Jump to content
Tekkor

Hur man förstör andras trådar.

Recommended Posts

born41

Det var mycket sämre förr- Tjejerna släppte inte till för dom var livrädda för att bli på smällen:big_smile:

Born41

• Tummen upp 1
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Enis
4 timmar sedan, skrev Atom:

Intressant.

En gubbe startar en tråd om funderingar. Han startar med att sparka in några öppna dörrar och även om jag till viss del håller med så var det väl inte mycket till fundering. Och det verkade inte särskilt många andra tycka heller och det gjorde gubben lite gramse; dagens unga har minsann inga egna funderingar.

Gubben följer då upp med en ny fundering som är helt baserad på gubbens missförstånd och bristande förståelse; inte mycket till fundering alltså. Detta påpekas givetvis och nu blir gubben riktig arg. Knallröd i ansiktet raderar han sina inlägg och ändrar titeln på tråden. Dessutom verkar han ha gått upp i rök med tofflor, cardigan och hela schabraket.

Intressant, mycket intressant. Jag har under mitt hyfsat långa liv aldrig stött på den här typen av människor och kanske är det så att mer eller mindre ingen har stött på dem av den enkla anledningen att de sällan eller aldrig umgås med någon. Innan det förhatliga internet så satt de i sina lägenheter, tog en runda med sin tax och köpte sin lättmjölk på Coop innan de gick hem igen till sin frimärkssamling. När de blev riktigt upprörda så skrev de en 6,000 ord lång insändare med klagomål till den lokala dagstidningen innan de argt åt sina järpar. Idag finns dock det fantastiska internet och nu kan vi alla ta del av dessa framåtskridande glädjespridare.  

Sitter ölen ännu i kroppen efter rundan med @Khonis, din fingerfärdighet över QWERTY är ju briljant. :big_smile:

/Enis

• Ge karma 2
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Cavemannen
14 minuter sedan, skrev Enis:

Sitter ölen ännu i kroppen efter rundan med @Khonis, din fingerfärdighet över QWERTY är ju briljant. :big_smile:

/Enis

Ja nu är Atom i gammalt gott slag, hans fru borde köpa presenter oftare :D 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Atom
1 hour ago, Cavemannen said:

Ja nu är Atom i gammalt gott slag, hans fru borde köpa presenter oftare :D 

Bra öl löser många problem men inlägget ovan skrev jag halv två, precis klar med att hjälpa dottern med matteläxan (har de den nivån i 7:an så räcker nog bara mina 20 högskolepoäng i matte fram till 9:an) och det starkaste jag druckit var en Nespresso. Nu har dock några IPA’s sköljts ner men frugans present är kvar i Bkk så den får vänta ett par veckor.

• Ge karma 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll