Jump to content
IGNORERAD

Snus är dyrt


nissehult_13

Recommended Posts

nissehult_13

Jag beställde snus från snus i Thailand, mitt problem var att jag  beställde för 3120 baht men lyckades skicka dem 30120 baht.

 Men de har skött det mycket bra pengar tillbaka  på mitt konto, tack det blir fler beställningar.

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Heter sidan Snus i Thailand? Hittar inget när jag sökte och det är intressant för mej. Har du en länk?

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sätt nu en sats i ugnen du har, jag lovar att efter 2-3 satser när du fått in snitsen, så kommer du ALDRIG mer att köpa snus av andra, och billigt blir det :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Cavemannen:

Sätt nu en sats i ugnen du har, jag lovar att efter 2-3 satser när du fått in snitsen, så kommer du ALDRIG mer att köpa snus av andra, och billigt blir det :-) 

Nja, handlar nog om att man vänjer sig, har aldrig smakat något hembakt som går upp mot Grov,General,Ettan.

 

Men snorbilligt blir det,och helt ok snus för dom som kan det.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen snusare  såg att dom sålde siam snus på friendship i Pattaya.. Låg ca på 220- 250 dosan. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

nissehult_13
4 timmar sedan, skrev NiceBeaver:

Heter sidan Snus i Thailand? Hittar inget när jag sökte och det är intressant för mej. Har du en länk?

svensktsnus.co.th där har du adresssen

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Hemska Sven
svensktsnus.co.th där har du adresssen
Eller www.siamsnus.com

Skickat från min Redmi Note 4 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Snus är nåt man lätt kan klara sig utan Kräver bara lite vilja  Jag vet för jag  har slutat  Det var inte alls svårt  Ha det gott 

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev IH-fan:

Snus är nåt man lätt kan klara sig utan Kräver bara lite vilja  Jag vet för jag  har slutat  Det var inte alls svårt  Ha det gott 

Men varför skulle man sluta? Ser ingen anledning. 😀

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev IH-fan:

Snus är nåt man lätt kan klara sig utan Kräver bara lite vilja  Jag vet för jag  har slutat  Det var inte alls svårt  Ha det gott 

 

Det är inte så svårt att fortsätta heller :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev nissehult_13:

svensktsnus.co.th där har du adresssen

 

Dom är de enda som tillverkar snusbart snus i Thailand enligt mig iaf. Bra och smidiga, beställde själv igår och hann inte ens betala förrän snuset var på väg. Har visserligen drygt 50 dosor kvar i kylskåpet men snus kan man inte få för mycket av :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

kalasbullen
On 2018-04-07 at 10:37, skrev Cavemannen:

Sätt nu en sats i ugnen du har, jag lovar att efter 2-3 satser när du fått in snitsen, så kommer du ALDRIG mer att köpa snus av andra, och billigt blir det :-) 

Du ska inte lägga satsen i ugnen Caveman, det blir rätt äckligt. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-07 at 15:34, skrev wavis:

I år blir det från frö till dosa...Tre olika sorters tobak ...20180407_152443.thumb.jpg.e74ebed6b889b3dbf0d2ddf5064c87b6.jpg

Fan va skoj det där såg ut,hoppas det kommer bilder allt eftersom och en liten recention när det ligger i dosor.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag förstår om ni gillar snus Det gjorde jag också när jag använde det Jag sov med snus inne Åt upp flera dosor om dagen Blandade ihop egna varianter Ettan o General vill jag minnas  Men till slut kom frågan jag ställde mig Vem styr här Jag eller snuset?? Ock när jag hade grunnat en stund kom jag fram till att det var nikotinet  Det var då jag bestämde mig för att sluta Det har jag aldrig ångrat Men detta är ingen pekpinne var o en gör precis vad han vill med sitt enda liv o jag önskar er alla att ha det gott 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...