Jump to content
IGNORERAD

Vilken är eran obygddsfaktor?


happyharry

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja herr Chang är ju bästa polare med L64 så jag blev inte överraskad.

 

L64 däremot kan kalla mig sinnesjuk och han får inte ens en varning.

 

Så är regelsystemet på forumet numera.

 

BTT

Skillnaden är väll att du är ett troll, och L64 är på riktigt.

Gissar att troll sitter lösare till, och har inget emot det heller!

Ändrades av Soengsang

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 123
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    13

  • broder tuk tuk

    11

  • Kenneth4618

    9

  • scorpio63

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Tja herr Chang är ju bästa polare med L64 så jag blev inte överraskad.

 

L64 däremot kan kalla mig sinnesjuk och han får inte ens en varning.

 

Så är regelsystemet på forumet numera.

 

BTT

Numera, så har det varit så länge jag kan minnas.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
44 minuter sedan, skrev stefan5300:

Numera, så har det varit så länge jag kan minnas.

 

Möjligen men på gamla thaitjejertiden var detta fenomen inte så uttalat och genomskinligt.

 

Herr Chang är moderator och herr Chang åker på resor ihop med L64, dom super och har kul och lägger in bilder på detta etc etc. Jag råkar skriva något om L64 som moderator Chang uppfattar som otrevligt. Jag får två veckor i utvisningsbåset.

 

L64 skriver i en tråd att jag skulle ha flera olika psykiska diagnoser. L64 får inte ens en varning.

 

Hade detta varit i en verklig domstol så hade moderator Chang varit olämplig som domare i målet mellan mig och L64 på grund av jävighet.

 

Härinne blir det hela mest till en sorglig jävlighet.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-02-06 at 17:09, skrev Enis:

Närmaste tempel 250 m, ca tre minuters promenad.

 

Närmaste djävla lokalradiobyastation supermegapoweranläggning med högtalare alla megapower.... vi drar igång 05.30.... typ 10 djävla meter

 

/Enis

 

 

Vi har en snäll byahövding han startar lokalradiobyastation kl 06,00:smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Vi har en snäll byahövding han startar lokalradiobyastation kl 06,00:smile:

Jo det känner jag till, högtalarna placerade cirka 50 meter från huset.

11232280_1105883529436953_3935669638720918698_n.jpg.e37b80e47039bc0e92109fd95cbb6c9e.jpg

 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Möjligen men på gamla thaitjejertiden var detta fenomen inte så uttalat och genomskinligt.

 

Herr Chang är moderator och herr Chang åker på resor ihop med L64, dom super och har kul och lägger in bilder på detta etc etc. Jag råkar skriva något om L64 som moderator Chang uppfattar som otrevligt. Jag får två veckor i utvisningsbåset.

 

L64 skriver i en tråd att jag skulle ha flera olika psykiska diagnoser. L64 får inte ens en varning.

 

Hade detta varit i en verklig domstol så hade moderator Chang varit olämplig som domare i målet mellan mig och L64 på grund av jävighet.

 

Härinne blir det hela mest till en sorglig jävlighet.

 

BTT

Han är väl förbannad över vattenkokaren...eller inte.

 

Jag kan inte klandra herr Chang. Hade jag varit moderator så hade jag stängt av dig oftare. Du hade dock fått sällskap av fler personer, så du hade kunnat trösta dig med att du inte var ensam.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Hade detta varit i en verklig domstol så hade moderator Chang varit olämplig som domare i målet mellan mig och L64 på grund av jävighet.

 

Så kan det vara, och du hade nog inte blivit dömd till fängelse, men dömmer ej vissa till fängelse där efter en viss under sökning :)

 

Men nu är inte MRR någon demokrati eller domstol, så du fick krypa in....jag tyckte kanske det också var lite väl hårt, men var säkert en ackumulerad mängd mindre regelbrott som bestämde ditt straff, egentligen borde det vara som i USA 3 gånger sen livstid!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Möjligen men på gamla thaitjejertiden var detta fenomen inte så uttalat och genomskinligt.

 

Herr Chang är moderator och herr Chang åker på resor ihop med L64, dom super och har kul och lägger in bilder på detta etc etc. Jag råkar skriva något om L64 som moderator Chang uppfattar som otrevligt. Jag får två veckor i utvisningsbåset.

 

L64 skriver i en tråd att jag skulle ha flera olika psykiska diagnoser. L64 får inte ens en varning.

 

Hade detta varit i en verklig domstol så hade moderator Chang varit olämplig som domare i målet mellan mig och L64 på grund av jävighet.

 

Härinne blir det hela mest till en sorglig jävlighet.

 

BTT

Ja för att kunna resa behöver man ett pass som både L64 och Chang uppenbarligen innehar men tydligen inte du enligt vissa rykten. Kan man bli av med passet om man besitter dessa påstådda psykiska diagnoser?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Mankan:

Ja för att kunna resa behöver man ett pass som både L64 och Chang uppenbarligen innehar men tydligen inte du enligt vissa rykten. Kan man bli av med passet om man besitter dessa påstådda psykiska diagnoser?

Rykten ska man inte lyssna på och särskilt inte om dom flyger in från Göteborg och härstammar från Bibben med sällskap.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Obygdsfaktor???

700 meter Mini Big C,,

1,5 km 7-11.

7 km Tesco

9 km makro

6 km 5-6 banker (ATM 600 met)

Farangmat,,jorå  5 km till 1 mil för 3-4 st

Biograf 7 km

Torghandel 7 km

Bytorget 200 met

Skolan 800 met

Men farangtätheten vete fan hur det är med..

