästa knull jag haft i mitt 68 åriga liv Men hon  brydde sig inte om att städa eller arbeta mm mm  Ok hon k**lla som en gud Hon var kompis med Stens Thaidam  Suda  Nu blir det inte Thai Utan jag sökte mig utifrån de luringarna i Thai

Jag är 42 år äldre än gumman   Enl henna spelar inte åldern nån roll

Ett svar på fyllan Jag har vart på gymmet idag och brukar ta ett par pilsner när jag kommer hem Och nu är klockan 14.42 Jag får åka ner till Gröna Näsan och fylla på Alko intaget

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det där är väl lite förnumsigt.

 

Så då menar du att jag ska ges munkavle eller helt enkelt ignorera på grund av mina åsikter?

 

Tycker du det är förenligt med ett öppet och demokratiskt forum?

 

BTT

Demokratiskt, var fick du det ifrån? Står det i stadgarna eller har jag missat det någon annanstans? Ett demokratiskt forum existerar inte på denna jord.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frason:

Demokratiskt, var fick du det ifrån? Står det i stadgarna eller har jag missat det någon annanstans? Ett demokratiskt forum existerar inte på denna jord.

Nej här är det diktatur och diktatorn heter Petteri.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Wanchai:

Nej här är det diktatur och diktatorn heter Petteri.

Japp!

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev frason:

Japp!

Är det inte märkligt att någon som jobbat som lärare inte förstår en sådan enkel sak!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sevenoriginal
4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Dom flesta thaitjejer skulle med största säkerhet välja en thailändsk man i ungefär samma ålder om dom hade den möjligheten.

Har du varit i Thailand och i så fall pratat med några Thai-damer?  

 

Jag skulle tro att 95 % av alla Thai-damer som är gifta med/tillsammans med västerländska män, i vissa fall äldre män, de har haft förhållanden med Thai-killar i sin egen ålder och de har alla blivit bedragna både en och två gånger.  

 

Det är därför de därefter föredrar en västerlänning som uppskattar dem och inte rasslar runt med andra! 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Precis nyss, skrev Wanchai:

Är det inte märkligt att någon som jobbat som lärare inte förstår en sådan enkel sak!?

 

Jo bara trodde att forumets moderatorer var skolade i demoratisk anda och inte i thailändsk juntafasoner.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Sevenoriginal:

Har du varit i Thailand och i så fall pratat med några Thai-damer?  

 

Jag skulle tro att 95 % av alla Thai-damer som är gifta med/tillsammans med västerländska män, i vissa fall äldre män, de har haft förhållanden med Thai-killar i sin egen ålder och de har alla blivit bedragna både en och två gånger.  

 

Det är därför de därefter föredrar en västerlänning som uppskattar dem och inte rasslar runt med andra! 

 

 

 

 

Nja det där bartjejssnacket om dom dåliga thaikillarna tar jag med en nypa salt.

 

Det är bara snack för att väcka medlidande.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
1 timme sedan, skrev frason:

Demokratiskt, var fick du det ifrån? Står det i stadgarna eller har jag missat det någon annanstans? Ett demokratiskt forum existerar inte på denna jord.

Det var ju synd.

Man hade ju kunnat köra med utröstning typ Robinson annars.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo bara trodde att forumets moderatorer var skolade i demoratisk anda och inte i thailändsk juntafasoner.

 

BTT

att påstå att du lider av trollsjukan och handskas vårdslöst med sanningen, på vilket sätt har det med demokrati att göra ?

 

kan det möjligen vara så att du försöker slingra dig genom att flytta fokus till nåt helt annat ?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Sevenoriginal:

Har du varit i Thailand och i så fall pratat med några Thai-damer?  

 

Jag skulle tro att 95 % av alla Thai-damer som är gifta med/tillsammans med västerländska män, i vissa fall äldre män, de har haft förhållanden med Thai-killar i sin egen ålder och de har alla blivit bedragna både en och två gånger.  

 

Det är därför de därefter föredrar en västerlänning som uppskattar dem och inte rasslar runt med andra! 

 

 

 

Nästan helt rätt. Finns många faranger som tappar byxorna både här och där med en thaidam hemma!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo bara trodde att forumets moderatorer var skolade i demoratisk anda och inte i thailändsk juntafasoner.

 

BTT

Nja finländskt kynne är tuffare än svensk mesighet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sevenoriginal
3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Nja det där bartjejssnacket om dom dåliga thaikillarna tar jag med en nypa salt.

Men lilla gubben, har du inte träffat några andra Thai-damer än de som är i barerna? Har du ingen kompis som är gift med /tillsammans med en Thai-dam? 

 

Om du inte vågar fråga Thai-damen, fråga kompisen om detta. 

 

Min egen fru råkade ut för detta. Hon blev sjuk på jobbet, kom hem straxt efter lunch och hittade sin man, som hon varit gift med i fem år, i sängkammaren tillsammans med en grannfru. 

