Jump to content
IGNORERAD

Första bilderna från min resa till Thailand 2009-03-28 - 2009-04-26

gubben4906
 Dela

Recommended Posts

Hej på Er alla, här kommer första bilderna som jag lyckats ladda ner till Photobucket, kan tyvärr inte visa alla bilder eftersom de skulle censureras av ledningen. :sorry::sorry:

Här står jag vid Buddhatemplet nästan i korsningen Pattaya Tai/Pattaya Saisong, kanske heter nåt annat.

024.jpg

Här är jag med en dam

030.jpg

Det får räcka så här länge, resten kommer när det finns barntillåtna bilder redo :crazy::whistle::whistle:

:wai: gubben :wai:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

• Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• gubben4906

30

• Herr Chang

9

• lars60

7

• gone2paradise

4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej Gubben,

Kul att du kommit igång med fotograferandet! Vi vill se mer ;-)

Och som sagt, lite mer vågad kan man vara på Nightlife!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Herr Chang har talat.

Tack Herr Chang men inte ens där :whistle: är dessa bilder barntillåtna och sedan vill jag inte att damerna ska få lida för sådana bilder, jag vet inte ens själv om jag kommer behålla dem, jag körde bara en test på en del damer för att se hur långt de är villiga att gå och den uppfattningen jag har efter 1 vecka är att de är villiga att gå rätt så långt, inte alla men många av dem.

Inga på hopp på mig nu tack. :nono::nono::nono::nono:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Herr Chang har talat.

Och du Changen, jag har mailat till Kim  men ännu inte blivit inloggad på Nightlife så skulle du vilja göra det åt mig eller nån annan som har bemyndigande.

Dela på andra sajter

Stå på dig gubben annars gör någon annan det!

Men du kan ju alltid "maska" över det mest barnförbjudna och sedan visa bilderna. :bag:

G2P

Dela på andra sajter

Jag återkommer kanske ikväll med några barbilder, om jag inte blir upptagen av annat. :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

Dela på andra sajter

...jag körde bara en test på en del damer för att se hur långt de är villiga att gå och den uppfattningen jag har efter 1 vecka är att de är villiga att gå rätt så långt, inte alla men många av dem.

Har samma erfarenheter Gubben(Kul att ses förresten!). Hittills är det ingen som har sagt nej till

min Ixus 75:a i alla fall  ;) Bra om du kan hålla igång Nigtlife med lite barbilder. Har inte tagit så många

sådana själv. Går ju mest på agogo. Har tagit en del foton, de flesta halvkassa en del halvbra, varav

de flest dock inte skulle ha skuggan av en chans att passera de granskande moderatorernas ögon.

Inte ens in till Nightlife delen.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Vad jag kan se har du nu tillgång till Nightlife.

Barbilder är alltid välkomna! Jag kan förstås föreställa mig att du också har bilder som inte passar ens på Nightlife... göttegris!

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

kan tyvärr inte visa alla bilder eftersom de skulle censureras av ledningen. :sorry::sorry:

Dom bilderna går bra att skicka till mig i PM :P

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Hej Gubben,

Vad jag kan se har du nu tillgång till Nightlife.

Barbilder är alltid välkomna! Jag kan förstås föreställa mig att du också har bilder som inte passar ens på Nightlife... göttegris!

Herr Chang har talat.

Hej Changen,

Eftersom det inte finns nåt skrivet i sidpanelen så kan jag inte vara medlem och om jag är det hur i bubblan kommer jag in/loggar in?

Dela på andra sajter

Hjälp gubben logga in nu...vi vill se bilder :mdr:

G2P

Jepp från en sann sexturist...

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Här kommer några bilder om hur det kan regna här i Pattaya och hur vackert vissa växter kan bli tack vare regnet.

032.jpg

031-1.jpg

Och här kommer det vackra som regnet kan ge, finns på en Reasturang som, tror jag, ägs av en dansk.

037.jpg

Och på allas begäran, lite oskyldiga Bar-bilder.

Detta är taget från Barhörnan från ena långsidan på NID och mot 2:dra Gatan

028-1.jpg

Detta är en "vacker" Bardam!!!

025.jpg

Detta är en bild från konkurrenten till vänster om Nid

015-3.jpg

Det får räcka för denna gång, mer kommer.

:diablo: gubben :diablo:

Dela på andra sajter

Måste man vara sexturist för att vilja se bilder från Pattaya?

Tror dom flesta här är sexturister eller har varit det då..

Vill du inte se bilder så läs inte i denna tråd.

Väldigt enkelt eller hur?

G2P

Dela på andra sajter

Måste man vara sexturist för att vilja se bilder från Pattaya?

Tror dom flesta här är sexturister eller har varit det då..

Vill du inte se bilder så läs inte i denna tråd.

Väldigt enkelt eller hur?

G2P

klaga inte, se det trevliga bilderna från gubben istället :great:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Jo jag ser att vattenfestivalen är i full gång redan:-)  vattnet öser ner hehe

G2P

Dela på andra sajter

Hej Gubben

Tycker det ser ut som du gått ner lite i vikt sen den senaste resan?? :yes:   kanske beror det på lite mer aktiviteter framåt kvällstimmarna!?

oavsett ha en riktigt trevlig semester

mvh swebat 

You can do it

Dela på andra sajter

Hej Gubben

Tycker det ser ut som du gått ner lite i vikt sen den senaste resan?? :yes:   kanske beror det på lite mer aktiviteter framåt kvällstimmarna!?

oavsett ha en riktigt trevlig semester

mvh swebat

Tack för det swebat,

när jag var nere förra året så vägde jag närmare 120, idag är jag nere kring 107 så visst är det lite skillnad. Nä nu måste jag ta med mig tjejen ut och inhandla vissa instrument vi behöver till kvällningen. :crazy:

Dela på andra sajter

Sawadee

Alltid lika trevligt med bilder från Pattaya.

Man får tacka och hoppas på mer.

MVH

Nutteman

Dela på andra sajter

Eftersom det inte finns nåt skrivet i sidpanelen så kan jag inte vara medlem och om jag är det hur i bubblan kommer jag in/loggar in?

Gubben, var det inte så, att efter 150 inläg har man tillgång till det ökänd NIGHTLIFE!  :mdr:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Dela på andra sajter

du behöver bara vara inloggad med ditt nick och så finns nightlifedelen där du väljer vilken del av forumet du vill in på, alltså där dom olika forumsdelarna, typ reseberättelser finns, där finns även nightlife om du har tillgång till det

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...