Jump to content
IGNORERAD

Dödsfall

stefan5300
 Dela

Recommended Posts

Vill inte tramsa sönder tråden Rip Lill-Babs.

Tycker nog inte att det var så uppseendeväckade det som BTT skrev men det var väl för att det var just han som skrev det. Jag skrev negativt om när den odugliga artisten och drogmissbrukaren Michael Jackson dog och det fick jag skit för, skrev väl något i stil med att det var en välgärnig så att man slapp mer av den skitmusiken. Nyligen dog ju en artist vars musik jag tycker var hyfsad, synd bara att han gillar komunismen och den gillar jag inte alls men ibland är det bättre att låta bli att skriva i Rip-trådarna för lite respekt kan man visa har jag lärt mig.

Nu kan vi skälla och tramsa.

Ändrades av stefan5300

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Batting

6

• acarls

5

• edvardpop

3

• Stoneys

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Här håller jag med dig Stefan är det några trådar man inte ska förstöra med skitsnack så är det just RIP trådarna. Har man något att säga så starta en ny tråd.

Lillbabs var en av mina ungdomskärlekar (jag sa till min mor henne skall jag gifta mig med men det sket sig), Jerry han var king även om han hade fel åsikt. MJ gjorde en del bra låtar även om han inte var min favorit.

Nissehult_13

Dela på andra sajter

Jupp, detta verkar vara rent allmänt i Sverige i alla fall att artister är lite åt vänster hållet, inte alla men några! Jill Jonsson hon är väldigt till höger, tror Tommy Körberg åxå är det, och alla vet ju vad Ulf Flumdell röstar på.

Hård rock är i mycket vänster musik men det lyssnas nog på i alla läger verkar det som! Blev släpad till Stadion en gång av en vänster brud (visste inte det då) för hon älskade Sprängsteen, tror jag klarade 10 minuter sedan smet jag ut!

Tror Europe hyllade sosse politiken för dom kunde gå på bidrag under tiden dom övade på att bli ett världsband, så vi skattebetalare hjälpte fram dom, tack tack! :big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

image.png.e931323e5f89956d4bb60185bb47d190.png

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Lite intressant är att när Kamprad dog, så drog vänsterpacket igång sin hatkampanj, men när Jerka dog så såg jag inga hattexter ang att han var kommunist.

Säger lite om vänsterns svans.

Lite jävla respekt får man ha för de som går bort.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev audirs2:

Jupp, detta verkar vara rent allmänt i Sverige i alla fall att artister är lite åt vänster hållet, inte alla men några! Jill Jonsson hon är väldigt till höger, tror Tommy Körberg åxå är det, och alla vet ju vad Ulf Flumdell röstar på.

Hård rock är i mycket vänster musik men det lyssnas nog på i alla läger verkar det som! Blev släpad till Stadion en gång av en vänster brud (visste inte det då) för hon älskade Sprängsteen, tror jag klarade 10 minuter sedan smet jag ut!

Tror Europe hyllade sosse politiken för dom kunde gå på bidrag under tiden dom övade på att bli ett världsband, så vi skattebetalare hjälpte fram dom, tack tack! :big_smile:

Jasså, i så fall var det ju bra att hon bjöd in Jerry Williams till sin veranda så det blev lite politisk jämnvikt i programmet. :big_smile:

https://www.svtplay.se/video/5116216/jills-veranda/jills-veranda-sasong-2-avsnitt-4

Själv diggar jag bägge två, är jag då att hänföra som politisk imbicill eller?

Allvarligt talat så bedömer jag artister efter hur duktiga jag tycker att dom är och inte vad dom har för politisk åsikt.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

När Rikard Wollf gick runt hörnet drogs det igång en del "hatande".

Jude,Homo och att han lånat ut pengar till "Låna Sahlin" som dödsboet nu vill få återbetalt.

Häftigt att betala skatt, hyckleri av världsklass, att den apan inte sitter bakom galler och bom är häpnands väckande!

Anna Lindhs bästa vän...

https://petterssonsblogg.se/2016/05/04/mona-sahlin-fifflar-igen/

Förmodligen jobbigt för släkt och vänner att se hur saker utvecklade sig på sociala medier,

hans roll som Zach i änglagård gjorde killen till folkkär,förmodligen mer gillad än hatad av dom flesta.

Från det ena till det andra, konstigt att ingen brytt sig om att kommentera Fredmans Lille Babs, döpt Barbro Svensson

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev stefan5300:

Tycker nog inte att det var så uppseendeväckade det som BTT skrev men det var väl för att det var just han som skrev det. Jag skrev negativt om när den odugliga artisten och drogmissbrukaren Michael Jackson dog och det fick jag skit för, skrev väl något i stil med att det var en välgärnig så att man slapp mer av den skitmusiken. Nyligen dog ju en artist vars musik jag tycker var hyfsad, synd bara att han gillar komunismen och den gillar jag inte alls men ibland är det bättre att låta bli att skriva i Rip-trådarna för lite respekt kan man visa har jag lärt mig.

