Jump to content
IGNORERAD

Sprit och några slags kliande bett


Batting

Recommended Posts

43 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag brukar alltid läsa och tänka igenom mina inlägg 2-3 gånger innan jag postar dom, detta för att undvika att dom ska missförstås. Ändå har du lyckats missförstå 3 av mina inlägg bara på den senaste tiden varav "missförståndet" som jag citerar ovan står i en klass för sig. Tänker du dig för innan du trycker på "publiceraknappen" eller är det bara att vara elak som är det viktiga ?

 

Fritz..

 

Mot Batting är jag gärna dryg då jag tycker han har jobbat ihop till det.

Om du anser min kommentar var elak mot dig blir jag lite förvånad?

Just nu är jag och min hjärna lite osynkad pga en händelse i Sverige som drabbat en närstående så visst är jag säkert okänslig i en del kommentarer.

Har du känt av det på fel sätt ber jag om ursäkt och ska tänka på det i mina svar till dig i fortsättningen.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 76
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Batting

    31

  • HuaHindinnge

    9

  • SatanG

    6

  • Benriach

    3

Mest aktiva i denna tråd

2 minuter sedan, skrev SatanG:

 

Mot Batting är jag gärna dryg då jag tycker han har jobbat ihop till det.

Om du anser min kommentar var elak mot dig blir jag lite förvånad?

Just nu är jag och min hjärna lite osynkad pga en händelse i Sverige som drabbat en närstående så visst är jag säkert okänslig i en del kommentarer.

Har du känt av det på fel sätt ber jag om ursäkt och ska tänka på det i mina svar till dig i fortsättningen.

 

/ SatanG

OK, då fattar jag. Eftersom du citerade mitt inlägg så tog jag för givet att det var mot mig inlägget var riktat och inte mot Batting. Hoppas att det ordnar sig med din närstående i Sverige.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Vet inte, men det är fritt fram att starta ett. Jag kommer inte att stödja dig.

Nä det förstår jag, jag ställer liksom inte upp i valet. :37:

Link to comment
Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev SatanG:

Nä några pantlappar har nog inte delats ut från min sida. Däremot betalar jag sedan länge skolan för en ung tjej som inte klarar det själv genom Mercy Centre i Klong Tuoy, Bkk. Mitt sätt behandlar hennes problem. Din behandling eller vad du nu vill kalla pantlapparna befäster och förstärker ett problem som du med din godhet tvingar andra att blandas in.  Jag förväntar mig inte att du förstår-

 

/ SatanG

Nä det är som sagt var frivilligt. Bra att du ställer upp på ditt vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Batting:

Nä det förstår jag, jag ställer liksom inte upp i valet. :37:

Tack för de fina orden, nu känns det plötsligt som att det finns lite hopp! :big_smile:

//S

There can be only one (Stefan)

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev Bananen:

Tja, är det verkligen så svårt att förstå att folk blir irriterade när du proklamerar för att folk/sverige ska ta emot  flyktingar samtidigt som du själv inte vill göra det, lite som de som bor i sina fina överklassisolat fri från tredje värdens invandring som tycker att vi skall ha fri invandring så länge dom själva inte blir drabbade av konsekvenserna..

Nu är det väl inte så att jag kräver att alla ska ha flyktingar hemma hos sig själva? Jag tar bara ansvar för vad jag skriver - Inte för vad du förstår!

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Stefan:

Tack för de fina orden, nu känns det plötsligt som att det finns lite hopp! :big_smile:

//S

Ja för jag hade ju säkert vunnit. ???

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
41 minuter sedan, skrev Batting:

Nä det förstår jag, jag ställer liksom inte upp i valet. :37:

Aha. Du tänker starta ett parti men inte ställa upp i valet.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Aha. Du tänker starta ett parti men inte ställa upp i valet.

Nä varför skulle jag starta ett parti?

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
10 minuter sedan, skrev Batting:

Nä varför skulle jag starta ett parti?

Tänkte på din fråga om det fanns något Anarkistparti. Men du kanske vill rösta på dom, om det finns något sådant, istället för att starta ett eget parti.

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

Tänkte på din fråga om det fanns något Anarkistparti. Men du kanske vill rösta på dom istället, om det finns något sådant, för att starta ett eget parti.

Vad svamlar du om?

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
21 timmar sedan, skrev Batting:

Finns det ett Anarkistparti?

 

1 minut sedan, skrev Batting:

Vad svamlar du om?

Din fråga jag citera först i detta inlägg. 

Ändrades av HuaHindinnge
Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev HuaHindinnge:

 

Din fråga jag citera först i detta inlägg. 

Ja du vill ju tydligen inte vara med och betala skatt i ett samhälle. Då är man väl närmast Anarkist? Därför undrade jag om du hade ett sådant parti att rösta på. Varför skulle jag starta ett. Jag är inte Anarkist. Försök hänga med lite här!

