Jump to content
IGNORERAD

Hur många gånger har ni blivit lurade i baren?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk
41 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Hahaha så gogo-barer är bordeller men inte beer bars?

Själv får jag nog mer bordellkänsla vid besök på ställen där damerna sitter bakom ett glasfönster och väntar på att sitt nummer ska bli uppropat. 

Testa att googla på det så får nog "veteranen" ett hum om vad jag menar.

 

F.ö. så dricksar jag vad jag tycker är ok, inte vad du eller någon annan "räv" tror är rätt.

 

/ SatanG

 

Alla som besökt en go go bar vet att damerna som dansar lätt kan köpas sen går man bara till ett rum längre bak i baren.

 

Sen kryllar det ju av horor även utanför dansskivan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    16

  • stefan5300

    4

  • Soengsang

    4

  • SatanG

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

7 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Alla som besökt en go go bar vet att damerna som dansar lätt kan köpas sen går man bara till ett rum längre bak i baren.

 

Sen kryllar det ju av horor även utanför dansskivan.

 

BTT

Se där, et rum längre bak i gogo-barer, har jag aldrig sett.....alltid lär man sig nått nytt av bar-oraklet.

Gissar att andra väl vet o känner till det handelsrummet bak i gogo-barerna :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Soengsang:

Se där, et rum längre bak i gogo-barer, har jag aldrig sett.....alltid lär man sig nått nytt av bar-oraklet.

Gissar att andra väl vet o känner till det handelsrummet bak i gogo-barerna :)

Fan också! Här har man kunnat spara in kostnader på short time hotell om BTT kläckt ur sig det här för många år sedan. Det är kanske en ny förteelse. På den tiden jag gick med gogotjej hade dom inget rum där bak. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Soengsang:

Se där, et rum längre bak i gogo-barer, har jag aldrig sett.....alltid lär man sig nått nytt av bar-oraklet.

Gissar att andra väl vet o känner till det handelsrummet bak i gogo-barerna :)

 

Short time hotel i närheten var det nog vad brodern egentligen menade ;-)

Skämt åsido, brodern har faktisk en halv poäng här. Fanns rum på en del ställen på övervåningen (har jag hört).

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

23 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Short time hotel i närheten var det nog vad brodern egentligen menade ;-)

Skämt åsido, brodern har faktisk en halv poäng här. Fanns rum på en del ställen på övervåningen (har jag hört).

 

/ SatanG

Jodå en del ställen har rum på övervåningen... Men det är främst på beerbar ställena och massagerna på t.ex. soi 7... Men de är ju vanliga tjejer där enligt BTT. Så vad de har rummen till vet jag inte... :waaaht:

 

Enda A-Gogo jag vet som jag rum inne på stället är Tahithan Queen på BeachRoad. Annars brukar man hänvisas till ST-hotell.

 

En del har t.o.m. eget sådant så damerna vet vart de skall gå t.ex. Happy Group har eget ST-hotell, Oasis. Ligger mitt emot BeachClub på vänster sida innan entrén till Happy. 

 

Har inte prov"sovit" där själv men enligt säkra källor skall det vara bra och gratis om damen kommer från någon av Happy Groups ställe. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, i detta forum var det lite action hahaha.

För typ 15 år sedan så hängde jag med en polare på barstråket i Kata (Phuket). Det var ett par västerlänningar som jag hade växlat ett par ord med och ett gäng brudar bakom baren (ja, och utanför). En snabb kalkyl var att det kommer inte ruinera mig denna kväll om jag drar i klockan. 

Ding ding ding o alla jublade. Ut genom "köksingången" väller det ut katoyer o annat skräp i mängder! Nu skulle alla dessa också ha gratis dricka. Nä fy fan. Det fanns som tur är en prislista och den visade att när man drar i klockan så var det Ladydrink till "tjejerna" (120B om jag minns rätt) och den senaste drinken till gästerna. 

Blev inte fattig men vi drog vidare till en annan bar efter detta. Där brände vi fan så mycket mer stålar än min nota hamnade på. Våra nyfunna vänner hängde på.

