Jump to content
IGNORERAD

Använd ej detta ställe... För att sova..


stjp8729

Recommended Posts

2 minuter sedan, skrev Stefan:

ha ha, porrfilmsförbud!

//S

Helt rätt men varför behöver man porrfilm med en söt Thailändska, säger min fru

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Helt rätt men varför behöver man porrfilm med en söt Thailändska, säger min fru

Ibland, men bara ibland, har du faktiskt rätt! (Fast och andra sidan var det ju din fru som hade rätt!) :big_smile:

Trevlig helg från det riktiga Sverige!

 

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev Stefan:

Ibland, men bara ibland, har du faktiskt rätt! (Fast och andra sidan var det ju din fru som hade rätt!) :big_smile:

Trevlig helg från det riktiga Sverige!

 

 

Ha en trvlig helg på dej också, här, vet inte hur jag ska säga. Det finns inget bättre väder än det vi har nu, varmt och sol på

dagen nattkallt så man gå överallt på morgonen på skaren, mycke snö kvar. Klar luft och helt bästa vädret i världen. Ska starta

crossen i morgon och åka på skaren lite helt underbart. Min son hade en 80 cc när han var 12 - 13 år och bra skare i flera år

fan vad han åkte. Helt underbart

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt att jag tar över din tråd men jag tror du har visat vad du ville. mitt inlägg om snö, skare , mc och nu även snöskoter

Två bröder tävlade med snöskoter mot mc. Snöskoter ca 150 hk, mc en 250 yhamha ca 60 hk. Dom tävlade på en dj hård

skoterled, alltså på snö, vem tror ni vann båda duktiga på både mc och skoter

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev Boa52:

Förlåt att jag tar över din tråd men jag tror du har visat vad du ville. mitt inlägg om snö, skare , mc och nu även snöskoter

Två bröder tävlade med snöskoter mot mc. Snöskoter ca 150 hk, mc en 250 yhamha ca 60 hk. Dom tävlade på en dj hård

skoterled, alltså på snö, vem tror ni vann båda duktiga på både mc och skoter

Vad har det med trådskaparens ämne att göra ?

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev husse:

Vad har det med trådskaparens ämne att göra ?

 

Helt rätt och jag skrev fötlåt men han fick sitt svar och sen blev det så, mitt svar till Stefan, Ok fel men tror inte stjp ville ha nåt mer än en

förklaring av texten som han säkert viste

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Boa52:

Helt rätt och jag skrev fötlåt men han fick sitt svar och sen blev det så, mitt svar till Stefan, Ok fel men tror inte stjp ville ha nåt mer än en

förklaring av texten som han säkert viste

Boa och jag busade bara till det lite, det var inte meningen att förstöra tråden på något vis, av någon av oss!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det va väl inte så farligt,,vad ska ni annars hitta på när det är gymnastikfilmsförbud

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...