Jump to content
IGNORERAD

PM vill få slut på sexturismen!!!


Tommy

Recommended Posts

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev Stefan:

Klart man kan det, det är ju faktiskt en lysande idé! Då kan man ju ligga på rummet och njuta av kylan från AC,n medan man virtuellt vandrar runt på diverse platser utan att bli svettig!

//S

 

Precis och sen när solen gått ner vandrar man 10 meter till närmaste matställe innan man går tvärs över gatan till närmaste barområde.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khonis

    12

  • broder tuk tuk

    10

  • Atom

    6

  • Jive

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

3 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Precis och sen när solen gått ner vandrar man 10 meter till närmaste matställe innan man går tvärs över gatan till närmaste barområde.

 

BTT

Eller så går du in här: http://devilsdenthailand.com/out-call.html och beställer lite sällskap, då slipper du barer och annat skit!

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
29 minuter sedan, skrev Stefan:

Eller så går du in här: http://devilsdenthailand.com/out-call.html och beställer lite sällskap, då slipper du barer och annat skit!

//S

Nja 6000 baht för en övernattning är lite väl mycket när man får Noi i baren för ca 1500 baht.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Nja 6000 baht för en övernattning är lite väl mycket när man får Noi i baren för ca 1500 baht.

 

BTT

Gubbe lille... med de tjejerna klara du inte mer än 1 timme... Sedan behöver du spjälka apparaten... DevilsDen är något alldeles extra... :waaaht:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev broder tuk tuk:

Nja 6000 baht för en övernattning är lite väl mycket när man får Noi i baren för ca 1500 baht.

 

BTT

Ja, det kan tyckas lite dyrt vid första anblicken, men du slipper ladydrinks, barfine och mat från div obskyra vagnar! Det är bara att ligga på rummet och googla, vipps så knackar det på dörren! (har jag hört)

//S

 

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Stefan:

Ja, det kan tyckas lite dyrt vid första anblicken, men du slipper ladydrinks, barfine och mat från div obskyra vagnar! Det är bara att ligga på rummet och googla, vipps så knackar det på dörren! (har jag hört)

//S

 

 

Nja nu är jag bjudning av ladydrinks inget man måste köpa och den där maten på 20 baht från insektsvagnarna har tjejerna råd att själva betala så det enda som behöver kosta är barfinen plus pengarna till tjejen på rummet och ev några öl och lite jordnötter.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Cavemannen
3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Jo men man kan väl använda street view mappen även om man är i Thailand?

 

BTT

Undrar hur många mil din google streetview har gått, det är ju ingen lågmilare direkt :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
23 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Undrar hur många mil din google streetview har gått, det är ju ingen lågmilare direkt :D 

 

Har väl vandrat runt i stort sett hela USA. Minns en gång när jag hamnade på en enslig byväg mitt i Ghanas djungler och Clion plötsligt dyker upp körandes på en motorcykel med två barn på pallen.

 

Lite kul faktiskt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...