Jump to content
IGNORERAD

48-årig Svensk död i Bangkok


Enis

Recommended Posts

A Swedish man was found dead on the ground floor of a Bangkok-based hotel on Sunday.
 

Staff said the 48-year-old foreigner checked into the hotel by himself on Saturday. 

 

 

https://www.thaivisa.com/forum/topic/1020281-swedish-man-found-dead-at-Bangkok-hotel/

 

http://www.nationmultimedia.com/detail/breakingnews/30336242

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid sorgligt när detta händer, men skönt att vi förskonas från bizzara bilder.

 

Finns ju de som göttar sig i dessa, kan inte fatta vad det är för fel i huvudet på folk som ständigt delar dessa ofta bizzara bilder på sociala medier.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

97ADB5A5-8E3F-40C6-B5AF-D2638ADBEE14.thumb.png.a31b5efd15e8edb021267710c5e1d1c7.png

 

enis som lever än så länge

 

 

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Enis:

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

97ADB5A5-8E3F-40C6-B5AF-D2638ADBEE14.thumb.png.a31b5efd15e8edb021267710c5e1d1c7.png

 

enis som lever än så länge

 

 

 

 

Undrar om du har någon inställning så du synkar FB?

5a5c5149c324d_Skarmavbild2018-01-15kl_07_58_16.png.4905ae50fa667c90ea805c51e609aeb5.png

 

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Enis:

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

 

 

enis som lever än så länge

 

Det är Google som automatiskt lägger in en bild, finns ingen i tråden används avataren.

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Enis:

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

97ADB5A5-8E3F-40C6-B5AF-D2638ADBEE14.thumb.png.a31b5efd15e8edb021267710c5e1d1c7.png

 

enis som lever än så länge

 

 

 

 

Ja man satte kaffet i vrångstupen, men jag visste att du är 49 år så jag vart iallafall väldigt osäker, hade inte dig placerad i Thailand just nu :misdoubt:

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Enis:

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

97ADB5A5-8E3F-40C6-B5AF-D2638ADBEE14.thumb.png.a31b5efd15e8edb021267710c5e1d1c7.png

 

enis som lever än så länge

 

 

 

 

Ja, dessa datorer. 

Inlägget raderat från Facebook iallafall. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
14 timmar sedan, skrev Enis:

Detta blir ganska makabert @Surin P3

 

97ADB5A5-8E3F-40C6-B5AF-D2638ADBEE14.thumb.png.a31b5efd15e8edb021267710c5e1d1c7.png

 

enis som lever än så länge

 

 

 

 

Så även ryktet om din död är betydligt överdrivet! Jag pratade med en tjej i vintras som hade intreserat sig i att det enligt henne dog många faranger i fiskebyn. Hon trodde att det var diverse potensmedel som intogs med alkohol och ett problem med blodtryck som tog många liv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
On 2018-01-15 at 22:03, skrev Fredman:

Så även ryktet om din död är betydligt överdrivet! Jag pratade med en tjej i vintras som hade intreserat sig i att det enligt henne dog många faranger i fiskebyn. Hon trodde att det var diverse potensmedel som intogs med alkohol och ett problem med blodtryck som tog många liv. 

 

Skulle tro att merparten av dessa döda faranger troligen är 65+ och att den vanligaste dödsorsaken är hjärtinfarkter.

 

Kombinationen potensmedel och sprit plus sömntabletter och kanin pippande kan nog ta livet av vilken 65+ som helst.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att merparten av dessa döda faranger troligen är 65+ och att den vanligaste dödsorsaken är hjärtinfarkter.

 

Kombinationen potensmedel och sprit plus sömntabletter och kanin pippande kan nog ta livet av vilken 65+ som helst.

 

BTT

Kombinationen potensmedel och sprit plus sömntabletter ger ett helkass sexliv om nu inte sömntabletterna ges till tjejen ;) 

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Skulle tro att merparten av dessa döda faranger troligen är 65+ och att den vanligaste dödsorsaken är hjärtinfarkter.

 

Kombinationen potensmedel och sprit plus sömntabletter och kanin pippande kan nog ta livet av vilken 65+ som helst.

 

BTT

Eller så har de kanske psykiska problem som dig.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
7 minuter sedan, skrev leifen:

Kombinationen potensmedel och sprit plus sömntabletter ger ett helkass sexliv om nu inte sömntabletterna ges till tjejen ;) 

 

Sömtabletter tar man inte innan man ska ha sex utan efteråt.

 

BTT

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev Mankan:

Eller så har de kanske psykiska problem som dig.

 

Den enda thaitjej som kallat mig crazy var Toy under en period när jag bodde i Center Condo i Pattaya.

 

Det var då när hon lurade mig att hon hade åkt till Bangkok för att hjälpa sin syster på ett massageställe men så en kväll stötte jag på henne på soi 8 när hon kom gående med en äldre gubbe.

 

Minns att jag stannade och frågade om gubben var hennes syster och då blev lilla Toy arg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Den enda thaitjej som kallat mig crazy var Toy under en period när jag bodde i Center Condo i Pattaya.

 

Det var då när hon lurade mig att hon hade åkt till Bangkok för att hjälpa sin syster på ett massageställe men så en kväll stötte jag på henne på soi 8 när hon kom gående med en äldre gubbe.

 

Minns att jag stannade och frågade om gubben var hennes syster och då blev lilla Toy arg.

 

BTT

Det underlättar om man faktiskt kan tillbringa lite tid i Thailand och lära sig några thailändska uttryck  Men å andra sidan gäller kanske inte det i din fantasivärld. Där kan du ju bara hitta på en bra anekdot som passar för stunden. 

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Mankan:

Eller så har de kanske psykiska problem som dig.

Verkar som BTT knäcker ditt psyke mer och mer för var dag som går. 

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska man pippa kaniner när det finns tjejer :waaaht:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

 

Den enda thaitjej som kallat mig crazy var Toy under en period när jag bodde i Center Condo i Pattaya.

 

Det var då när hon lurade mig att hon hade åkt till Bangkok för att hjälpa sin syster på ett massageställe men så en kväll stötte jag på henne på soi 8 när hon kom gående med en äldre gubbe.

 

Minns att jag stannade och frågade om gubben var hennes syster och då blev lilla Toy arg.

 

BTT

Ja vet inte vad detta har med denna tråd att göra ????

Men Joy som Du pratar om var väl från Korat hållet & Släkt som Du själv skrivit???

Bara undrar sen kan Du väl slå in lit bilder Från Surf så ä det slutsnackat???

Du har väl kamera i Tele & Nu är det ju ett tag sen du kom hem !

Var ju också i närheten av Kaosan vore trevligt att se lite Street Pics?????

MVH Svamp ser fram emot Din reseberättelse!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är fantastiskt duktiga på att respektera denne nyss avlidne människa. Ödmjukheten bara sjuder fram i den här tråden. Svårslaget lågvattenmärke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...