Jump to content
IGNORERAD

Varför är det inte synd om...


Joints

Recommended Posts

.alla de homosexuella som säljer sex i Thailand?

:wai::wai: Först vill jag be om ursäkt för ytterligare en prostitutionstråd :wai::wai:

Jag gör en dunderpudel med en gång, ok!

Enligt undersökningar jag läst är antalet homosexuella sexsäljare minst 10 % av alla sexsäljare. Om man då räknar med i runda slängar en halvmiljon sexsäljare så blir det 50.000 män som säljer sex! Det är ganska mycket. Ändå syns de aldrig i debatten. Fram tills nu vill säga, när jag tar upp det här på MPR. :yes:

Att göra skillnader mellan olika kön i ett sådant känsligt ämne borde rimligtvis vara diskriminerande. Eller har jag missat något? Är det kanske den gamla myten om att alla män jämt vill ha sex som gör att vi inte bryr oss?

Jag vet att tråden inte faller alla i smaken men vill i vilket fall som helst bredda debatten lite.

Mvh

Joints

Link to comment
Dela på andra sajter

Att homosexuella thailändska män som säljer sex knappast gör det för att försörja sina barn kan möjligen vara vara en, av flera orsaken, till särbehandlingen.

Poffa

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, finns det homosexuella som säljer sådant i Thailand.

Kanske någon forumist har erfarenhet och skulle vilja dela med sig av denna.

[move]Lyhörde Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Joints,

Du har rätt i att man sällan ser någon bekymra sig över sex som säljs av män. Möjligen om man tror det är en orsak till spridning av HIV.

Det finns förstås berättigad upprördhet över sex med minderåriga pojkar, men när dom blir myndiga verkar ingen bry sig.

Det passar väl inte riktigt in i feministernas politiskt korrekta myt om att män alltid utnyttjar och att kvinnor alltid blir utnyttjade.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Oj, finns det homosexuella som säljer sådant i Thailand.

Kanske någon forumist har erfarenhet och skulle vilja dela med sig av denna.

[move]Lyhörde Arne[/move]

Ja, kan man tänka sig. Det borde rimligtvis finnas svenska män som skaffat sig thailändska pojkvänner. Finns det ett speciellt forum för dem? De har väl också behov av att snacka av sig eller lever de i mer bekymmersfria förhållanden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det passar väl inte riktigt in i feministernas politiskt korrekta myt om att män alltid utnyttjar och att kvinnor alltid blir utnyttjade.

Herr Chang har talat.

Det blir väl jobbigare att förklara då enkla teorier inte fungerar längre, antar jag. Din tes är nog den största anledningen till obefintlig empati för dessa män som hamnat i sexträsket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja, kan man tänka sig. Det borde rimligtvis finnas svenska män som skaffat sig thailändska pojkvänner. Finns det ett speciellt forum för dem? De har väl också behov av att snacka av sig eller lever de i mer bekymmersfria förhållanden?

Förvisso finns det svenska män med thailändska pojkvänner. Jag har via fru Chang träffat tre sådana thaimän i Göteborg, men har nog bara skrapat på ytan. Tydligen inga större problem för dom att få UT, och det borde det inte vara heller.

Har dock inte träffat deras svenska partners, så jag vet inte om de har något forum att diskutera på.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför är det synd om kvinnorna som säljer sex i Thailand?

Dom tycker inte synd om sig själva, så varför skulle vi då göra det?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja Joints,

Du har rätt i att man sällan ser någon bekymra sig över sex som säljs av män. Möjligen om man tror det är en orsak till spridning av HIV.

Det finns förstås berättigad upprördhet över sex med minderåriga pojkar, men när dom blir myndiga verkar ingen bry sig.

Det passar väl inte riktigt in i feministernas politiskt korrekta myt om att män alltid utnyttjar och att kvinnor alltid blir utnyttjade.

Herr Chang har talat.

Vice Fodervärden, får jag be dig att hålla sig till ämnet!

Det gällde homosexuella, vilket inte alls behöver vara män!

[move]Trådfacisten Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag själv rätt van  :crazy: besökare i Pattaya , men det har hänt några gånger när man bath bussen sent på kvällen. Man hamnar bredvid en ung thai kille som inte ser så lycklig ut ögonen när gubben bredvid lägger handen knäet och ler.

För ett år sedan tog vi med tjejens son (han hade aldrig sett havet) han är 16 år till Pattaya på bussen började jag fundera hur smart det var inte så roligt se hur sina landsman behandlas av oss falanger.

Sen är det säkert inte så mycket bättre när 140 kilo  sverker från sweden  promenerer hem med lillia phon till hotelet.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vice Fodervärden, får jag be dig att hålla sig till ämnet!

Det gällde homosexuella, vilket inte alls behöver vara män!

[move]Trådfacisten Arne[/move]

Sluta larva dig Arne.

Var vänlig förklara hur en diskussion om homosexuella blir irrelevant då man uttalar sig om mäns beteenden.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sluta larva dig Arne.

Herr Chang har talat.

Arne har utvecklat ett tvångsbeteende, som kan vara nog så svårt att ta sej ur.

Han flashar ju till emellanåt med riktigt roliga och spetsfundiga kommentarer, men den genomsnittliga rolighetsvivån tenderar att sjunka och det är ju lite tråkigt.

Han skulle nog vinna lite på att ransonera sej en aning.

Kan ju vara en punkt på dagordningen vid ert nästa modsmöte - "Ransoneringskuponger till Arne?"

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Jive,

Kan ju vara en punkt på dagordningen vid ert nästa modsmöte - "Ransoneringskuponger till Arne?"

Den kommentaren var dråplig.värd + karma!  :yes:

Vi har det iaf ganska bra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sen är det säkert inte så mycket bättre när 140 kilo  sverker från sweden  promenerer hem med lillia phon till hotelet.

Varför just 140 kg? Vid vilken vikt går gränsen för att det skall vara ok för serker att gå hem med phon?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sluta larva dig Arne.

Var vänlig förklara hur en diskussion om homosexuella blir irrelevant då man uttalar sig om mäns beteenden.

Herr Chang har talat.

Herr Vice Fodervärd, homosexualitet är ett tvåkönat begrepp även om det till sin utövning sker mellan samma kön.

[move]

Sexualupplysaren & Larven Arne

[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är givetvis varken synd om, eller intressant att tycka synd om de prostituerade homosexuella i Thailand, "då det bara gäller 5-10 000 bögar, (varav flertalet dessutom förmodligen har AIDS) " och "då de därför inte är politiskt korrekta och inte passar in i de feministernas politiskt korrekta myt  :rtfm: om att män alltid utnyttjar och att kvinnor alltid blir utnyttjade", som herr Chang så bra tidigare påpekade!

Det finns tyvärr en stark tendens bland dessa "alltid  politiskt korrekta grupper", (flumvästern, feministerna, tycka synd om allt maffian, ultra trädkramarna, militanta veganer och djurrätts aktivister osv.), att man noga sållar bort  :na: allt som inte passar ens syften till 100%  :whistle: och allt som eventuellt kan kännas obekvämt. :suicide:

Trist men sant!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...