Jump to content
IGNORERAD

24 tim anmälan


Jerker

Recommended Posts

Gick det anmäla sig på polis stationen tror ni? känner inte för slösa bort tid när jag är i Khon kaen utan göra det Chumpae. Gick det inte skriva ut något papper 24 anmälan på nätet?

I morgon tar tåget till Kastrup  :clapping:  

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Spara ännu mer tid, skippa det och nöj dig med det du skriver på arrival card. 

 

Trevlig resa! 

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Jerker:

Jag hittade sidan http://immigrationbangkok.com/Thailand-immigration-forms/  gick visst bra lämna på polis stationen. 

 

Franson jag är inte hundra på adressen till gummans hus.

Du måste ju skriva en adress på arrival-kortet i vilket fall så ta reda på adressen, men din landlord(fru kanske) ska anmäla att hon har en "noon-Thai" inneboende .

Blanketten går att skriva ut HÄR TM30

 

Och din blanket för adressanmälan HÄR TM28, jag har just provskrivit ut dem, fungerar bra via chrome iaf.

 

Sen om man nu följer detta eller inte är ju upp till var och en, troligen går det bra o skita i det.....ungefär som att troligen går det bra o ta med en låda vin genom tullen, men man följer då inte landets regler och det kan bli böter.

 

Lite tokigt att dessa anmälningar inte går att maila in till immigration i nuläget, hade ju varit betydligt smidigare, men det kommer säkert.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev Soengsang:

Du måste ju skriva en adress på arrival-kortet i vilket fall så ta reda på adressen, men din landlord(fru kanske) ska anmäla att hon har en "noon-Thai" inneboende .

Blanketten går att skriva ut HÄR TM30

 

Och din blanket för adressanmälan HÄR TM28, jag har just provskrivit ut dem, fungerar bra via chrome iaf.

 

Sen om man nu följer detta eller inte är ju upp till var och en, troligen går det bra o skita i det.....ungefär som att troligen går det bra o ta med en låda vin genom tullen, men man följer då inte landets regler och det kan bli böter.

 

Lite tokigt att dessa anmälningar inte går att maila in till immigration i nuläget, hade ju varit betydligt smidigare, men det kommer säkert.

Visst och Nyval eventuellt 2019

Mvh. din personliga stalker

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Soengsang:

Du måste ju skriva en adress på arrival-kortet i vilket fall så ta reda på adressen, men din landlord(fru kanske) ska anmäla att hon har en "noon-Thai" inneboende .

Blanketten går att skriva ut HÄR TM30

 

Och din blanket för adressanmälan HÄR TM28, jag har just provskrivit ut dem, fungerar bra via chrome iaf.

 

Sen om man nu följer detta eller inte är ju upp till var och en, troligen går det bra o skita i det.....ungefär som att troligen går det bra o ta med en låda vin genom tullen, men man följer då inte landets regler och det kan bli böter.

 

Lite tokigt att dessa anmälningar inte går att maila in till immigration i nuläget, hade ju varit betydligt smidigare, men det kommer säkert.

TM30  Power of Attorney Form Notification form for where "Alien" has stay :slow:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...