 

Jag har hört liknande historier från mina kompisar, hur deras fruar blivit bedragna i tidigare förhållanden/äktenskap.

 

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

27 minuter sedan, skrev Sevenoriginal:

Men lilla gubben, har du inte träffat några andra Thai-damer än de som är i barerna? Har du ingen kompis som är gift med /tillsammans med en Thai-dam? 

 

Om du inte vågar fråga Thai-damen, fråga kompisen om detta. 

 

Min egen fru råkade ut för detta. Hon blev sjuk på jobbet, kom hem straxt efter lunch och hittade sin man, som hon varit gift med i fem år, i sängkammaren tillsammans med en grannfru. 

 

Jag har hört liknande historier från mina kompisar, hur deras fruar blivit bedragna i tidigare förhållanden/äktenskap.

 

 

 

 

Hittade hon dej, sin man som du skriver, med grannfrun i sängen, huva. Här har jag alldrig hört att Thaidamer är otrogna mot sin män

måste vara ett sörlännings fenomen

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Boa52:

Hittade hon dej, sin man som du skriver, med grannfrun i sängen, huva. Här har jag alldrig hört att Thaidamer är otrogna mot sin män

måste vara ett sörlännings fenomen

 

Var det ett försök till ett skämt var det faktisk ganska kul. Fast jag gissar att det är som vanligt att det är läsförståelsen som

som brister och att du tolkade fel :)

 

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev edvardpop:

 

Var det ett försök till ett skämt var det faktisk ganska kul. Fast jag gissar att det är som vanligt att det är läsförståelsen som

som brister och att du tolkade fel :)

 

Läs, min egen fru.... Hittade sin man med grannfrun, Huva . Om det hade varit hennes Fd då vore det Ok läsförstålse men det

visar inte texten. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Lillördag :drinks:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

47 minuter sedan, skrev Boa52:

Hittade hon dej, sin man som du skriver, med grannfrun i sängen, huva. Här har jag alldrig hört att Thaidamer är otrogna mot sin män

måste vara ett sörlännings fenomen

Stackars karl till granne som har en så lösaktig Thaifru :-(

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Sevenoriginal:

Men lilla gubben, har du inte träffat några andra Thai-damer än de som är i barerna? Har du ingen kompis som är gift med /tillsammans med en Thai-dam? 

 

Om du inte vågar fråga Thai-damen, fråga kompisen om detta. 

 

Min egen fru råkade ut för detta. Hon blev sjuk på jobbet, kom hem straxt efter lunch och hittade sin man, som hon varit gift med i fem år, i sängkammaren tillsammans med en grannfru. 

 

Jag har hört liknande historier från mina kompisar, hur deras fruar blivit bedragna i tidigare förhållanden/äktenskap.

 

 

 

 

 

Tror jag hört dessa snyfthistorier hundratals gånger. Så fort man kommer till baren dyker Noi upp och berättar vilken stor matafay hennes ex thaiman är och sen ett tag efteråt så ser man detta par kramandes varandra på telefon company när dom ska ringa och be faranggubbarna om stålar.

 

Jag litar inte så mycket på vad tjejerna påstår om sina ex.

 

Inte heller snacket om att dom inte har andra farangubbar vid sidan om.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tror jag hört dessa snyfthistorier hundratals gånger. Så fort man kommer till baren dyker Noi upp och berättar vilken stor matafay hennes ex thaiman är och sen ett tag efteråt så ser man detta par kramandes varandra på telefon company när dom ska ringa och be faranggubbarna om stålar.

 

Jag litar inte så mycket på vad tjejerna påstår om sina ex.

 

Inte heller snacket om att dom inte har andra farangubbar vid sidan om.

 

BTT

Det du beskriver finns ju men bara i Pattaya, patong och såna ställen har du inte varit utanför dom. träffat skit trevliga, söta, kloka, 

thai damer på andra ställen, dom finns

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Varför skulle åldern vara ett trolleritrick?

 

Det är väl ingen nyhet att åldersskillnaden mellan västerländska gubbar och möjligen japaner och bartjejer är väldigt markant.

 

Mer än jag som intresserar sig för detta märkliga fenomen.

 

Min slutsats har alltid varit att stålarna kommer i första hand för dom unga tjejer som gifter sig med mycket äldre gubbar.

 

Det gäller väl både Hollywoodfrugorna och thaifrugorna.

 

BTT

Typiskt inlägg från en fattig avundsjuk Svenne banan.
Link to comment
Dela på andra sajter

Det du beskriver finns ju men bara i Pattaya, patong och såna ställen har du inte varit utanför dom. träffat skit trevliga, söta, kloka, 
thai damer på andra ställen, dom finns
Dom finns i Pattaya och Patong också men google haltar lite där..
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Boa52:

Det du beskriver finns ju men bara i Pattaya, patong och såna ställen har du inte varit utanför dom. träffat skit trevliga, söta, kloka, 

thai damer på andra ställen, dom finns

 

Jo det har jag. Alltifrån lärare på universitetet till städerskor på simpla hotel i Bangkok.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...