Jump to content
IGNORERAD

Tips på Födelsedagspresent


Wermland

Recommended Posts

11 minuter sedan, skrev Tommy:

Michael Kors, en bra budget gåva.

Frugan gillar sin Louis Vuiton bättre, köpt i Stockholm på utförsel (Tax free for Tourists), så att vi slapp momsen.

 

MVH

Det var Beige...

 

Väska köper man av märket Gucci, naturligtvis på NK i Stockholm och äter sedan lunch på Bobergs Matsal

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tommy

    6

  • UglyFarang

    4

  • Wermland

    3

  • ItaMar

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev Enis:

Det var Beige...

 

Väska köper man av märket Gucci, naturligtvis på NK i Stockholm och äter sedan lunch på Bobergs Matsal

 

/Enis

Nja, om du besöker hufvudstaden igen, gå till Birger Jarlsgatan 5, inget billigt shoppingmall med rea varannan vecka, som NK...

 

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/sweden/louis-vuitton-stockholm?source=gmb /348

 

Thaksin hade varit mycket nöjd efter ett par timmar där!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev Tommy:

Nja, om du besöker hufvudstaden igen, gå till Birger Jarlsgatan 5, inget billigt shoppingmall med rea varannan vecka, som NK...

 

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/sweden/louis-vuitton-stockholm?source=gmb /348

 

Thaksin hade varit mycket nöjd efter ett par timmar där!

 

MVH

Gucci ligger brevid

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Gucci ligger brevid

B.

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
58 minuter sedan, skrev Enis:

Det var Beige...

 

Väska köper man av märket Gucci, naturligtvis på NK i Stockholm och äter sedan lunch på Bobergs Matsal

 

/Enis

Finns väl dyrare än Gucci och LV för den som vill slå på stort

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl dyrare än Gucci och LV för den som vill slå på stort
Ja,vad är en väska eller lite guld jämfört med ett par högkvalitativa torkarblad...



Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev Benriach:

Ja,vad är en väska eller lite guld jämfört med ett par högkvalitativa torkarblad...


 

Dessutom ser man rätt bra ut med ett par torkarblad från Biltema

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Väskor ska väl helst vara köpta i Paris för att darlingarna ska bli lyckliga?

Jag var för snål och köpte en väska i Las Vegas en gång och det funkade inte.

Vid närmare eftertanke så funkade det bra. Hade nog blivit dyrt att fortsätta med den bortskämda damen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det var på TV-programmet Plus jag för ganska många år sen såg när dom testade så kallade märkesväskor mot billigare kopior. Man hade tagit in en "expertgrupp" från innefolket runt Stureplan som påstod sig lätt skulle kunna skilja ut kopiorna från äkta vara men dom hade mer fel än rätt i sina gissningar. Så kan det gå. :dance1:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag tror att det var på TV-programmet Plus jag för ganska många år sen såg när dom testade så kallade märkesväskor mot billigare kopior. Man hade tagit in en "expertgrupp" från innefolket runt Stureplan som påstod sig lätt skulle kunna skilja ut kopiorna från äkta vara men dom hade mer fel än rätt i sina gissningar. Så kan det gå. :dance1:

 

Fritz..

Bifogar man inte kvittot är det lätt att bli anklagad för att ha köpt plagiat. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Många fina förslag på presenter till Wermland i början på tråden. Jag vet inte om ni varit tillsammans med en svensk kvinna, men om ni har varit det så är jag tveksam att ni köpte lika dyrt till henne om hon bara fyllde 33år, har ni gjort det så förstår jag att ni måste bo i Thailand nu, lite billigare att leva där ;) Ta ut tjejen på en middag och köp något hon behöver, och då menar jag inte guld, dator eller hus m.m. eller skicka in henne på frissan, alltid uppskattat, tänk normalt. Förstår inte varför man måste överdriva, litar ni inte på era kvinnor att dom stannar eller måste ni impa hela tiden? Låter jobbigt för mig, då får det va om jag skulle känna så.

 

ItaMar

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev Changnoi:

Parfym ? är inte det ett säga att man luktar illa ?

Vad jag har hört så är det så när en man får luktegott av en kvinna.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Bifogar man inte kvittot är det lätt att bli anklagad för att ha köpt plagiat. :rotfl:

Vad kostar ett "löst" kvitto?

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev rolba:

Väskor ska väl helst vara köpta i Paris för att darlingarna ska bli lyckliga?

Jag var för snål och köpte en väska i Las Vegas en gång och det funkade inte.

Vid närmare eftertanke så funkade det bra. Hade nog blivit dyrt att fortsätta med den bortskämda damen. 

Det är tydligen jäkligt viktigt att kassen som väskan  låg i vid köpet ska vara kvar och i original :haha:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Kenneth4618:

Det är tydligen jäkligt viktigt att kassen som väskan  låg i vid köpet ska vara kvar och i original :haha:

Ja, så är det.

