Jump to content
IGNORERAD

Boende Pattaya/Jomtien


otto

Recommended Posts

Är intresserad av ett boende inte så långt från beachen +två månader har försökt med view talay men dom verkar bara vilja kontrakt på minst sex månader.

Något liknande hade varit passande, helst inte över 25k i månaden.

 

Otto

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett ställe jag tycker är bra då vi äter och badar där varje år vid kanske vid soi 5-6 eller något 400m till maitan var det kanske i jomtien  med två rejäla bassänger och 100 meter till havet.

Frågat om dygnspriset och det var acceptaplet vilket kan inte vara mycket på grund av min plånbok.

Blir där vid nästa större grej med huset.

Tjejerna fixade billigt boende vid beachen typ lägenhet för jättebillig peng en gång så beställ inget i förväg utan flyt med.

 

Namnlös.png

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev Galten:

Ett ställe jag tycker är bra då vi äter och badar där varje år vid kanske vid soi 5-6 eller något 400m till maitan var det kanske i jomtien  med två rejäla bassänger och 100 meter till havet.

Frågat om dygnspriset och det var acceptaplet vilket kan inte vara mycket på grund av min plånbok.

Blir där vid nästa större grej med huset.

Tjejerna fixade billigt boende vid beachen typ lägenhet för jättebillig peng en gång så beställ inget i förväg utan flyt med.

 

Namnlös.png

Ser ut som Silver Sand Villa

 

 

/ enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Enis:

Ser ut som Silver Sand Villa

 

 

/ enis

Det är förmodligen rätt men google ville ha det till Pattaya så jag strök över namnet.

Bra ställe med nära till allt dock:dribble: 

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte det är Silver sand villa, det ser ut att ligga lite för långt från stranden.

Bodde på Silver sand villa för 5 år sedan och det var bra. Vill minnas att jag betalade 1000 Thb per natt under lågsäsong.

Gå till deras hemsida så får du aktuell information, eller ring +66 382 32 49 47

På Jontiem soi 2 bor Åke, 100 m förbi gamla Maitans, och han har 2 rum som han hyr ut till hugade besökare.

Där finnes ingen pool så det är bada i havet som gäller.

hans telefonnummer får M till mig.

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

14 minuter sedan, skrev born41:

Jag tror inte det är Silver sand villa, det ser ut att ligga lite för långt från stranden.

 

A9FAE8FD-2128-454E-AD2B-1880589DE65E.thumb.png.f54dbd15011d170e132d7d075921a04b.png

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...