Jump to content
IGNORERAD

Feltryck

stefan5300

Recommended Posts

Vill inte att tråden som gst startade om sin avlidna vän ska tramsas och tjafsas i så jag startar denna.

BTT tyckte att det var osmakligt av Soengsang att trycka dit en skrattande karmagubbe, det trodde M33 var en feltryckning, det tror även jag och BTT hoppades det verkligen.

Men tänk om BTT gjort samma "feltryckning" vilket jäkla liv det blivit på drevet och det är väl frågan om han även blivit avstängd.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

???

Edit: nu ser jag, den som inte fattar att det är en feltryckning måste ju vara helt jävla dum i huvudet, och borde ha lobbotomi!!!

Vill du Stefan ha en till tråd som visar hur jävla korkad BTT är, han verkar ligga dig varmt om hjärtat då du skapar denna tråd?

Det har varit lugnt o skönt sen några puckon blivit avstängda, men tydligen faller det inte alla på läppen?

Synd att BTT är påsläppt, för han för ärligt inte annat än skit med sig!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Soengsang:

???

Edit: nu ser jag, den som inte fattar att det är en feltryckning måste ju vara helt jävla dum i huvudet, och borde ha lobbotomi!!!

Vill du Stefan ha en till tråd som visar hur jävla korkad BTT är, han verkar ligga dig varmt om hjärtat då du skapar denna tråd?

Det har varit lugnt o skönt sen några puckon blivit avstängda, men tydligen faller det inte alla på läppen?

Trycker man så fel att man skrattar åt en människa som hastigt dör i en hjärtattack kanske man ska ha den goda smaken att antingen ta bort trycket eller förklara sitt misstag.

Du gjorde inget av detta enligt vad jag kunnat se.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Soengsang:

???

Tråkigt att du blev så upprörd, skulle nog inte startat den här tråden och nämnt din gubbe, kanske hade varit bättre.

Det finns säkert någon annan som kan eller vill starta, nä han ligger mig inte varmt om hjärtat som vissa tror, det handlar om helt andra saker.

Men frågan kvarstår om hur folk reagerat om BTT gjort en lika dan feltryckning.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev stefan5300:

Tråkigt att du blev så upprörd, skulle nog inte startat den här tråden och nämnt din gubbe, kanske hade varit bättre.

Det finns säkert någon annan som kan eller vill starta, nä han ligger mig inte varmt om hjärtat som vissa tror, det handlar om helt andra saker.

Men frågan kvarstår om hur folk reagerat om BTT gjort en lika dan feltryckning.

Då hade fan släppts lös på forumet.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev Krallas:

BTT är inget annat än ett troll.

Men tydligen ett populärt sådant....  

"Barområde utan upptäckt"                         11 sidor   6 701 visningar.

"Den största forumträffen i Naklua 2017"  45 sidor   25 342 visningar.

"Bildbevistråden"                                           42 sidor   25 067 visningar.

"Öppet brev till moderatorerna"                  48 sidor   23 311 visningar.

Dessa är ju bara de senaste på några få månader.   Vad har du själv åstadkommit? :rolleyes:

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...