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
25 minuter sedan, skrev Batting:

Ja du vill ju tydligen inte vara med och betala skatt i ett samhälle. Då är man väl närmast Anarkist? Därför undrade jag om du hade ett sådant parti att rösta på. Varför skulle jag starta ett. Jag är inte Anarkist. Försök hänga med lite här!

Aha. Visste inte att jag ville det, tack för upplysningen. 

 

En del saker behöver betalas med gemensamma medel, skatt. Men staten ska inte ta in mera skatt bara för att staten tycker om att slösa med andras pengar på dåliga projekt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev Batting:

Som sagt var. Det är frivilligt! Jag antar att du inte vill ge något. Då ska du inte göra det, men angrip inte de som gör det.

Det är klart man ska angripa dom som skänker pengar och gör det möjligt för tiggarna att fortsätta ockupera marker och skita ner.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-01-18 at 11:23, skrev Batting:

Nu var det inte bara Thailändska pengar jag hade kvar efter min semester i Khao Lak. Jag tänkte att jag skulle vara lite förutseende och tog med mig 5000 i svenska kronor som en extra utväg ifall att alla ATM-maskiner skulle packa ihop, eller om mina kort skulle förkomma på något vis. Nu är jag inte längre speciellt van vid kontanter. Jag har som alla andra mer och mer gått över till kortköp. Jag gick över till kortköp ungefär samtidigt som vi i Sverige bytte ut sedlar och mynt. 

Det är ganska naturligt att jag får problem med att se skillnad på de Thailändska pengarna, men nu har jag kommit hem till mitt eget land och ska göra av med de där 5000 kronorna. Va fan jag har ju svårt att se skillnad enkronor, tvåkronor och femkronor! Och en tvåhundrakronorssedel, vad är det för påhitt! 

Om man nu skapar nya mynt och sedlar så borde det viktigaste vara att göra dem så lätta att skilja åt som möjligt. Är det jag som börjar bli gammal och skumögd, eller är det fler som har svårt att se skillnad på pengarna?

Det ska verkligen bli skönt när jag handlat upp de där pengarna. Alla växelpengar som jag får tillbaka i butikerna hamnar nu i en kopp i bilen. Jag orkar inte stå där framför kassörskan och tafatt peta bland mynten. Det slutar väl med att lyckliggör någon tiggare utanför Lidl.  :37: 

Att det är svårt att se skillnad på enkronor och tvåkronor det håller jag helt med om, men femkronan är betydligt större och är mer åt mässings(GULD)hållet i färgen så det förstår jag inte, kanske dags att kolla så du inte har fått starr eller hjärntumör.

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Link to comment
Dela på andra sajter

17 timmar sedan, skrev HuaHindinnge:

Aha. Visste inte att jag ville det, tack för upplysningen. 

 

En del saker behöver betalas med gemensamma medel, skatt. Men staten ska inte ta in mera skatt bara för att staten tycker om att slösa med andras pengar på dåliga projekt. 

Att du INTE ville det.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-14 at 20:15, skrev HuaHindinnge:

Jag, och många fler, vill inte ge våra pengar i skatt så du kan få dina kollektiva lösningar finansierade.

Nä och jag vill inte att mina skattepengar ska hamna i skatteparadis, men vad ska jag göra åt det när jag bor i ett samhälle som envisas med att rösta fram högerregeringar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
3 minuter sedan, skrev Batting:

Nä och jag vill inte att mina skattepengar ska hamna i skatteparadis, men vad ska jag göra åt det när jag bor i ett samhälle som envisas med att rösta fram högerregeringar?

Det gick väll i byxan på dig idag när dina favoriter lade till 5 miljarder extra till dina gossebarn 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

Det gick väll i byxan på dig idag när dina favoriter lade till 5 miljarder extra till dina gossebarn 

Du verkar fixerad vid dessa gossebarn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
29 minuter sedan, skrev Batting:

Du verkar fixerad vid dessa gossebarn.

Det är ju du som vill ha hit dom.  Jag vill ha dom utkastade och du får gärna gå i täten:look_down:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

HuaHindinnge
1 timme sedan, skrev Batting:

Nä och jag vill inte att mina skattepengar ska hamna i skatteparadis, men vad ska jag göra åt det när jag bor i ett samhälle som envisas med att rösta fram högerregeringar?

Men då kan du flytta till Thailand. Alltså svaret på din andra tråd. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-16 at 13:27, skrev Kenneth4618:

Det är ju du som vill ha hit dom.  Jag vill ha dom utkastade och du får gärna gå i täten:look_down:

Tack för den. :37:

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-04-16 at 13:51, skrev HuaHindinnge:

Men då kan du flytta till Thailand. Alltså svaret på din andra tråd. 

Ja kanske det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...