Jump to content
broder tuk tuk

Att inte förstå

Recommended Posts

broder tuk tuk

Läser tråden om Clions äventyr med den där tjejen från Ghana och blir rent ut sagt ledsen över hur lite många medlemmar förstår.

Clion är en ensam man, relativt gammal och inte jättefager. Hur stor chans har han på sin ålders höst att träffa en svensk kvinna?

Jag tycker vi sa begripa vad som driver Clion att ge sig in på dejtingsajter där man träffar kvinnor som man betalar för.

Clion köper kärlek men för honom är det kärlek så låt Clion leva i den kärleken.

Är det bättre för honom att sitta ensam och supa i en etta eller tvåa i en förort till Göteborg och dö ensam?

BTT

• Ge karma 1
  • Tummen upp 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
toi

Bargubbe!

Äntligen är du tillbaka, mannen myten legenden.....

Kärlek är inte enkelt, inte ens om man träffar den utanför språkskolan vid en 7-elevenbutik.

Koka väl

/Toi

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev toi:

Bargubbe!

Äntligen är du tillbaka, mannen myten legenden.....

Kärlek är inte enkelt, inte ens om man träffar den utanför språkskolan vid en 7-elevenbutik.

Koka väl

/Toi

Jo egentligen är det mycket enkelt.

Den som har råd kärar ner sig och pröjsar för att uppleva kärleken och den som inte har råd låter helt enkelt bli att kära ner sig i en köpekvinna.

BTT

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
edvardpop

Vad är syftet med denna tråd? :D

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
5 minuter sedan, skrev edvardpop:

Att vissa medlemmar ska förstå Clions val.

BTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
10 minuter sedan, skrev edvardpop:

4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Att vissa medlemmar ska förstå Clions val.

BTT

Detta skrev du i en annan tråd precis nyligen, stämmer ju rätt så bra.

Varför ska man behöva bli ställd mot väggen för något man skrivit mer eller mindre seriöst på en sajt på nätet?

• Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
flebbe

Klart man måste respektera Clions val, men man behöver inte respektera att han blir förd bakom ljuset. Väldigt tragiskt faktiskt. Men men.

images.jpg

• Ge karma 3
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
3 minuter sedan, skrev flebbe:

Klart man måste respektera Clions val, men man behöver inte respektera att han blir förd bakom ljuset. Väldigt tragiskt faktiskt. Men men.

images.jpg

Jag är inte så säker på att han faktiskt blivit förd bakom ljuset utan han har gått in i detta med öppna ögon.

Han visste nog att när han pantsatte kameran att dom stålarna skulle han förlora plus kameran då.

BTT

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
flebbe
5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Jag är inte så säker på att han faktiskt blivit förd bakom ljuset utan han har gått in i detta med öppna ögon.

Han visste nog att när han pantsatte kameran att dom stålarna skulle han förlora plus kameran då.

BTT

Men den där Steins inlägg visar väl ett och annat, du kanske inte sett dom. Men ser ju inte så bra ut för Clions del. Ifos kanske hon likt en del andra lyckosökande kvinnor bara garderar sig, har väl tagit några år nu för Clion och hans fruga. Men tveksam till hans dröm.

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
11 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Ja han gick nog in i sitt Afrikaprojekt med öppna ögon vilket inte jag fattar då han har ett hus i Thailand och kunnat ha levt ett gott liv här men att han nu inte inser vad som håller på att hända är ju en annan sak.

• Ge karma 6
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
39 minuter sedan, skrev stefan5300:

Detta skrev du i en annan tråd precis nyligen, stämmer ju rätt så bra.

Varför ska man behöva bli ställd mot väggen för något man skrivit mer eller mindre seriöst på en sajt på nätet?

Varför ska man skiva massa skit, mer eller mindre seriöst som man sedan inte vill stå för. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
39 minuter sedan, skrev Mankan:

Varför ska man skiva massa skit, mer eller mindre seriöst som man sedan inte vill stå för. 

Tycker BTT skrivit saker som han håller fast vid, bland annat barlivet i Pattaya.

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
6 minuter sedan, skrev stefan5300:

Tycker BTT skrivit saker som han håller fast vid, bland annat barlivet i Pattaya.

Visst han brukar ju notoriskt hålla fast vid sina lögner. Nu fick jag ju dock intrycket att du inte tyckte man skulle behöva stå till svars för det man skriver. De tycker jag oavsätt och det gäller BTT eller någon annan. 

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
9 minuter sedan, skrev Mankan:

Visst han brukar ju notoriskt hålla fast vid sina lögner. Nu fick jag ju dock intrycket att du inte tyckte man skulle behöva stå till svars för det man skriver. De tycker jag oavsätt och det gäller BTT eller någon annan. 

Tycker inte att han skrivit så mycket lögner om barlivet, barbrudar och nudelsoppa.

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Mankan
1 minut sedan, skrev stefan5300:

Tycker inte att han skrivit så mycket lögner om barlivet, barbrudar och nudelsoppa.

Så du tror inte han skrivit några lögner. Det är du nog ganska ensam om. Vad är problemet då att stå för vad man skriver?

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy