Jump to content
IGNORERAD

Åldersskillnad


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Följer just nu en dokumentär på play om par med extrema åldersskillnader.

 

Ibland blir det direkt pinsamt när kärringar kring 70 kommer dragandes med en partner som är 25.

 

Hur tänker ni som har fruar som är 20-40 år yngre än vad ni själva är?

 

Jag skulle nog tycka att det vore jobbigt med en fruga som är 20 år gammal. Jag menar man är ju inte riktigt på samma mentala nivå när man själv är 50+ och frugan är 20.

 

Det var ju skillnad när man bara var 30 då kunde man ju ha en flickvän som var kring 20 men nu lyser barnet igenom för mycket känner jag.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • Nicholas

    6

  • Wanchai

    6

  • frason

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

nissehult_13

Själv är jag 60 och frugan 57, men hon har kropp som en 20åring. Det duger gott åt mig:big_smile:

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev nissehult_13:

Själv är jag 60 och frugan 57, men hon har kropp som en 20åring. Det duger gott åt mig:big_smile:

 

Ett normalt förhållande då med andra ord:)

 

Dom påstår ju att thaikvinnor aldrig åldras mentalt, att dom alltid är 15 år och det stämmer nog i många fall:))

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
30 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ett normalt förhållande då med andra ord:)

 

Dom påstår ju att thaikvinnor aldrig åldras mentalt, att dom alltid är 15 år och det stämmer nog i många fall:))

 

BTT

Så förbannat fördomsfullt, har släktingar som passerat universitet även kvinnor. Deras största problem har varit pengar.

Om du tycker du är så duktig jag måste säga att du är en riktiig sopa när du för fram sådana åsikter. Du kan säkert vara en bra person men när du ger dig på en hel nation med dina åsikter så är du illa ute.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev nissehult_13:

Så förbannat fördomsfullt, har släktingar som passerat universitet även kvinnor. Deras största problem har varit pengar.

Om du tycker du är så duktig jag måste säga att du är en riktiig sopa när du för fram sådana åsikter. Du kan säkert vara en bra person men när du ger dig på en hel nation med dina åsikter så är du illa ute.

 

Inget illa menat bara så snacket gick bland barerna.

 

Alla tjejerna var ju lika barnsliga oavsett ålder.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sen kan man ju se det som så att tjejerna i barerna är barnsliga på grund av alla fyllskallarna som sitter vid bardisken.

 

Hade alla varit nyktra i Pattaya så hade man väl haft en annan bild av thailändska kvinnor.

 

Men om man jämför thailändskor med svenskor så finns ju inte det där depressiva draget hos thailändskorna.

 

Det är väl det jag i första hand tänker på.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

Följer just nu en dokumentär på play om par med extrema åldersskillnader.

 

Ibland blir det direkt pinsamt när kärringar kring 70 kommer dragandes med en partner som är 25.

 

Hur tänker ni som har fruar som är 20-40 år yngre än vad ni själva är?

 

Jag skulle nog tycka att det vore jobbigt med en fruga som är 20 år gammal. Jag menar man är ju inte riktigt på samma mentala nivå när man själv är 50+ och frugan är 20.

 

Det var ju skillnad när man bara var 30 då kunde man ju ha en flickvän som var kring 20 men nu lyser barnet igenom för mycket känner jag.

 

BTT

Förstår om du tycker det är jobbigt, men det faktum att din mentala nivå är på ett barns nivå, kommer tyvärr hålla i sig tills du dör.

Kanske en 20-årig pojkvän skulle passa dig bättre, pojkar mognar ju senare än flickor.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev M33:

Förstår om du tycker det är jobbigt, men det faktum att din mentala nivå är på ett barns nivå, kommer tyvärr hålla i sig tills du dör.

Kanske en 20-årig pojkvän skulle passa dig bättre, pojkar mognar ju senare än flickor.

 

Jag diskuterar inget under 25 numera.

 

Man vill ju stanna kvar på planen ett tag nu.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Följer just nu en dokumentär på play om par med extrema åldersskillnader.

 

Ibland blir det direkt pinsamt när kärringar kring 70 kommer dragandes med en partner som är 25.

 

Hur tänker ni som har fruar som är 20-40 år yngre än vad ni själva är?

