Jump to content
IGNORERAD

Silly Season, Allsvenskan 2018


GreenValley

Recommended Posts

På måndag öppnar det svenska transferfönstret, då startar Silly Season på allvar.

IFK Norrköping har presskonferens om 5 minuter, det ryktas om att Jordan Larsson är på väg till klubben men det kan också vara Ian Smith (Costa Rica) som presenteras.

 

:14::14:

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/L010r4/jordan-larsson-klar-for-peking

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jamen då var väl sm guldet klart då....
Äntligen en värvning med stort V.
Gissar att många årskort kommer att säljas den närmaste tiden.

Sent from my SM-A910F using Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
5 timmar sedan, skrev GreenValley:

På måndag öppnar det svenska transferfönstret, då startar Silly Season på allvar.

IFK Norrköping har presskonferens om 5 minuter, det ryktas om att Jordan Larsson är på väg till klubben men det kan också vara Ian Smith (Costa Rica) som presenteras.

 

:14::14:

 

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/L010r4/jordan-larsson-klar-for-peking

 

 

Helt klart nu verkar det som.......

Spännande värvning tycker jag även om jag håller på det andra (första ;)) IFK........

 

Hoppas mycket på Blåvitts nya tränare Poya, som verkar väldigt spännande utav de klippen jag sett från deras träningar.......

 

MFF, ser dock fortfarande sjukt starka ut inför 2018........

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2018-01-02 at 19:20, skrev Kötthandlarn:

Helt klart nu verkar det som.......

Spännande värvning tycker jag även om jag håller på det andra (första ;)) IFK........

 

Hoppas mycket på Blåvitts nya tränare Poya, som verkar väldigt spännande utav de klippen jag sett från deras träningar.......

 

MFF, ser dock fortfarande sjukt starka ut inför 2018........

 

Det har ju hänt lite trevliga saker den senaste tiden med Bachirou in ifrån Öfk och igår blev det ytterligare en :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Först Jordan Larsson och nu ryktas det om att Simon Thern är på väg till Norrköping.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

Det har ju hänt lite trevliga saker den senaste tiden med Bachirou in ifrån Öfk och igår blev det ytterligare en :-)

... och Sarfo tillbaka i träning, huruvida det är trevligt eller inte låter jag vara osagt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
2 timmar sedan, skrev GreenValley:

Först Jordan Larsson och nu ryktas det om att Simon Thern är på väg till Norrköping.

 

Blåvitt verkar också intresserade men det kommer de inte ha ekonomi till.........

https://www.expressen.se/gt/sport/blavitt-vill-snuva-mff-pa-thern/

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Blåvitt verkar också intresserade men det kommer de inte ha ekonomi till.........

https://www.expressen.se/gt/sport/blavitt-vill-snuva-mff-pa-thern/

Han är nog inte allt för dyr (kontraktet med Heerenveen går ut till sommaren) men han ska ju ha lön och signon-bonus också.

 

Det kanske blir någon vårloppis snart där Blåvitt kan fynda lite? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
8 minuter sedan, skrev GreenValley:

Han är nog inte allt för dyr (kontraktet med Heerenveen går ut till sommaren) men han ska ju ha lön och signon-bonus också.

 

Det kanske blir någon vårloppis snart där Blåvitt kan fynda lite? :crazy:

Det är väl framför allt lönen jag tänker på......

Blåvitt har försöker med alla medel hålla nere lönekostnaderna p.g.a. den dåliga ekonomin........

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Det är väl framför allt lönen jag tänker på......

Blåvitt har försöker med alla medel hålla nere lönekostnaderna p.g.a. den dåliga ekonomin........

Och det hoppas vi dom fortsätter med, vill inte alls ha Thern, gnällig och platsade inte hos råttorna..

Tar hellre Affane, Sam J kan vara värd en chansning med högre lön.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan, skrev hamnoi:

Och det hoppas vi dom fortsätter med, vill inte alls ha Thern, gnällig och platsade inte hos råttorna..

Tar hellre Affane, Sam J kan vara värd en chansning med högre lön.

Det där ska man inte hänga upp sig på, Rickard Norling har stoppat upp ett flertal spelarkarriärer.

Så länge han är kvar i AIK är jag nöjd, då vinner de i alla fall inte guldet!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev GreenValley:

Det där ska man inte hänga upp sig på, Rickard Norling har stoppat upp ett flertal spelarkarriärer.

Så länge han är kvar i AIK är jag nöjd, då vinner de i alla fall inte guldet!

Ett guld till AIK är väl inte så troligt i alla fall :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev GreenValley:

... och Sarfo tillbaka i träning, huruvida det är trevligt eller inte låter jag vara osagt.

Nu var det väl inte riktigt det jag syftade på men det är ett mycket populärt ämne hos antagonisterna :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev GreenValley:

Först Jordan Larsson och nu ryktas det om att Simon Thern är på väg till Norrköping.

 

Känns lite som "left overs" däremot lite bitter på att Adu gick till AIK

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev conservator:

Nu var det väl inte riktigt det jag syftade på men det är ett mycket populärt ämne hos antagonisterna :-)

Det finns även en del supportar i de egna leden som visat sitt missnöje offentligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...