Exakt. Borde inte vara så svårt. Även om man kanske har svårt att tro det kan ju den avlidna artisten ha ett eller annat hängivet fans

och då får man respektera det. Hade nån för att ta ett exempel snackat en massa skit om David Bowie angående hans kvaliteter efter

dennes bortgång i en Rip-tråd hade jag antagligen blivit ganska lack. Btt är knappast den första som går över gränsen där.

Tex var det väl nåt ufo som uttryckte sin vämjelse över George Michaels sexuella preferenser i en Rip-tråd.

Sedan kan man ju tycka vad man vill om Michael Jackson, har aldrig själv varit ett fan, men oduglig skulle jag aldrig kalla han. Snarare så

att hans musik aldrig riktigt tilltalat mig med några få undandrag. Gäller även Lill-Babs men duktiga entertainers får man väl ge dem bägge

två att dem var. Och drogmissbrukare, tja vem är inte eller har varit det inom artistsvängen...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fritz:

Jasså, i så fall var det ju bra att hon bjöd in Jerry Williams till sin veranda så det blev lite politisk jämnvikt i programmet. :big_smile:

https://www.svtplay.se/video/5116216/jills-veranda/jills-veranda-sasong-2-avsnitt-4

Själv diggar jag bägge två, är jag då att hänföra som politisk imbicill eller?

Allvarligt talat så bedömer jag artister efter hur duktiga jag tycker att dom är och inte vad dom har för politisk åsikt.

Fritz..

Sedan var det ju inte så allvarligt menat, men det förstod nog den gode pastorn redan! Och som tur är så gillar vi alla olika, alltid!:big_smile:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev acarls:

Dessutom varför skriver man R.I.P ?

Borde väl vara V.I.F på ett svenskat forum

Eller varför "man" inte skriver punkt efter F? Eller varför "man" inte skriver svenskt forum:look_down:?

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev frogfish:

Eller varför "man" inte skriver punkt efter F? Eller varför "man" inte skriver svenskt forum:look_down:?

Alla e inte i Thailäänd.

Uselt att inte alla förstår R.I.P.

For helvete det är ju punkterna som räknas!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev judazzz:

Alla e inte i Thailäänd.

Uselt att inte alla förstår R.I.P.

For helvete det är ju punkterna som räknas!

Såklart:big_smile:

Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev acarls:

Exakt så! Jag går i taket när nån börjar med engelska trots svensk motsvarighet finns. Det allra grövsta är när nån skriver kidz ist för barn eller ungar. 

Dela på andra sajter

34 minuter sedan, skrev acarls:

8 minuter sedan, skrev ReKa:

Exakt så! Jag går i taket när nån börjar med engelska trots svensk motsvarighet finns. Det allra grövsta är när nån skriver kidz ist för barn eller ungar. 

Håller med, borde inte heta mai pen rai när det finns svensk motsvarande. :big_smile:

Pattaya

Dela på andra sajter

31 minuter sedan, skrev ReKa:

20 minuter sedan, skrev Stoneys:

Håller med, borde inte heta mai pen rai när det finns svensk motsvarande. :big_smile:

Eller "Fuck Off" isf Fjöl av 

Dela på andra sajter

Kan tillägga att det enl Google Översätt heter

พักผ่อนอย่างสงบ

på Thai

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev acarls:

Kan tillägga att det enl Google Översätt heter

พักผ่อนอย่างสงบ

på Thai

Du gillar ju använda Google, tex hitta snygga brudar i Asien, använder sällan Google live och svenska duger. :big_smile:

Pattaya

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev acarls:

VIF alltså :Yes:

Västerås idrottsföreningar? 

Eller nån annan Google ort som du hittat? 

Pattaya

Dela på andra sajter

On 2018-04-05 at 02:40, skrev stefan5300:

Det har knappast med din älskling btt att göra. Jag skrev själv i annan RIP tråd att jag inte förstod hans storhet som sångare och fick höra att jag pissade på hans grav 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Mankan:

Det har knappast med din älskling btt att göra. Jag skrev själv i annan RIP tråd att jag inte förstod hans storhet som sångare och fick höra att jag pissade på hans grav 

Lade av en rökare var det. Rätt ska vara rätt...

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Minns inte riktigt vad jag skrev i gåsleverkommunistens RIP-tråd, men tror det var "Trist", för hen och hens vänner, menade jag...

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...