Jag hade kasse, förpackning och prislapp. Glömde dock kvittot eftersom det var utförsäljning och 60% rabatt. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev ItaMar:

Många fina förslag på presenter till Wermland i början på tråden. Jag vet inte om ni varit tillsammans med en svensk kvinna, men om ni har varit det så är jag tveksam att ni köpte lika dyrt till henne om hon bara fyllde 33år, har ni gjort det så förstår jag att ni måste bo i Thailand nu, lite billigare att leva där ;) Ta ut tjejen på en middag och köp något hon behöver, och då menar jag inte guld, dator eller hus m.m. eller skicka in henne på frissan, alltid uppskattat, tänk normalt. Förstår inte varför man måste överdriva, litar ni inte på era kvinnor att dom stannar eller måste ni impa hela tiden? Låter jobbigt för mig, då får det va om jag skulle känna så.

 

ItaMar

Tänk normalt, överdriv inte, köp något hon behöver.. Här har vi en jante-romantiker av rang!!

 

Fick en Parisweekend av mitt svenska ex och jag fyllde inte ens år,men givetvis hade det varit roligare om hon tagit ut mig 

och köpt en skruvdragare som jag behövde istället:rolleyes:

 

Idag fick jag två flaskor singelmalt och en Chanelparfym av frugan då vi har bröllopsdag,blev förbannad!

Ville hellre att hon skulle tagit med mig till frissan så jag fick klippt mig istället

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Många fina förslag på presenter till Wermland i början på tråden. Jag vet inte om ni varit tillsammans med en svensk kvinna, men om ni har varit det så är jag tveksam att ni köpte lika dyrt till henne om hon bara fyllde 33år, har ni gjort det så förstår jag att ni måste bo i Thailand nu, lite billigare att leva där [emoji6] Ta ut tjejen på en middag och köp något hon behöver, och då menar jag inte guld, dator eller hus m.m. eller skicka in henne på frissan, alltid uppskattat, tänk normalt. Förstår inte varför man måste överdriva, litar ni inte på era kvinnor att dom stannar eller måste ni impa hela tiden? Låter jobbigt för mig, då får det va om jag skulle känna så.
 
ItaMar
Vad är det som är överdrivet? Att man ger sin fru en väska för några tusen? Kan säga att jag plussade om vem som köpte dyrast present förra året. Men det är klart, hon är livrädd för att mista mig! [emoji3]



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Som sagt parfym funkar alltid, även en klocka typ G-shock funkar, iaf för en lite "sportigare" tjej och är inte svindyrt.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

20 timmar sedan, skrev hamnoi:

Tänk normalt, överdriv inte, köp något hon behöver.. Här har vi en jante-romantiker av rang!!

 

Fick en Parisweekend av mitt svenska ex och jag fyllde inte ens år,men givetvis hade det varit roligare om hon tagit ut mig 

och köpt en skruvdragare som jag behövde istället:rolleyes:

 

Idag fick jag två flaskor singelmalt och en Chanelparfym av frugan då vi har bröllopsdag,blev förbannad!

Ville hellre att hon skulle tagit med mig till frissan så jag fick klippt mig istället

Ja vad svarar man på det? Tror att du redan med det inlägget kan stolt tala om att du är "Normal"

Link to comment
Dela på andra sajter

19 timmar sedan, skrev wUThai:

Vad är det som är överdrivet? Att man ger sin fru en väska för några tusen? Kan säga att jag plussade om vem som köpte dyrast present förra året. Men det är klart, hon är livrädd för att mista mig! emoji3.png



Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
 

Men jösses ...Du får väl köpa vad du vill, hur gammal är du?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men jösses ...Du får väl köpa vad du vill, hur gammal är du?
Ehh.. Ok.

Skickat från min HTC 10 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-15 at 21:53, skrev andrejsdenruskige:

Finns väl dyrare än Gucci och LV för den som vill slå på stort

G och LV är för ryssar 

Link to comment
Dela på andra sajter

Køp en liten halslänk i vitguld i Sverige, kan du få för typ 1-1500 kr, finns ju ingen kvinna under 80 som har thailändskt guld på sig längre...

Men väska går ju alltid hem och som några tidigare har varit inne på MK eller varför inte Marc Jacobs bra pris på bägge och passar fint till en thaidam i rätt ålder, ser ju lite märkligt ut med en LV eller G för 15-50000 och så har de kläder från HM eller typ en marknad...risken finns att de tror att väskan är därifrån också...

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-17 at 19:44, skrev Khonis:

G och LV är för ryssar 

Dotter blev nöjd i allafall nu när hennes julklapp tillverkats efter hennes specifikationer, skeppats samt levererats

 

424247BB-2B99-4AC9-9730-AB632633F68D.thumb.jpeg.47f200dba945693a0f0f95598f668329.jpeg

 

trots att hon inte är ryss :big_smile:

 

Hon är ju bara ett white trash barn i från Valbo med 50% thaibondeblod :waaaht:

 

enis

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-17 at 19:44, skrev Khonis:

G och LV är för ryssar 

Och Thaksin!

Glömmer aldrig bilderna när han shoppade LV i Paris samtidigt som hans anhang protesterade, brände och mördade i Bangkok...

th1.jpg.9381dfeb69cbca641fc02b6a349f3568.jpg

th2.thumb.jpg.27975cde37dedac504f85f597522d51b.jpg

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...