Jump to content
Batting

Terrorrättegång

Recommended Posts

IH-fan

fick jag bestämma Varför ödsla tid på ett sånt jävla rövhål ta ut den jäveln på baksidan o ge han ett kulhål i pannan

• Ge karma 3
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
21 minuter sedan, skrev IH-fan:

fick jag bestämma Varför ödsla tid på ett sånt jävla rövhål ta ut den jäveln på baksidan o ge han ett kulhål i pannan

Om jag fick bestämma skulle idi*terna på Migrationsverket, som inte lyssnade när Akilov upprepade gånger sa att han ljugit när han påstod att han var ett barn och var 26 år gammal, samt lät honom åka hem till Iran (trots att han påstod att han var från Uzbekistan) sen återvända till Sverige, i uniform, och ändå vägra tro att han var så gammal som han nu erkände att han var (26), och skicka in honom med andra vuxna män och ett par barn på HVB-boende, skicka honom BUP, när han var ledsen, osv, TROTS ATT ALLA SOM TRÄFFAT TERRORISTEN VISSTE ATT HAN VAR VUXEN, åtalas för allmänfarlig vårdslöshet, och kanske medhjälp till terroristbrott, inklusive mord...

Lång mening!

• Ge karma 8
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
2 minuter sedan, skrev Tommy:

Om jag fick bestämma skulle idi*terna på Migrationsverket, som inte lyssnade när Akilov upprepade gånger sa att han ljugit när han påstod att han var ett barn och var 26 år gammal, samt lät honom åka hem till Iran (trots att han påstod att han var från Uzbekistan) sen återvända till Sverige, i uniform, och ändå vägra tro att han var så gammal som han nu erkände att han var (26), och skicka in honom med andra vuxna män och ett par barn på HVB-boende, skicka honom BUP, när han var ledsen, osv, TROTS ATT ALLA SOM TRÄFFAT TERRORISTEN VISSTE ATT HAN VAR VUXEN, åtalas för allmänfarlig vårdslöshet, och kanske medhjälp till terroristbrott, inklusive mord...

Lång mening!

Men han utvisades ju. Att han gömde sig kan väl inte vare sig du, jag eller migrationsverket gjort så mycket åt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
Precis nyss, skrev Batting:

Men han utvisades ju. Att han gömde sig kan väl inte vare sig du, jag eller migrationsverket gjort så mycket åt?

Innan det...

MVH

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
11 minuter sedan, skrev Tommy:

Innan det...

MVH

Dom måste väl få hinna bedömma?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
uptoyou
54 minuter sedan, skrev IH-fan:

Nä, låt aset rutna i sitt eget hemlands fängelse.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
7 minuter sedan, skrev Batting:

Dom måste väl få hinna bedömma?

Synd att de var för slöa att göra det medan han var på "semester" i Iran, där han bott innan bidragslusten tog överhanden och han blev "Barn på nytt", kom ihåg att han kunde hitta på "flyktingskäl" och flyttade till Sverige...

MVH

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
20 minuter sedan, skrev Tommy:

Synd att de var för slöa att göra det medan han var på "semester" i Iran, där han bott innan bidragslusten tog överhanden och han blev "Barn på nytt", kom ihåg att han kunde hitta på "flyktingskäl" och flyttade till Sverige...

MVH

Ja nu vet jag inte vad för alternativa nyhetsmedia du läst.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
1 timme sedan, skrev Batting:

Du har ingen aning! Om det heller...

MVH

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Batting
2 timmar sedan, skrev Tommy:

Du har ingen aning! Om det heller...

MVH

Nä men man kan ju ana.  :44:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Bananen

Kan det va ryssarna som ligger bakom detta illdåd?

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Nakhon

Jag bor bara i Kungsbacka. Men jag blev mörkrädd för längesen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Khemmarat
12 timmar sedan, skrev Batting:

Det stod om detta i ett flertal dagstidningar.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
svampen

Tycker ibland att det är synd att Dös-straffet är borttaget i detta fall vore det berättigat med tortyr-DÖD?

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy