Jump to content
Batting

Är Thailändare djurplågare?

Recommended Posts

Batting
3 timmar sedan, skrev frogfish:

Så varför frågar du då? Om du redan vet att det bland thailändare finns både djurvänner och djurplågare?

Varför påpekar du något så självklart, det är väl en mer relevant fråga? Nu har du förstört även denna tråden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish
1 minut sedan, skrev Batting:

Varför påpekar du något så självklart, det är väl en mer relevant fråga? Nu har du förstört även denna tråden.

Nja, det är faktiskt du själv som är helt ansvarig för skicket på dina trådar. Om du fokuserade mer på det folk skriver, och mindre på det du hittat på att folk skriver skulle det ju inte vara några problem.

Så frågan kvarstår, varför frågar du om du vet svaret?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Batting
17 minuter sedan, skrev frogfish:

Nja, det är faktiskt du själv som är helt ansvarig för skicket på dina trådar. Om du fokuserade mer på det folk skriver, och mindre på det du hittat på att folk skriver skulle det ju inte vara några problem.

Så frågan kvarstår, varför frågar du om du vet svaret?

Och du vet alltså inte svaret på det?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish
1 minut sedan, skrev Batting:

Och du vet alltså inte svaret på det?

Svaret på varför du frågar? Nej, visste jag det skulle jag inte fråga.

Så frågan kvarstår än, varför frågar du om du vet svaret? Vill du inte svara på den så säg bara det, det är inte svårare än så.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Batting
2 minuter sedan, skrev frogfish:

Svaret på varför du frågar? Nej, visste jag det skulle jag inte fråga.

Så frågan kvarstår än, varför frågar du om du vet svaret? Vill du inte svara på den så säg bara det, det är inte svårare än så.

Nu har du ju själ uppmanat mig att inte svara på sådant som inte hör till trådans ämne, men samtidigt anklagar du mig för att inte svara på din tjatiga fråga som jag faktiskt undrar om du själv kommer ihåg. Hur mår du egentligen? :35:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish
Precis nyss, skrev Batting:

Nu har du ju själ uppmanat mig att inte svara på sådant som inte hör till trådans ämne, men samtidigt anklagar du mig för att inte svara på din tjatiga fråga som jag faktiskt undrar om du själv kommer ihåg. Hur mår du egentligen? :35:

Nja, nåt sånt tror jag inte jag uppmanat till. Citera gärna var jag skriver det, eller hittar du på igen? Jag har ju sagt att du ska sluta med det.

Okej, du behöver inte svara på varför du frågar om thailändares inställning till djur. Men vad har du kommit fram till då? Är thailändare djurplågare eller inte? Vilket kollektiv har du bestämt att de tillhör?

Och jag mår utmärkt. Tackar som frågar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Batting
43 minuter sedan, skrev frogfish:

Nja, nåt sånt tror jag inte jag uppmanat till. Citera gärna var jag skriver det, eller hittar du på igen? Jag har ju sagt att du ska sluta med det.

Okej, du behöver inte svara på varför du frågar om thailändares inställning till djur. Men vad har du kommit fram till då? Är thailändare djurplågare eller inte? Vilket kollektiv har du bestämt att de tillhör?

Och jag mår utmärkt. Tackar som frågar.

Det var väl inte det du frågade om? Du behöver ju bara läsa trådstarten för att få veta det. Har du tjafsa omkring om något som du kan läsa i trådstarten? Sök hjälp!

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish
8 minuter sedan, skrev Batting:

Det var väl inte det du frågade om? Du behöver ju bara läsa trådstarten för att få veta det. Har du tjafsa omkring om något som du kan läsa i trådstarten? Sök hjälp!

Känns inte som vi kommer längre. Vill du inte svara på frågorna, och om du inte är nöjd när du får svar på frågor du ställer, så är det inte mycket mer att göra.

Lycka till med ditt indelande av människor i fack. En del behöver det för att förstå omvärlden.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Batting
1 minut sedan, skrev frogfish:

Känns inte som vi kommer längre. Vill du inte svara på frågorna, och om du inte är nöjd när du får svar på frågor du ställer, så är det inte mycket mer att göra.

Lycka till med ditt indelande av människor i fack. En del behöver det för att förstå omvärlden.

Ja och andra kan inte ens förstå sig själva.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll