Jump to content
IGNORERAD

Mycket saknad vän och medlem

gst

Recommended Posts

Drabbades idag av ett hemskt besked. Samtidigt som jag landade på U-Tapao fick jag beskedet att en av mina vänner just avlidit i Pattaya. Vännen kallade sig här på forumet för Patongking, även om det var några år sedan det epitetet stämde in.

Han kom till Thailand för en dryg vecka sedan, och skulle idag resa vidare till Hua Hin med båten. Han checkade ut från hotellet, och när han kom ut på gatan segnade  han ihop. Ambulans kom till platsen, men innan han kom till sjukhuset var han död. Trolig orsak hjärtattack.

Alldeles för ung att lämna oss, han var bara 66 år. Det visar bara hur sårbara vi alla är. Han var just inne i slutplaceringen för att flytta heltid till Thailand. Jag kommer att sakna honom otroligt mycket.

Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev gst:

Drabbades idag av ett hemskt besked. Samtidigt som jag landade på U-Tapao fick jag beskedet att en av mina vänner just avlidit i Pattaya. Vännen kallade sig här på forumet för Patongking, även om det var några år sedan det epitetet stämde in.

Han kom till Thailand för en dryg vecka sedan, och skulle idag resa vidare till Hua Hin med båten. Han checkade ut från hotellet, och när han kom ut på gatan segnade  han ihop. Ambulans kom till platsen, men innan han kom till sjukhuset var han död. Trolig orsak hjärtattack.

Alldeles för ung att lämna oss, han var bara 66 år. Det visar bara hur sårbara vi alla är. Han var just inne i slutplaceringen för att flytta heltid till Thailand. Jag kommer att sakna honom otroligt mycket.

Beklagar sorgen.

Men det verkar som om han dog lycklig..?

Men vem var han? En doldis här, berätta lite...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev gst:

Fruktansvärt osmakligt av soensang att skratta åt detta tragiska inlägg.

Är du frisk?

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Fruktansvärt osmakligt av soensang att skratta åt detta tragiska inlägg.

Är du frisk?

BTT

Troligtvis en feltryckning.

Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev M33:

Troligtvis en feltryckning.

Det får vi verkligen hoppas.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev hasseryd:

Jaha så är vi igång med pajkastningen igen

Dags å fundera vad som är fel på detta forum  ok man behöver inte läsa alla sandlåda inlägg må väl alla ö från Udon-Thani

Dela på andra sajter

43 minuter sedan, skrev pontiac:

Dags å fundera vad som är fel på detta forum  ok man behöver inte läsa alla sandlåda inlägg må väl alla ö från Udon-Thani

Inget fel på forat, men vissa har har inte fått k**lla på länge! :big_smile::lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

On 2018-01-10 at 15:08, skrev gst:

Är inte inne på MPR så mycket längre men misstänkte att du skulle skriva en rad om detta så jag loggade in.

Nu har två nära vänner gått bort inom kort som planerade att spendera majoriteten av tiden i Thailand.

Senast jag träffade patongking var på begravningen av nyss nämna vän och han sa att "detta är sista begravningen jag kommer gå på,nästa blir min egen"

Tragiskt fick han rätt och han hade nog inte räknat med att det skulle ske så nära i framtiden.

Hade planer på att mötas upp nu i mars-april men nu blir det inte så.

Nu har jag bara minnena från dom gånger vi gjorde barerna osäkra i Pattaya.

Vila i frid.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...