Jump to content
IGNORERAD

Katarakt operation


Nisse Hamnberg

Recommended Posts

Nisse Hamnberg

Finns det någon på forumet som genomgått en  katarakt operation i Thailand eller vet om ett bra ögonsjukhus. Jag behöver en katarakt operation och letar ett bra sjukhus med bar priser i Thailand, hoppas någon kan bistå med info

Nisse

Nisse

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-03-18 at 07:58, skrev Nisse Hamnberg:

Finns det någon på forumet som genomgått en  katarakt operation i Thailand eller vet om ett bra ögonsjukhus. Jag behöver en katarakt operation och letar ett bra sjukhus med bar priser i Thailand, hoppas någon kan bistå med info

Nisse

Nisse

Var i Thailand? En kompis har gjort detta i Udon Thani och han är nöjd. Första ögat på Bangkok Hospital och andra på Military Hospital. Han tyckte nog att Military var bäst och framförallt billigast.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nisse Hamnberg

Jag finns nära Udon Thani. De priser jag har fått från sjukhus i Bangkok och Pattaya börjar på 75-80K vet du vad det kostade på Military Hospital och är det länge sedan

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev Nisse Hamnberg:

Jag finns nära Udon Thani. De priser jag har fått från sjukhus i Bangkok och Pattaya börjar på 75-80K vet du vad det kostade på Military Hospital och är det länge sedan

De priser du nämner ovan verkar typ 3 gånger högre än vad kompisen betalade. Om du finns nära Udon Thani kan du kanske komma på den s.k. Svenskträffen idag kl 17 och några timmar framåt så kan du träffa personen ifråga och stämma av direkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...