 

Viktigast av allt,,, 2,5 timme till svenskträff varannan onsdag o fotboll med tillbehör varannan weekend under säsongen...

 

Men obyggd är det..........

 

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev Galten:

7/11 vid bensinmack räknas ej.

Ett tyckande från ett jämt törstig farang.

Ett otyg att de inte får sälja alkohol :(

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Möjligen men på gamla thaitjejertiden var detta fenomen inte så uttalat och genomskinligt.

 

Herr Chang är moderator och herr Chang åker på resor ihop med L64, dom super och har kul och lägger in bilder på detta etc etc. Jag råkar skriva något om L64 som moderator Chang uppfattar som otrevligt. Jag får två veckor i utvisningsbåset.

 

L64 skriver i en tråd att jag skulle ha flera olika psykiska diagnoser. L64 får inte ens en varning.

 

Hade detta varit i en verklig domstol så hade moderator Chang varit olämplig som domare i målet mellan mig och L64 på grund av jävighet.

 

Härinne blir det hela mest till en sorglig jävlighet.

 

BTT

 

du så förutsägbar så att dina inlägg är som en gammal gramofonskiva som hakat upp sig.

 

samma trolleri om och om igen.

till och med BOA kan ju skaka fram en bild från Thailand, din anknytning får ju anses obefintlig.

 

hur många forum trollar du på samtidigt ?

 

 

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Ca 100 meter till bybutiken,  ägaren är säkert nöjd när jag är här, dubblar omsättningen under mina två veckor här. Fortsätter 300 meter och sen en simtur och kort promenad så är man vid flygfältet. 7/11 ca tre km, in till Khonkaen centrum en mil. DSC_0547.thumb.JPG.856a7acddd27d43d985191d463a5b626.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag råkar skriva något om L64 som moderator Chang uppfattar som otrevligt.

Det var inte bara otrevligt det var mycket mer än så.

 

Borde blivit livstids avstängning för där fick du bägaren att rinna över

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
2 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Det var inte bara otrevligt det var mycket mer än så.

 

Borde blivit livstids avstängning för där fick du bägaren att rinna över

Han fick betalt för att han kallade mig sinnessjuk eller jag ska tiga och ta emot?

 

Du kanske kan ta på dig rollen som allmän spottkopp utan att någon varnas?  Får du se hur det känns.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Han fick betalt för att han kallade mig sinnessjuk eller jag ska tiga och ta emot?

 

Du kanske kan ta på dig rollen som allmän spottkopp utan att någon varnas?  Får du se hur det känns.

 

BTT

Vad har du att bidra med i denna tråd? Trolla i någon av dina egna trådar.

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
14 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Han fick betalt för att han kallade mig sinnessjuk eller jag ska tiga och ta emot?

 

Du kanske kan ta på dig rollen som allmän spottkopp utan att någon varnas?  Får du se hur det känns.

 

BTT

 

Det är inte något man bara tar på sig.

Det krävs en del arbete bakom om man ska bli forumets spottkopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Tack för alla svar men hittills. Inte så mycket obygd hittills med andra ord. Dem flesta verkar ha relativt nära till närmaste 7-11 eller dylikt för lite nödprovians om behovet skulle uppstå.

 

  Ni andra som tjafsar om annat kan väl åtminstone svara på frågan som är ställd. Om ni inte redan svarat såklart.

 

BTT du behöver inte svara mer i denna tråd, jag vet svaret redan. Tack.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återgå till tråden så ligger Tesco i Karlstad i en förort till nämnda stad

Fast det är en bit och åka :look_down:

Karlstad.JPG.5949e440e6e1e0340f8517a239b4b8e9.JPG

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Rykten ska man inte lyssna på och särskilt inte om dom flyger in från Göteborg och härstammar från Bibben med sällskap.

 

BTT

Med tanke på att dina resor numera enbart sker via google kan man ju undra om det ändå inte finns en viss substans i ryktet. 

 

 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Nicholas:

 

du så förutsägbar så att dina inlägg är som en gammal gramofonskiva som hakat upp sig.

 

samma trolleri om och om igen.

till och med BOA kan ju skaka fram en bild från Thailand, din anknytning får ju anses obefintlig.

 

hur många forum trollar du på samtidigt ?

 

 

Tror inte jag sett en bild av dej, i Sverige eller i Thailand ?. Jag skakade inte bara fram en bild, filmer. pröva det du. mycket skitsnack från

många hur duktiga dom är och kallar alla troll.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Tror inte jag sett en bild av dej, i Sverige eller i Thailand ?. Jag skakade inte bara fram en bild, filmer. pröva det du. mycket skitsnack från

många hur duktiga dom är och kallar alla troll.

Han har haft bild, även mött andra från mpr i Thailand och spenderar mer tid än de flesta där.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Galten:

7/11 vid bensinmack räknas ej.

Ett tyckande från ett jämt törstig farang.

Saknar faktiskt en PTT hemma med Amazon coffee....  

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Tror inte jag sett en bild av dej, i Sverige eller i Thailand ?. Jag skakade inte bara fram en bild, filmer. pröva det du. mycket skitsnack från

många hur duktiga dom är och kallar alla troll.

Tja Boa52. Har förstått att du är i Thailand och trevligt att du kunde titta in i denna tråd. Jag vet inte om du läst vad tråden handlar om eller om du vet vilken tråd du är inne i. Men du får gärna svara på min fråga. Bor du ute i obygden i Isaan? Och hur långt i såfall har du till närmaste närbutik av typen 7-11 eller liknande. Det låter ju som du bor rätt ute i obygden i det riktiga Isaan men är ändå lite nyfiken. Seriösa svar annars får det va. Tack.

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...