Jump to content
Tekkor

Hur man förstör andras trådar.

Recommended Posts

Tekkor

Jag hade hoppats på att inte dryckesfolket skulle kladda ner tråden med en massa svammel.

Men vill de bete sig som tonåringar så får det väl bli så.

Ändrades av Tekkor
  • Skål 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Fredman
30 minuter sedan, skrev hamnoi:

Nu får du ta dig en ny funderare...

Tekkor reser bara genom google och andra, som t.ex. "frugan", att han skulle vara på plats själv är således inte mycket att fundera över.

Själv sitter han mest och funderar/googlar i huset han har fått hyra av sin bror.

För att vara topic så funderar jag på varför en riktig karlakarl som @Tekkor varken har ett jobb eller får stå för ett hus själv:)

Ja han bekräftar att allt är relativt. Han får BTT att framstå som både berest och världsvan. 😀

• Ge karma 2
  • Haha 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
frogfish

Jag har en fundering.

Jag hörde rykten att Norwegian infört en ny avgift för seating på 100 sek(förutom den de redan har). Tyvärr var det svårt att få nån närmare information om det, då uppgiftslämnaren blev arg och aggressiv när jag frågade om källa.

Nån annan som har hört nåt om det? Eller är det bara en stenbordsskröna......

Ändrades av frogfish
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Fredman
2 timmar sedan, skrev frogfish:

Jag har en fundering.

Jag hörde rykten att Norwegian infört en ny avgift för seating på 100 sek(förutom den de redan har). Tyvärr var det svårt att få nån närmare information om det, då uppgiftslämnaren blev arg och aggressiv när jag frågade om källa.

Nån annan som har hört nåt om det? Eller är det bara en stenbordsskröna......

Jag måste vara vip hos dem för jag flög med dem den 29/12 och slapp den avgiften helt. Jo man tackar! 

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Sakhon
6 timmar sedan, skrev hamnoi:

Nu får du ta dig en ny funderare...

Tekkor reser bara genom google och andra, som t.ex. "frugan", att han skulle vara på plats själv är således inte mycket att fundera över.

Själv sitter han mest och funderar/googlar i huset han har fått hyra av sin bror.

För att vara topic så funderar jag på varför en riktig karlakarl som @Tekkor varken har ett jobb eller får stå för ett hus själv:)

Jag har faktiskt inte alls funderat tidigare på vad Tekkor är för en figur. Men kanske han är bror till BTT då?  Eller kanske samma figur?

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Soengsang

Men för i helvete vad är detta för DQ.... "förstöra andras trådar" 5555555555

1296x728_7_Common_Behaviors_of_Total_Drama_Queen_and_How_to_Change_Them.thumb.jpg.76d39bdf797ac6db415f781bc924a9dc.jpg

• Ge karma 2
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Tallviking

Nu har Tekkor till och med raderat sin egen trådinledning :whistle:

• Ge karma 1
  • Haha 4

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Soengsang
3 minuter sedan, skrev Tallviking:

Nu har Tekkor till och med raderat sin egen trådinledning :whistle:

On 2018-01-07 at 15:35, skrev UglyFarang:
  On 2018-01-07 at 14:19, skrev Tekkor:

Alla dessa individer med smartphones som facebokar och jaga pokemon, de missar ju halva upplevelsen av sin resa och sorgligt är det när folk sitter vid matborden och pillar istället för att umgås med sina vänner eller partner.

Uppdatera facebok kan man göra vid andra tillfällen, reser jag så vill i alla fall jag njuta av resan och inte sitta och glo på mobilen och kolla vad andra gör...

Oftast så ligger mobilen kvar hemma när man går ut och äter eller så i Thailand, i 99,9% så har jag inte missat något av värde.

Det var nog bättre förr :haha:

Men finns ju kvar :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
evert 1

Frugan har fått skrämselhicka, skatten på nya dieselbilar kommer att stiga 1 juli. Av den orsaken inhandlade hon en ny diesel och sicken bildjävul. Skulle koppla till släpkärran då sitter det en 12 polig elkontakt i stället för en vanlig 7 polig.

Sitter ledljus på fanskapet fick åka till verkstad för att montera ledrampen + extrakostnad för något dj**la elpryl till reläet.

Vi körde en något längre sträcka och då börjar bilen påpeka att man ska pausa och dricka kaffe efter 2 timmars körning.

Satans farthållare, adaptiv eller vad det kallas för, anpassar sig till framförvarande bils hastighet

Bilen inbjuder också till att åka fort - farligt fort. Man måste nämligen köra i över 95  km/tim för att högsta växeln ska ligga i, å andra sidan trivs den bra i farter ÖVER 150 km/tim, vilket man varken får eller kan köra i Sverige  - om man vill behålla körkortet en längre tid:big_smile:.

Ok var att den är skattebefriad i 5 år och på en 50 milaresa tog den 4,4 l/10 mil = 22 liter diesel.

Färddatorn visade något mindre men bränslemängden är vad vi fick i när vi tankade.

Tack för mig och mitt bidrag för att ytterligare förstöra:D

• Ge karma 2
  • Haha 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
audirs2

Tycker nästan synd om dom som bor i Värmdö skärgård, det är dimma och färjorna brölar som fan där ute nu! Soengsang är säkert med i kören!:big_smile:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Soengsang
1 timme sedan, skrev audirs2:

Tycker nästan synd om dom som bor i Värmdö skärgård, det är dimma och färjorna brölar som fan där ute nu! Soengsang är säkert med i kören!:big_smile:

Imorgon kväll :)

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
Kenneth4618
44 minuter sedan, skrev Soengsang:

Imorgon kväll :)

Då får du bröla ;)

.--  ..--  -..  --  .-.  ...  ..---

Ändrades av Kenneth4618
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
SatanG
On 2018-01-08 at 15:16, skrev Kenneth4618:

Sverige var bättre förr innan den stora .......................................:sure:

...utmaningen? :-)

/ SatanG

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter
UglyFarang
5 timmar sedan, skrev evert 1:

Frugan har fått skrämselhicka, skatten på nya dieselbilar kommer att stiga 1 juli. Av den orsaken inhandlade hon en ny diesel och sicken bildjävul. Skulle koppla till släpkärran då sitter det en 12 polig elkontakt i stället för en vanlig 7 polig.

Sitter ledljus på fanskapet fick åka till verkstad för att montera ledrampen + extrakostnad för något dj**la elpryl till reläet.

Vi körde en något längre sträcka och då börjar bilen påpeka att man ska pausa och dricka kaffe efter 2 timmars körning.

Satans farthållare, adaptiv eller vad det kallas för, anpassar sig till framförvarande bils hastighet

Bilen inbjuder också till att åka fort - farligt fort. Man måste nämligen köra i över 95  km/tim för att högsta växeln ska ligga i, å andra sidan trivs den bra i farter ÖVER 150 km/tim, vilket man varken får eller kan köra i Sverige  - om man vill behålla körkortet en längre tid:big_smile:.

Ok var att den är skattebefriad i 5 år och på en 50 milaresa tog den 4,4 l/10 mil = 22 liter diesel.

Färddatorn visade något mindre men bränslemängden är vad vi fick i när vi tankade.

Tack för mig och mitt bidrag för att ytterligare förstöra:D

Det hade räckt att köpa en adapter:

http://www.biltema.se/sv/Fritid/Husvagn-och-husbil/El-12V/Adapter-2000016506/

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilder i sin helhet.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll