Jump to content
IGNORERAD

bankomat kort


soi covboy

Recommended Posts

var på bkk bank i satuk idag och skulle byta mitt gamla kort inga problem förutom att nu fick jag 6 siffror på koden istället för vanliga 4 .plus att kortet ser ut som ett leksak kort mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    5

  • gst

    3

  • soi covboy

    3

  • judazzz

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

2 minuter sedan, skrev soi covboy:

var på bkk bank i satuk idag och skulle byta mitt gamla kort inga problem förutom att nu fick jag 6 siffror på koden istället för vanliga 4 .plus att kortet ser ut som ett leksak kort mvh

6 siffrors kod har gällt ett tag(iaf på Kasikorn), jo korten kan se roliga ut ibland...jag fick ett med "hello kitty" tema :) 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

46 minuter sedan, skrev soi covboy:

var på bkk bank i satuk idag och skulle byta mitt gamla kort inga problem förutom att nu fick jag 6 siffror på koden istället för vanliga 4 .plus att kortet ser ut som ett leksak kort mvh

Sex siffror fick även jag i december

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev soi covboy:

var på bkk bank i satuk idag och skulle byta mitt gamla kort inga problem förutom att nu fick jag 6 siffror på koden istället för vanliga 4 .plus att kortet ser ut som ett leksak kort mvh

Fick du ett sånt där Union Pay kort, som knappt funkar? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Dolle:

Själv kör man det med 4 siffror på Kasikorn Bank 

Ditt nästa blir med 6 siffror :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojj, jag fick ett pM pa facebook med ett tips, att ens forsoka att diskutera med en person som inte har forstand nog att skilja pa en bat och ett fartyg,

ingen ide att mata ett troll

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Surin P3:

Fick du ett sånt där Union Pay kort, som knappt funkar? 

självklart med min otur:waaaht: funkar det dåligt ??

Link to comment
Dela på andra sajter

Chip och 6 siffrig kod. Dock inget hello Kitty vilket jag är lite besviken över ;)IMG_0157.thumb.JPG.fa9855d97f18e173e0a5885a7b0fc1d7.JPG

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Surin P3:

Fick du ett sånt där Union Pay kort, som knappt funkar? 

Hur funkar ett kort som "knappt" funkar?

 

mvh

biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev soi covboy:

självklart med min otur:waaaht: funkar det dåligt ??

 

4 timmar sedan, skrev biker:

Hur funkar ett kort som "knappt" funkar?

 

mvh

biker

 

 

Funkar säkert kanonbra i Asien, men det finns t.ex. ingen bankomat i Sverige där de fungerar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick nytt idag på Bangkok bank tjejen fråga om jag ville ha det nya eller med visa. Hon sa själv att dom nya var det mycket problem med visat var bättre men skulle försvinna

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-30 at 17:16, skrev Soengsang:

6 siffrors kod har gällt ett tag(iaf på Kasikorn), jo korten kan se roliga ut ibland...jag fick ett med "hello kitty" tema :) 

 

On 2018-01-30 at 17:59, skrev gst:

Sex siffror fick även jag i december

Får man fortfarande välja kod själv?

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev rolba:

 

Får man fortfarande välja kod själv?

Ja, iaf på Kasikorn gissar att det är lika på andra banker?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev rolba:

 

Får man fortfarande välja kod själv?

Japp! På Bangkok Bank fick jag knappa in 6 siffror själv på en liten maskin. Detta var i oktober 2017.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-31 at 12:13, skrev frogfish:

Japp! På Bangkok Bank fick jag knappa in 6 siffror själv på en liten maskin. Detta var i oktober 2017.

Med 6 siffror kan inte användas tex Sverige ,jag bytte till Bangkok Bank DEBIT CARD  VISA 4 siffror i HH för ca två månader sedan  (100bath)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kasikorn ska fungera i Svedala! Frugan var in igår och fick det nya kortet med chipp och 6 siffriga kod. Hon påtalade att det fungerar i vilda världen och där ingår svedala. 300Thb kostade det nya kortet.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev pontiac:

Med 6 siffror kan inte användas tex Sverige ,jag bytte till Bangkok Bank DEBIT CARD  VISA 4 siffror i HH för ca två månader sedan  (100bath)

Fungerar utmärkt i Sverige, iaf där jag använt det...Hotell, bar/resturang, Pressbyrån, etc.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev pontiac:

Med 6 siffror kan inte användas tex Sverige ,jag bytte till Bangkok Bank DEBIT CARD  VISA 4 siffror i HH för ca två månader sedan  (100bath)

Ok, det är möjligt. Använder bara mitt kort i Thailand och där funkar det bra. Det räcker för mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Fungerar utmärkt i Sverige, iaf där jag använt det...Hotell, bar/resturang, Pressbyrån, etc.

på atm åxå ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...