Funkar kanske inte så idag...

"Kilar stadigt" så har inte koll på utelivet längre 555

Link to comment
Dela på andra sajter

Här har jag inte blivit lurad vad jag vet 

Men nostalgi har jag från baren.

Träffade Bossen Som är en rik kvinna.

Träffade henne i början eller i mitten av 90 talet. Då körde hon en gul BMW M3.

Träffade även Luna. Som har en egen bar. Ett kärt återseende.

Tyvärr inga bilder då min mobil försvann.

IMG_20171221_231702.jpg

Ändrades av BanFang
Felstavningen
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2018-01-24 at 20:34, skrev SatanG:

 

Hahaha så gogo-barer är bordeller men inte beer bars?

Själv får jag nog mer bordellkänsla vid besök på ställen där damerna sitter bakom ett glasfönster och väntar på att sitt nummer ska bli uppropat. 

Testa att googla på det så får nog "veteranen" ett hum om vad jag menar.

 

F.ö. så dricksar jag vad jag tycker är ok, inte vad du eller någon annan "räv" tror är rätt.

 

/ SatanG

 

Du jag hade klippkort på placen nere vid hamnen i antwerpen i yngre dagar så nog har jag sett många negresser bakom glasfönster.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Du jag hade klippkort på placen nere vid hamnen i antwerpen i yngre dagar så nog har jag sett många negresser bakom glasfönster.

 

BTT

 

WOW! Antwerpen, kunde du inte valt något roligare ställe? 

Bättre kan du :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Lurad i baren ???Kan jag väl inte tänka mig.Alla dessa mörkhåriga brunögda skapelser är det snällaste och givmildaste varelser jag någonsin träffat.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎01‎-‎24 at 21:18, skrev broder tuk tuk:

 

Alla som besökt en go go bar vet att damerna som dansar lätt kan köpas sen går man bara till ett rum längre bak i baren.

 

Sen kryllar det ju av horor även utanför dansskivan.

 

BTT

Absolut, finns med 100%`s säkerhet, med egen erfarenhet har en nära kompis berättat :) 

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte minnas att jag blivit lurad i någon bar men det har med all säkerhet hänt, att jag gjort ett och annat nerköp och supit bort en och annan barfine är väl en helt annan sak.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-26 at 02:18, skrev broder tuk tuk:

 

Du jag hade klippkort på placen nere vid hamnen i antwerpen i yngre dagar så nog har jag sett många negresser bakom glasfönster.

 

BTT

Menar du Skipper Straat ?... mycket skoj där på 70-talet :dribble::big_smile:..,.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
19 timmar sedan, skrev Naam jai:

Menar du Skipper Straat ?... mycket skoj där på 70-talet :dribble::big_smile:..,.

 

 

 

 

Ingen aning men jag minns fortfarande den stinkande parfymdoften som stack en i näsan så fort man kom in på horavdelningen.

 

Särskilt dom inhemska belgiska damerna var noga med att lukta gott.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

55 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Ingen aning men jag minns fortfarande den stinkande parfymdoften som stack en i näsan så fort man kom in på horavdelningen.

 

Särskilt dom inhemska belgiska damerna var noga med att lukta gott.

 

BTT

Jag antar du var engelskalärare i Antwerpen men det måste varit länge sedan det var roligt där. Var där runt 2000 och då kändes det rätt urholkat även om jag hade picknick inne på diverse ställen. Fanns en legendarisk bar där som jag glömt namnet på. Besök karibiens pärla Villa Capri på Trinidad om du är sugen på svarta madamer :-)

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm. Skäms lite , Jag som lurar brudarna i baren , Gillar o sitta o snacka med brudarna i barerna visst går åt några battingar men är väl värt varenda batting . Håller ett finger över mitt ringfinger när jag sitter o snackar o har roligt,, o dessa tjejer tja goa tjejer många kommer från norr o vill träffa falang  o har respekt för dessa damer. Antingen avslutas det med att damerna ser ringen,, eller så kommer tjejen med svart blick o avbryter  efter salongen eller något matstånd som är något extra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...