Jump to content
broder tuk tuk

Bangkok airport

Recommended Posts

Atom
Just now, broder tuk tuk said:

Så enkelt är det inte.

Om du hade tagit dig tid att studera hur en relativt vanlig bartjej i Thailand tänker så hade du upptäckt att det faktiskt finns en betydande intelligens hos många tjejer och en planläggningsförmåga som är häpnadsväckande.

Dom flesta tjejer söker efter en kille i ungefär samma ålder och med en normal ekonomi.

Att bartjejer enbart ser hur tjock plånbok gubben har är en svårdödad fördom.

BTT

Du har säkert rätt, men var lämnar det dig? Du har inte pengarna och du är numera gammal. 

Förresten så tror jag inte du har rätt. Genomsnittsåldern på bartjejerna torde vara 25-30 medans snittet på bargubbarna är 50-70; hur många tjejer kan hoppas på en snubbe som är jämnårig?

• Ge karma 1

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Atom:

Du har säkert rätt, men var lämnar det dig? Du har inte pengarna och du är numera gammal. 

Förresten så tror jag inte du har rätt. Genomsnittsåldern på bartjejerna torde vara 25-30 medans snittet på bargubbarna är 50-70; hur många tjejer kan hoppas på en snubbe som är jämnårig?

Dom mellan 18 och 30 kan nog inte hoppas på att hitta en kille i samma ålder.

Däremot dom tjejer som ligger över 40 har större chans att springa ikapp en jämnårig.

Problemet är att gubbarna över 40 oftast tittar på tjejer under 25.

BTT

Tommy
On ‎2018‎-‎03‎-‎27 at 05:10, skrev JJC:

Här är världens bästa flygplatser.

Resultat kanske helt enligt förväntningar.

https://www.aftonbladet.se/resa/a/0EknKA/har-ar-varldens-basta-flygplatser

Kul att min favorit hamnade på 6e plats!

Münchens flygplats, den enda i världen som har ett bryggeri, Airbrau på flygplatsen!

https://www.munich-airport.de/en/micro/airbraeu/airbraeu-brauerei/index.jsp

Hyfsade priser också...

MVH

• Ge karma 1
  • Skål 1

spooncreek
42 minuter sedan, skrev Atom:

Det är säkert sant men baren i Pattaya är inte Sandgrund i Karlstad. Om 200-kilos Gunther eller 82-årige Sture viftar med tusenbahtarna medans en 23-årig Brad Pitt räknar sina tjugobahtare så är det nog ganska snart Gunther och Sture som gör om barens snyggaste brudar; den 58-årige sjukpensionären har nog redan traskat vidare.

Rätt pinsamt att jag sitter och skriver detta en lördagskväll. Var och tittade på Ready Player One idag med dottern och en kompis; finns det någon sådan virtuell verklighet man kan bege sig till istället?

Testa Second Life. Där ser dock alla män ut som en 23-årig Brad Pitt, så du lär inte träffa på vare sig 200-klios Gunter eller 82-årige Sture. 

Brudarna som en 23-årig Pamela Anderson, inte fel . Ha en kul lördagkväll :-) -

• Ge karma 2

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Testa Second Life. Där ser dock alla män ut som en 23-årig Brad Pitt, så du lär inte träffa på vare sig 200-klios Gunter eller 82-årige Sture. 

Brudarna som en 23-årig Pamela Anderson, inte fel . Ha en kul lördagkväll :-) -

Jag minns en gubbe som tjejerna kallade för papa. Han var 92 år enligt uppgift och så fort han dök upp gick det varningsskrik från den ena baren till den andra och alla visste att papa var i området.

BTT

uptoyou
2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Fanns en tid när tjejerna i baren slogs om att få gå till hotellet med brodern.

BTT

Pga storleken på plånboken eller kalsongerna :D 

• Haha 2

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev uptoyou:

Pga storleken på plånboken eller kalsongerna :D 

Nja hade det berott på det så hade jag nog fått gå hem ensam men det var väl det att jag var a good man:)

BTT

Nicholas

Det kan ju också varit "watafuc" eller thailänskans "maatamay" du hörde. Båda känns aningen mer rimliga, framförallt i ditt fall.
Stavning på maatamay?

Ps
Motherfucker är en teori.
Men mest troligt är fria fantasier.
Ds
  • Haha 3

SatanG
On 2018-03-31 at 22:49, skrev broder tuk tuk:

Jag minns en gubbe som tjejerna kallade för papa. Han var 92 år enligt uppgift och så fort han dök upp gick det varningsskrik från den ena baren till den andra och alla visste att papa var i området.

BTT

Var det du som skrek?

/ SatanG

• Haha 2