Jump to content
IGNORERAD

Vad har hänt med Nordea?


gst

Recommended Posts

Behöver flytta över lite pengar från Sverige till Thailand. Nordea har alltid legat ca 3 satang under TT kursen, men igår och idag ligger de 10 satang under. Är det samma på alla banker, eller är det bara Nordea som fått nåt tuppjuck?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev gst:

Behöver flytta över lite pengar från Sverige till Thailand. Nordea har alltid legat ca 3 satang under TT kursen, men igår och idag ligger de 10 satang under. Är det samma på alla banker, eller är det bara Nordea som fått nåt tuppjuck?

Efter flytten till muminland så har det gått utför!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev audirs2:

Efter flytten till muminland så har det gått utför!

De har väl inte flyttat än?

Beslutet ska tas av aktieägarna på kommande bolagsstämma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog bara ”rätt” kurs svensk tid 10-16, före och efter är det en preliminär kurs och senaste dygnen har det gått fort utför om det kan vara en förklaring.

 

Själv gör jag bara överföringar mellan 11-16 svensk tid hos Swedbank, då får jag kursen exakt då ordern signeras. -3 satang ungefär.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev leifen:

Du får nog bara ”rätt” kurs svensk tid 10-16, före och efter är det en preliminär kurs och senaste dygnen har det gått fort utför om det kan vara en förklaring.

 

Själv gör jag bara överföringar mellan 11-16 svensk tid hos Swedbank, då får jag kursen exakt då ordern signeras. -3 satang ungefär.

Brukar alltid göra överföring när svenska banken är öppen, så det är inte det som är problemet. Har alltid varit 3 satang, m n inte igår och idag :(

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev gst:

Brukar alltid göra överföring när svenska banken är öppen, så det är inte det som är problemet. Har alltid varit 3 satang, m n inte igår och idag :(

Enligt Dagen Industri så har kroneriet tappat värde, oklart mot vad! Man har väl gett nya krediter till Nord Korea!:rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite lustigt, jag läste: Vad har hänt med Nordkorea. :crazy: 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev uptoyou:

Lite lustigt, jag läste: Vad har hänt med Nordkorea. :crazy: 

Jag med...

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...