Jump to content
IGNORERAD

Thai inblandad i explosionen.

audirs2
 Dela

Recommended Posts

Fy fan vad tragiskt och sorgligt. Jag blir ledsen bara jag tänker på det :(

• Ge karma 1

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev SatanG:

Nej då, enligt säkra källor har Sverige aldrig varit tryggare (Morgan Johansson, Jerzy S, Betner the clown etc) Det är bara anmälningsbenägenheten som ökat. Svenskar har alltid tappat handgranater överallt.

/ SatanG

Mm,vi skulle aldrig gått in i Eu (Schengen).

• Ge karma 2
  • Tummen upp 3
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev HighWai:

Mm,vi skulle aldrig gått in i Eu (Schengen).

Fast å andra sidan så är Nårje inte med i Eu och där skjuts det vilt också! Av just norska Muhammed!

• Ge karma 5
  • Haha 1

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev audirs2:

Fast å andra sidan så är Nårje inte med i Eu och där skjuts det vilt också! Av just norska Muhammed!

Men de är väl med i Schengen?

• Ge karma 1

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Inte ens med i riksnyheterna på SVT!

Ligger bara på lokalnyheterna Stockholm.

Snacka om att mörka! Fanns ju mycket viktigare nyheter om bl.a. Stellan Skarsgård, inget ont om honom.

Det här är ytterligare ett bevis på att det finns en agenda att gömma undan "obekväma" nyheter i riksmedia!

Vem är det som driver det här eller är det "frivilligt" PK-tänkande från journalistkåren?

Johan

• Ge karma 7
  • Buu 1
  • Tummen upp 1

Assumption is the mother of all fuck-ups

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev JohanB:

Snacka om att mörka! Fanns ju mycket viktigare nyheter om bl.a. Stellan Skarsgård, inget ont om honom.

Det här är ytterligare ett bevis på att det finns en agenda att gömma undan "obekväma" nyheter i riksmedia!

Vem är det som driver det här eller är det "frivilligt" PK-tänkande från journalistkåren?

Johan

Du har 100% fel. Det var visst med på nyheterna.

Jag bor långt från Stockholm och kan inta se Stockholmsnyheterna på TV.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev JohanB:

Johan

Ligger med på nyheterna på BBC, CNN, ABC etc etc samt AB, Exp etc etc så vad är det någon försöker dölja ?

• Ge karma 1

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev born41:

Du har 100% fel. Det var visst med på nyheterna.

Jag bor långt från Stockholm och kan inta se Stockholmsnyheterna på TV.

Jag är i Thailand och ser nyheterna på SVT.se

Det har inte legat och ligger inte på riksnyheterna!  Kollade nyss.

Bara på Stockholm lokalnyheter!

Spelade förut i dag upp Aktuellt 9-nyheterna på SVT.se på 5 minuter och nget nämdes om dådet i Vårby där!

Det kallar jag för att dölja/mörka.

Johan

• Ge karma 5

Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Tallviking:

Ligger med på nyheterna på BBC, CNN, ABC etc etc samt AB, Exp etc etc så vad är det någon försöker dölja ?

Ja men tydligen inte SVT ?????

Deras Huvudartikel !!!!!

30-tal barn till svenska IS-änkor fast i krigets Syrien

Minst tolv kvinnor från Sverige, de flesta änkor efter IS-krigare, finns kvar i krigets Syrien. Tillsammans har de ett 30-tal barn, från nyfödda och upp till sexårsåldern. Nu försöker kvinnorna ta sig ur landet – samtidigt som deras anhöriga är förfärade över kvinnornas val att ansluta sig till världens grymmaste terrororganisation.

Citat

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev 65Selander:

Jag fick då vetskap från SVT's nyhetsapp igår iaf.

Jag såg det på svt:nyheterna kl 6 i morse också. Tror snarare det är "gammalt" nu och åkt långt ner i listorna

• Tummen upp 1

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Jo, tragiskt är ju bara förnamnet.

Kul att det inte går att gå hemifrån utan att riskera att bli sprängd av en handgranat längre.

Undrar om det var Lasse från Lidingö som "tappat" granaten........

• Ge karma 4
Dela på andra sajter

och bara för det var en Thaidam med så blev det världens viktigaste nyhet på MPR?

Jag är mest förundrar över hur man kan komma på tanken att plocka upp en handgranat.

Tragiskt för den skadade och den omkomnes anhöriga

/Enis

• Ge karma 6

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ligger fortfarande på SVT-Text.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Enis:

Jag är mest förundrar över hur man kan komma på tanken att plocka upp en handgranat.

Mmm det funderade jag också på, men man kan väl inte i sin vildaste fantasi tro att det är en skarp/riktig....men personligen så skulle jag nog tagit minst 50 snabba steg därifrån om jag såg en, i vilket fall.

Men den kanske var skylld/täckt med något, och han inte såg att det var en handgranat?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Fritz:

Den tragiska händelsen var huvudnyhet på Aktuellt kl 21 i går. https://www.svtplay.se/video/16409126/aktuellt/aktuellt-7-jan-21-00?start=auto

Fritz..

Tackar Fritz. Det som gjorde mig upprörd var att det inte nämdes i 9- nyheterna på morgonen, i dag. Det hände ju under gårdagen.

Då 21-nyheterna gick kl 3 på natten i Thailand, så sov jag....

Frugan berättade i dag att en explosion inträffat i Vårby och en thailändare var skadad också och då kollade jag SVT.se och fann ingenting där, förutom efter lite letande på lokalsidan Stockholm. Så såna här sorgliga nyheter  försvinner tydligen väldigt snabbt......

Johan

• Tummen upp 1

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev JohanB:

Tackar Fritz. Det som gjorde mig upprörd var att det inte nämdes i 9- nyheterna på morgonen, i dag. Det hände ju under gårdagen.

Då 21-nyheterna gick kl 3 på natten i Thailand, så sov jag....

Frugan berättade i dag att en explosion inträffat i Vårby och en thailändare var skadad också och då kollade jag SVT.se och fann ingenting där, förutom efter lite letande på lokalsidan Stockholm. Så såna här sorgliga nyheter  försvinner tydligen väldigt snabbt......

Johan

Jo, det finns ju begränsat med plats. Det ska ju ersättas med nya händelser (gruppvåldtäkter, gängskjutningar, klanuppgörelser, personrån etc)..........

• Ge karma 4
  • Tummen upp 1
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...