 

Jag skulle nog tycka att det vore jobbigt med en fruga som är 20 år gammal. Jag menar man är ju inte riktigt på samma mentala nivå när man själv är 50+ och frugan är 20.

 

Det var ju skillnad när man bara var 30 då kunde man ju ha en flickvän som var kring 20 men nu lyser barnet igenom för mycket känner jag.

 

BTT

Skiter man väll i! Man ligger bra så länge den fortfarande kan stå ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jag diskuterar inget under 25 numera.

 

Man vill ju stanna kvar på planen ett tag nu.

 

BTT

 

Men nu är det väl Ingrid? som gäller för brodern?

Fråga om hon kan hoppa i en skoluniform så kan du vara "lärare" igen :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev SatanG:

 

Men nu är det väl Ingrid? som gäller för brodern?

Fråga om hon kan hoppa i en skoluniform så kan du vara "lärare" igen :-)

 

/ SatanG

Antyder du att jag gillar unga flickor?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Antyder du att jag gillar unga flickor?

 

BTT

 

Nej broder, inte alls. Jag är mer nyfiken på om du fortfarande är med samma dam du skulle gifta dig med. Inger/Ingrid?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ett normalt förhållande då med andra ord:)

 

Dom påstår ju att thaikvinnor aldrig åldras mentalt, att dom alltid är 15 år och det stämmer nog i många fall:))

 

BTT

Du har antagligen  inte träffat en vanlig tjej i Thailand. Det du påstår passar möjligtvis in på vissa tjejer i "lampindustrin" som både saknar utbildning och intelligens. Trots bristen på utbildning bland bartjejerna så är många jävligt smarta.

 

Obildad betyder inte dum!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Wanchai:

Du har antagligen  inte träffat en vanlig tjej i Thailand. Det du påstår passar möjligtvis in på vissa tjejer i "lampindustrin" som både saknar utbildning och intelligens. Trots bristen på utbildning bland bartjejerna så är många jävligt smarta.

 

Obildad betyder inte dum!

 

Jo jag har träffat massor av vanliga thailändskor med utanför barområdena och vissa har varit smarta ja men oftast även extremt barnsliga, åtminstone i jämförelse med svenska tjejer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Jo jag har träffat massor av vanliga thailändskor med utanför barområdena och vissa har varit smarta ja men oftast även extremt barnsliga, åtminstone i jämförelse med svenska tjejer.
 
BTT
Kaka söker maka heter det väl. Du själv har suttit och tjatat om thailändskor som om det bara fanns Barbuda I hela Thailand. Det har aldrig slagit dig att dina åsikter färgats av din brist på umgänge med andra brudar än dom som jobbar i barerna?

Thailändare är som svenskar. För 10-15 år sedan så var jag i boden trakten och roddade Thailändska bärplockare. Träffade på en hel del alkisar bland lokalbefolkningen. Inte fan gjorde Det att jag drog slutsatsen att norrlänningar generellt är alkolister, även om det säkert dricks rätt friskt däruppe.
Att generalisera hela folkgrupper tyder på brist i den egna intelligensen.

Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen kan man ju se det som så att tjejerna i barerna är barnsliga på grund av alla fyllskallarna som sitter vid bardisken.
 
Hade alla varit nyktra i Pattaya så hade man väl haft en annan bild av thailändska kvinnor.
 
Men om man jämför thailändskor med svenskor så finns ju inte det där depressiva draget hos thailändskorna.
 
Det är väl det jag i första hand tänker på.
 
BTT
"Tjejerna i barerna"....
Är det den enda bilden du har om Thai tjejer, att alla Thaitjejer är som tjejerna i barerna?

Trodde nog att google hade bredare info än så men där ser man..


Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Så förbannat fördomsfullt, har släktingar som passerat universitet även kvinnor. Deras största problem har varit pengar.

Om du tycker du är så duktig jag måste säga att du är en riktiig sopa när du för fram sådana åsikter. Du kan säkert vara en bra person men när du ger dig på en hel nation med dina åsikter så är du illa ute.

BTT är ett troll.

 

Detta trolleri om ålder är ett av hans stående trolleri-trick.

 

Vilka som har tjejer från baren är hans andra.

 

Ge ingen uppmärksamhet åt detta.

