Jump to content
IGNORERAD

Norwegian Premium


lasseiudon

Recommended Posts

Fick en fråga i morse ifrån Norwegian om jag inte ville uppgradera mig inför min kommande resa BKK --> ARN. Några timma senare kommer ett nytt erbjudande: "Lägg bud och få chansen att uppgradera din biljett!"  Någon som testat detta? Jag tror att uppgraderingen ifrån i morse skulle kosta 2.800 0ch lägsta bud man kan lägga är 1.645. Vad göra? Jag tror jag börjar med att kolla hur pass fullt planet verkar vara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick en fråga i morse ifrån Norwegian om jag inte ville uppgradera mig inför min kommande resa BKK --> ARN. Några timma senare kommer ett nytt erbjudande: "Lägg bud och få chansen att uppgradera din biljett!"  Någon som testat detta? Jag tror att uppgraderingen ifrån i morse skulle kosta 2.800 0ch lägsta bud man kan lägga är 1.645. Vad göra? Jag tror jag börjar med att kolla hur pass fullt planet verkar vara.
Om du inte har köpt mat kan du räkna på hur mycket du sparar in. Mat ca 150 kr, 10 öl 500 kr ett par tre GT 330 kr sen en bekvämare stol allt för kanske. 1 700 kr.

Up tog man som man säger i Thailand!

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev apknug:

Om du inte har köpt mat kan du räkna på hur mycket du sparar in. Mat ca 150 kr, 10 öl 500 kr ett par tre GT 330 kr sen en bekvämare stol allt för kanske. 1 700 kr.

Up tog man som man säger i Thailand!

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

När jag åkte premium så ingick mat å dryck till maten kaffe och en konjak sen var det bara å betala om man ville ha mera. Sköna stolar och 50 kg bagage var ett stort plus.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag åkte premium så ingick mat å dryck till maten kaffe och en konjak sen var det bara å betala om man ville ha mera. Sköna stolar och 50 kg bagage var ett stort plus.
O fan inte helt fri dryck, ja då blir ju kalkylen lite snävare.....

Bagage helt klart ett plus lätt att se värdet på det!

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev berlitz:

När jag åkte premium så ingick mat å dryck till maten kaffe och en konjak sen var det bara å betala om man ville ha mera. Sköna stolar och 50 kg bagage var ett stort plus.

Har aldrig betalat för dryck med Premium

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig betalat för dryck med Premium
Så 6-7 GT serverar de utan knussel numera?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Soengsang:

Så 6-7 GT serverar de utan knussel numera?

Sent from my SM-A910F using Tapatalk
 

Har nog aldrig druckit så mycket, men brukar alltid ta en GT före maten, och ett par efter. Har aldrig betalt för dessa.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev gst:

Har nog aldrig druckit så mycket, men brukar alltid ta en GT före maten, och ett par efter. Har aldrig betalt för dessa.

Bra, på Thai rynkar de rätt mycket på näbben numera, för några år sedan så serverade de till man sade stopp....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Soengsang:

Bra, på Thai rynkar de rätt mycket på näbben numera, för några år sedan så serverade de till man sade stopp....

Jag har åkt Thai utan att få något med alkohol inblandat. 

 

För några år sedan flög jag Göteborg-Köpenhamn-Bangkok. Thai från Köpenhamn.

När jag kom till Köpenhamn hade jag ca 2 timmars väntan.

Satte mig ibaren, Träffade ett gäng goa Stockholmare som skulle till USA.

Blev ett gott gäng med GT och kalla bärs.

Glömde bort tid och rum. Plötsligt hör jag mitt namn i högtalarna.

Mr Thomas ... go imeditely to gate, final call for Mr Thomas.

Tar mitt handbagage och springer som jag har eld i röven.

Har säkert tio min. väg till gaten.

Hör mitt namn igen i högtalarna.

Kommer fram,känner mig som ett fån samt att jag är bra packad.

Kommer in i planet...ser hur alla kollar vad det är för en filur som kommer så sent.

Har tydligen lyckats försena planet lite.

En Thai.flygvärdinna står vid min stol och väntar:

Welcome Mister. Sit down,please fasten yours seatbelt. We serve you food,water but no alcohol on this

flight.is that ok?

Skämdes som ett litet barn...och bara nickade ja. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...