Jump to content
IGNORERAD

Visum


Arunee Norling

Recommended Posts

Arunee Norling

Hej

 

Vi ansöka visum till min syster barn att komma och hälsa på i Sverige men visum är avslag. Vad kan vi göra mer? Ha några förslag

 

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev Arunee Norling:

 

Hej

 

Vi ansöka visum till min syster barn att komma och hälsa på i Sverige men visum är avslag. Vad kan vi göra mer? Ha några förslag

 

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

 

 

 

Läs avslagsbeslutet. Rätta felet, sök igen.

 

Eller som de sa i lumpen... Gör om, gör rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 timme sedan, skrev samet:

Läs avslagsbeslutet. Rätta felet, sök igen.

 

Eller som de sa i lumpen... Gör om, gör rätt!

Det verkar vara svårt att få hit syskonbarn på besök. Har bekanta som försökt 3 - 4 gånger och får avslag varje gång. Däremot har hennes syster med man varit här på besök.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det verkar vara svårt att få hit syskonbarn på besök. Har bekanta som försökt 3 - 4 gånger och får avslag varje gång. Däremot har hennes syster med man varit här på besök.

Inte varit något problem för oss, men det gäller att ha sina papper  i ordning.

Senast var svägerskan (35 år) med dotter (4 år) här på besök, krävdes en hel del dokumentation från henne inkl. bl.a. dokument från fadern till barnet att det var ok att resa.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
11 timmar sedan, skrev frason:

Inte varit något problem för oss, men det gäller att ha sina papper  i ordning.

Senast var svägerskan (35 år) med dotter (4 år) här på besök, krävdes en hel del dokumentation från henne inkl. bl.a. dokument från fadern till barnet att det var ok att resa.

Kanske skillnad när barnet ska besöka Sverige själv.  Nog tror jag de har pappren i ordning efter fyra försök och flera besök av systrar och bröder.

Uppsala kanske har egna regler lite som i Thailand där tjänstehenen tolkar regler lite olika ;)

 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arunee Norling
Inte varit något problem för oss, men det gäller att ha sina papper  i ordning.
Senast var svägerskan (35 år) med dotter (4 år) här på besök, krävdes en hel del dokumentation från henne inkl. bl.a. dokument från fadern till barnet att det var ok att resa.
Min syster barn är 20 år.
Och vi har alla papper i ordning.
De tycker att våra relation inte så nära.
Och svårt att tror.
Vi har föra veckan lämna in brev att förklara mer . Och hoppat att vi få svar det svar under veckan.


Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland har en del förutfattade tankar på MIG, vänta in vad dom svarar på ditt brev. Skicka in igen om avslag, det kan vara en annan på MIG som tar erat ärende.

Har troligtvis med att det är en hon och att hon är 20år.

 

Lycka till :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Arunee Norling:

Min syster barn är 20 år.
Och vi har alla papper i ordning.
De tycker att våra relation inte så nära.
Och svårt att tror.
Vi har föra veckan lämna in brev att förklara mer . Och hoppat att vi få svar det svar under veckan.


Skickat från min SM-G920F via Tapatalk
 

Svågerns dotter (21 år) var här själv för 2 år sen, hon fick dock avslag första gången, andra gången gick det bra.

 

Hoppas det går vägen för er.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...