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
BTT är ett troll. 
Detta trolleri om ålder är ett av hans stående trolleri-trick.
 
Vilka som har tjejer från baren är hans andra.
 
Ge ingen uppmärksamhet åt detta.
 
 


Han är inget troll. Möjligtvis lite efterbliven
Link to comment
Dela på andra sajter

KaiserBlood
3 timmar sedan, skrev Nicholas:

BTT är ett troll.

 

Detta trolleri om ålder är ett av hans stående trolleri-trick.

 

Vilka som har tjejer från baren är hans andra.

 

Ge ingen uppmärksamhet åt detta.

 

 

Att anordna forumfester är hans tredje........

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Nicholas:

BTT är ett troll.

 

Detta trolleri om ålder är ett av hans stående trolleri-trick.

 

Vilka som har tjejer från baren är hans andra.

 

Ge ingen uppmärksamhet åt detta.

 

 

 

Varför skulle åldern vara ett trolleritrick?

 

Det är väl ingen nyhet att åldersskillnaden mellan västerländska gubbar och möjligen japaner och bartjejer är väldigt markant.

 

Mer än jag som intresserar sig för detta märkliga fenomen.

 

Min slutsats har alltid varit att stålarna kommer i första hand för dom unga tjejer som gifter sig med mycket äldre gubbar.

 

Det gäller väl både Hollywoodfrugorna och thaifrugorna.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
31 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Varför skulle åldern vara ett trolleritrick?

 

Det är väl ingen nyhet att åldersskillnaden mellan västerländska gubbar och möjligen japaner och bartjejer är väldigt markant.

 

Mer än jag som intresserar sig för detta märkliga fenomen.

 

Min slutsats har alltid varit att stålarna kommer i första hand för dom unga tjejer som gifter sig med mycket äldre gubbar.

 

Det gäller väl både Hollywoodfrugorna och thaifrugorna.

 

BTT

 

Sen kan man ju fundera på och diskutera huruvida det är kärlek mellan barjejer och killar i ungefär samma ålder.

 

Jag är ju av den uppfattningen att killarna i dom flesta fall blir dökära i tjejerna men att 90% av tjejerna även här ser pengarna i första hand eller en framtid med ett bättre liv.

 

Dom flesta thaitjejer skulle med största säkerhet välja en thailändsk man i ungefär samma ålder om dom hade den möjligheten.

 

Jag tror att samma språk, samma kultur etc är en förutsättning för att ömsesidig kärlek ska uppstå.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
5 timmar sedan, skrev Nicholas:

BTT är ett troll.

 

Detta trolleri om ålder är ett av hans stående trolleri-trick.

 

Vilka som har tjejer från baren är hans andra.

 

Ge ingen uppmärksamhet åt detta.

 

 

 

Det där är väl lite förnumsigt.

 

Så då menar du att jag ska ges munkavle eller helt enkelt ignorera på grund av mina åsikter?

 

Tycker du det är förenligt med ett öppet och demokratiskt forum?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Det där är väl lite förnumsigt.

 

Så då menar du att jag ska ges munkavle eller helt enkelt ignorera på grund av mina åsikter?

 

Tycker du det är förenligt med ett öppet och demokratiskt forum?

 

BTT

Lite tröttsamt när du ältar samma saker år ut å år in, kom med något nytt eller lägg ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Det där är väl lite förnumsigt.
 
Så då menar du att jag ska ges munkavle eller helt enkelt ignorera på grund av mina åsikter?
 
Tycker du det är förenligt med ett öppet och demokratiskt forum?
 
BTT
Ja.

Du bör ignoreras eftersom ditt enda intresse är att trolla.

Munkavle nej.
Men om trolleriet inte lönar sig så tröttnat du.
Vilket vore välkommet.
Aldrig har väl en person som förmodligen aldrig varit i Thailand jiddrat så mycket om detsamma.

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Nicholas:

Ja.

Du bör ignoreras eftersom ditt enda intresse är att trolla.

Munkavle nej.
Men om trolleriet inte lönar sig så tröttnat du.
Vilket vore välkommet.
Aldrig har väl en person som förmodligen aldrig varit i Thailand jiddrat så mycket om detsamma.
 

Jag gissar att BTT har varit mer i Thailand än vad du har varit :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...