Jump to content
IGNORERAD

Förnya medborgarskap???


Pravej

Recommended Posts

Hur ska man göra ifall jag vill "förnya" mitt medborgarskap, pass? Jag har förändras lite vad jag tycker på mitt gamla  :crazy: Tror inte de ser riktigt att det är jag!

Mvh. Pravej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Köpa fastighet eller tomt?

Pratar du om svenskt eller thailändskt pass, och är du thai eller svensk?

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Både &! jag är adopterad, så jag vill ha Thaipass & sådant!

pratade nyss med en polare om vi skulle starta eget där nere! han vill hellre att jag står som ägare än hans dam! man vet ju aldrig vad som kan hända & då står man med skägget i brevlådan!

Link to comment
Dela på andra sajter

:wai: Vet du om du fortfarande är thailändsk medborgare? Om du vill ha pass så måste du ha ID kort och huspapper dvs Thailändskt personbevis.

Mvh maakaao

                                                                                  

 

                                   

 

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Finns några trådar där tjejer som är adopterde från Thailand diskuterar detta på : http://www.thailands...um/portal_a.php

verkar småkrångligt vad jag förstått av diskussionen.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, krångligt.

Men krångligast om det visar sig att adoptionspappren är förfalskade i Thailand.

Får väl hoppas att Pravej inte råkat ut för det.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

:tommy: Nä nu ska jag ner den 14:e då ska inget hindra mig! Ska hem till mina föräldrar & hämta mina papper födelsebevis & sådant! sen så ska det handlas nere i Siam!
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...