Jump to content
IGNORERAD

Bangkok airport


broder tuk tuk

Recommended Posts

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Även om man nu pippar för pengar så är det ju trevligare att ligga med en snygg kille.

 

BTT

Själv ligger jag med snygga tjejer :look_down:

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 113
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    26

  • Soengsang

    11

  • Cavemannen

    7

  • Atom

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Alla som suttit i barer vet ju att ju mer attraktiv killen är ju mer oroliga är tjejerna för att han ska vara en butterfy.

 

Säkrast är det ju med han som ingen vill ha och tro mig jag har sett gubbar som varit så oattraktiva att samtliga tjejer i baren satt sig så långt ifrån karln som möjligt.

 

BTT

Vad jag förstår så bartjejer skiter blank om du är snygg handsom /man säger de till alla/ Sexy man eller annat bara du har tillräcklig med pengar och betalar bra

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Även om man nu pippar för pengar så är det ju trevligare att ligga med en snygg kille.

 

BTT

jag betalar aldrig ändå träffar jag snygga brudar. Ibland för man kämpa med det r det som är det roliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minutes ago, broder tuk tuk said:

 

Alla som suttit i barer vet ju att ju mer attraktiv killen är ju mer oroliga är tjejerna för att han ska vara en butterfy.

 

Säkrast är det ju med han som ingen vill ha och tro mig jag har sett gubbar som varit så oattraktiva att samtliga tjejer i baren satt sig så långt ifrån karln som möjligt.

 

BTT

Det är säkert sant men baren i Pattaya är inte Sandgrund i Karlstad. Om 200-kilos Gunther eller 82-årige Sture viftar med tusenbahtarna medans en 23-årig Brad Pitt räknar sina tjugobahtare så är det nog ganska snart Gunther och Sture som gör om barens snyggaste brudar; den 58-årige sjukpensionären har nog redan traskat vidare.

 

Rätt pinsamt att jag sitter och skriver detta en lördagskväll. Var och tittade på Ready Player One idag med dottern och en kompis; finns det någon sådan virtuell verklighet man kan bege sig till istället?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 minut sedan, skrev Atom:

Det är säkert sant men baren i Pattaya är inte Sandgrund i Karlstad. Om 200-kilos Gunther eller 82-årige Sture viftar med tusenbahtarna medans en 23-årig Brad Pitt räknar sina tjugobahtare så är det nog ganska snart Gunther och Sture som gör om barens snyggaste brudar; den 58-årige sjukpensionären har nog redan traskat vidare.

 

Rätt pinsamt att jag sitter och skriver detta en lördagskväll. Var och tittade på Ready Player One idag med dottern och en kompis; finns det någon sådan virtuell verklighet man kan bege sig till istället?

 

Så enkelt är det inte.

 

Om du hade tagit dig tid att studera hur en relativt vanlig bartjej i Thailand tänker så hade du upptäckt att det faktiskt finns en betydande intelligens hos många tjejer och en planläggningsförmåga som är häpnadsväckande.

 

Dom flesta tjejer söker efter en kille i ungefär samma ålder och med en normal ekonomi.

 

Att bartjejer enbart ser hur tjock plånbok gubben har är en svårdödad fördom.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Just now, broder tuk tuk said:

 

Så enkelt är det inte.

 

Om du hade tagit dig tid att studera hur en relativt vanlig bartjej i Thailand tänker så hade du upptäckt att det faktiskt finns en betydande intelligens hos många tjejer och en planläggningsförmåga som är häpnadsväckande.

 

Dom flesta tjejer söker efter en kille i ungefär samma ålder och med en normal ekonomi.

 

Att bartjejer enbart ser hur tjock plånbok gubben har är en svårdödad fördom.

 

BTT

 

Du har säkert rätt, men var lämnar det dig? Du har inte pengarna och du är numera gammal. 

 

Förresten så tror jag inte du har rätt. Genomsnittsåldern på bartjejerna torde vara 25-30 medans snittet på bargubbarna är 50-70; hur många tjejer kan hoppas på en snubbe som är jämnårig?

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Atom:

 

Du har säkert rätt, men var lämnar det dig? Du har inte pengarna och du är numera gammal. 

 

Förresten så tror jag inte du har rätt. Genomsnittsåldern på bartjejerna torde vara 25-30 medans snittet på bargubbarna är 50-70; hur många tjejer kan hoppas på en snubbe som är jämnårig?

 

Dom mellan 18 och 30 kan nog inte hoppas på att hitta en kille i samma ålder.

 

Däremot dom tjejer som ligger över 40 har större chans att springa ikapp en jämnårig.

 

Problemet är att gubbarna över 40 oftast tittar på tjejer under 25.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎03‎-‎27 at 05:10, skrev JJC:

Här är världens bästa flygplatser.

Resultat kanske helt enligt förväntningar.

 

https://www.aftonbladet.se/resa/a/0EknKA/har-ar-varldens-basta-flygplatser

Kul att min favorit hamnade på 6e plats!

 

Münchens flygplats, den enda i världen som har ett bryggeri, Airbrau på flygplatsen!

https://www.munich-airport.de/en/micro/airbraeu/airbraeu-brauerei/index.jsp

Hyfsade priser också...

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Atom:

Det är säkert sant men baren i Pattaya är inte Sandgrund i Karlstad. Om 200-kilos Gunther eller 82-årige Sture viftar med tusenbahtarna medans en 23-årig Brad Pitt räknar sina tjugobahtare så är det nog ganska snart Gunther och Sture som gör om barens snyggaste brudar; den 58-årige sjukpensionären har nog redan traskat vidare.

 

Rätt pinsamt att jag sitter och skriver detta en lördagskväll. Var och tittade på Ready Player One idag med dottern och en kompis; finns det någon sådan virtuell verklighet man kan bege sig till istället?

Testa Second Life. Där ser dock alla män ut som en 23-årig Brad Pitt, så du lär inte träffa på vare sig 200-klios Gunter eller 82-årige Sture. 

Brudarna som en 23-årig Pamela Anderson, inte fel . Ha en kul lördagkväll :-) -

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev spooncreek:

Testa Second Life. Där ser dock alla män ut som en 23-årig Brad Pitt, så du lär inte träffa på vare sig 200-klios Gunter eller 82-årige Sture. 

Brudarna som en 23-årig Pamela Anderson, inte fel . Ha en kul lördagkväll :-) -

 

Jag minns en gubbe som tjejerna kallade för papa. Han var 92 år enligt uppgift och så fort han dök upp gick det varningsskrik från den ena baren till den andra och alla visste att papa var i området.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Fanns en tid när tjejerna i baren slogs om att få gå till hotellet med brodern.

 

BTT

Pga storleken på plånboken eller kalsongerna :D 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
4 timmar sedan, skrev uptoyou:

Pga storleken på plånboken eller kalsongerna :D 

 

Nja hade det berott på det så hade jag nog fått gå hem ensam men det var väl det att jag var a good man:)

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

 
Det kan ju också varit "watafuc" eller thailänskans "maatamay" du hörde. Båda känns aningen mer rimliga, framförallt i ditt fall.
Stavning på maatamay?

Ps
Motherfucker är en teori.
Men mest troligt är fria fantasier.
Ds
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-03-31 at 22:49, skrev broder tuk tuk:

 

Jag minns en gubbe som tjejerna kallade för papa. Han var 92 år enligt uppgift och så fort han dök upp gick det varningsskrik från den ena baren till den andra och alla visste att papa var i området.

 

BTT

 

Var det du som skrek?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...