Jump to content
IGNORERAD

Förutfattade meningar om sexturism


Tommy

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Mankan:

Fast nu handlade ju mitt svar om ditt inlägg de var ju därför jag citerade sig.

 

De är ju inte första gången du påstår att riktiga Thailand bara finns uppe i Isan där du håller till.

 

För övrigt så är både Rosengård, Öland och Stockholm där gröna lund ligger i en del av Sverige. 

var bor du i Thailand ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Boa52

    10

  • Tommy

    5

  • Kenneth4618

    4

  • Mankan

    4

Mest aktiva i denna tråd

8 minuter sedan, skrev Boa52:

var bor du i Thailand ?

Som dig bor jag i Sverige. Men min tjej är från Phrae där vi tillbringar en del tid, det ligger inte i isan så jag antar att det inte är en del av ditt riktiga Thailand. 

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Mankan:

Som dig bor jag i Sverige. Men min tjej är från Phrae där vi tillbringar en del tid, det ligger inte i isan så jag antar att det inte är en del av ditt riktiga Thailand. 

Vet inte riktigt var phrae ligger men ska fråga Googlenissarna så får jag nog ett svar, Du har alltså inte tillbringat nån mån per år i Isan ?. Är Phrae

nära Pattaya:embarrassed: Glömde för 12 - 15 år sen var jag här längre tid

Ändrades av Boa52
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt var phrae ligger men ska fråga Googlenissarna så får jag nog ett svar, Du har alltså inte tillbringat nån mån per år i Isan ?. Är Phrae

nära Pattaya:embarrassed:

När skrev han att han var i Isaan, gör om-gör rätt!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt var phrae ligger men ska fråga Googlenissarna så får jag nog ett svar, Du har alltså inte tillbringat nån mån per år i Isan ?. Är Phrae

nära Pattaya:embarrassed:

Nej det ligger inte nära Pattaya men ganska nära Chiang mai (Om du vet vart det ligger) så om längden från Pattaya är måttet på hur riktigt Thailand är så vinner jag över dig.

 

För övrigt så har jag tidigare haft ett förhållande med en tjej från Sisaket så jag har även upplevt kulturen där på nära håll och det skiljer sig på rätt många plan mot min nuvarande tjejs kultur kan jag tycka.

 

Och nej jag har inte begränsat mig till en månad i Isan/år jag har tillbringat 1-2 månader om året i olika delar av landet.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
53 minuter sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt var phrae ligger men ska fråga Googlenissarna så får jag nog ett svar, Du har alltså inte tillbringat nån mån per år i Isan ?. Är Phrae

nära Pattaya:embarrassed: Glömde för 12 - 15 år sen var jag här längre tid

Vem var det som skulle ta och läsa på om Thailand, sa du?

Du verkar ju inte veta något annat än det som existerar i den lilla byn du råkar hålla till i ibland.

 

DU verkar ju vara en av dom som är väldigt sällan i Thailand. Svenska barnfamiljer befinner sig där oftare än vad du lyckas med.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Vet inte riktigt var phrae ligger men ska fråga Googlenissarna så får jag nog ett svar, Du har alltså inte tillbringat nån mån per år i Isan ?. Är Phrae

nära Pattaya:embarrassed: Glömde för 12 - 15 år sen var jag här längre tid

Du är då tvärt emot den gamle travaren på cykeln som också bara varit 12km från hemmet i Isaan men ändå har egentagna foton från alla Thailands alla hörn.

Det är aldrig för sent att börja använda Google, det ger både kunskap och sparar pengar på resande. ;) 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...