Jump to content
IGNORERAD

Östersund vs Arsenal


Cavemannen

Recommended Posts

Hur går det ikväll mellan Östersund vs Arsenal?

Jag tippar på 1-0 ikväll, och jag har ställt en påse med Norrlands Guld på kylning, dagen till ära :D 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tippar att Östersund blir "Krossade", 0-3 är en kross, i en av världens tristaste publiksporter...

 

Hoppas att de vinner, men va fan, allt talar emot det.

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror på en ny skräll 1-0 till ÖFK.

 

Letade febrilt bland sportbarerna i Bangkok om någon sände matchen men det verkar inte så trots att Arschenal är det ena laget med många lokala glory supportrar.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

0-2 och 5-0 totalt för Arsenal, tror sagan tar slut här.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev hamnoi:

0-2 och 5-0 totalt för Arsenal, tror sagan tar slut här.

Tänker man med hjärnan borde det bli så, men man har ju trott det flera gånger tidigare, och faktum är att engelska lag ofta passar svenska lag.

Troligen förlorar de, men jag har spelat 2-1 till Östersunds favör, spelade inte med hjärnan alltså.....

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tänker man med hjärnan borde det bli så, men man har ju trott det flera gånger tidigare, och faktum är att engelska lag ofta passar svenska lag.

Troligen förlorar de, men jag har spelat 2-1 till Östersunds favör, spelade inte med hjärnan alltså.....

Ok, håller inte med om att engelska lag passar bra, vad tänker du på?

 

Personligen så bryr jag mig om Blåvitt,landslaget och Liverpool i nämnd ordning, så glädjen över att ett svenskt lag vinner får jag tyvärr inte.

  

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt....

 

Otroligt tråkig match med 2-98 i bollinnehav typ, ett fotbollslag mot en parkerad buss.

 

Hoppas på en uppryckning i andra om inte Arsenal dödat det helt.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sedärja, nu vågar dom:great:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev Tommy:

Jag tippar att Östersund blir "Krossade", 0-3 är en kross, i en av världens tristaste publiksporter...

 

Hoppas att de vinner, men va fan, allt talar emot det.

 

 

MVH

0-3... Trist, men ibland funkar mina gissningar.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-15 at 18:40, skrev hamnoi:

Ok, håller inte med om att engelska lag passar bra, vad tänker du på?

 

Personligen så bryr jag mig om Blåvitt,landslaget och Liverpool i nämnd ordning, så glädjen över att ett svenskt lag vinner får jag tyvärr inte.

  

Lite ljusblå har du nog allt blivit också de senaste åren :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arsenal är ju som att tävla en ferrari mot en rysk lada det ända som kan stoppa är om ferrarin fryser sönder eller fastnar i snöstorm 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara hatten av för Östersund..

Ryska Ladan slog Ferrarin i ett heat, och har totalt hittills kammat in ca 52 milj sek, mer kan tillkomma minst ca 5 milj är väntat från "poolen"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...