Jump to content
IGNORERAD

Kommer ni att investera i cannabis aktier


AnTove

Recommended Posts

har köpt och sitter på dom i 2-3 år så får vi se hur det går...

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Benjamas

    7

  • svampen

    5

  • AnTove

    5

  • Havet

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har också köpt men måste ha gjort nått fel.:doubt:

 

Sitter här nu med en 2 kilos påse med gräs :waaaht:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kenneth4618:

Har också köpt men måste ha gjort nått fel.:doubt:

 

Sitter här nu med en 2 kilos påse med gräs :waaaht:

Investeringen är rökt! 

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Hur menar du? anklagar du någon eller?

Har du problem?

 

Sluta proppa i dig en massa preparat likt testotabs så inser du att allt inte innebär en anklagelse, utan kanske en iaktagelse eller bara en reaktion, helt utan baktanke.

 

Vilka mer "preparat" tar du? Som gammal idrottare så är du antagligen fast i djungeln med olika preparat "som behövs".

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Wanchai:

Har du problem?

 

Sluta proppa i dig en massa preparat likt testotabs så inser du att allt inte innebär en anklagelse, utan kanske en iaktagelse eller bara en reaktion, helt utan baktanke.

 

Vilka mer "preparat" tar du? Som gammal idrottare så är du antagligen fast i djungeln med olika preparat "som behövs".

Om du kontaktat en läkare så får du besked, dock kan jag redan utläsa online om dig, du saknar, finns inte mycket k*k i dig du verkar på tok för harmlös :D sök hjälp!

ps. väger man 45gk så räcker det säkert med en tablett, dvs halva priset , lucky you :D 

Ändrades av Cavemannen
Link to comment
Dela på andra sajter

När fredagstimmen blir sen då dyker fyllon upp som gubben i lådan i olika trådar:drunk:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Djävlar vad det sticker i min tunga just nu.... svaret kommer i vad dricker ni idag snart

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

När fredagstimmen blir sen då dyker fyllon upp som gubben i lådan i olika trådar:drunk:

Sant, imponerande ändå att dom inte dyker upp dygnet runt på olika tider. Vi är ändå på MPR :big_smile:

Ändrades av Khonis
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet ingenting om cannabisaktier så några sådana kommer jag inte köpa. Jag tycker dock det är rätt kul att röka på, även om det inte smakar lika gott som en IPA, så nu när diverse länder tar sitt förnuft till fånga och legaliserar så borde det finnas några guldkorn där. Har man inga moraliska aspekter mot att köpa aktier i företag som tillverkar bilar, mat och läkemedel så kan jag orimligen se att man kan ha moraliska invändningar mot cannabisleverantörer.

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...