Jump to content
IGNORERAD

motobike

otto

Recommended Posts

Vad Àr priset pÄ en 125cc sÄdÀr mellan tummen och pekfingret helst en yamaha för det har jag haft förut.

Detta gÀller Pattaya.

Det brukar ju inte gÄ sÄ bra med pruta, utan det brukar bli extrautrustning istÀllet.

FörsÀkring? HjÀlm? en hyfsad kÀtting Àr det möjligt? t-shirt och jacka kan kvitta.

Finns det fler stÀllen Àn dom efter teparasit och kolla pÄ.

Otto

Dela pÄ andra sajter

• Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna trÄd

• svampen

11

• otto

6

• Cavemannen

6

• stefan5300

4

Mest aktiva i denna trÄd

Inlagda bilder

Precis nyss, skrev otto:

Vad Àr priset pÄ en 125cc sÄdÀr mellan tummen och pekfingret helst en yamaha för det har jag haft förut.

Detta gÀller Pattaya.

Det brukar ju inte gÄ sÄ bra med pruta, utan det brukar bli extrautrustning istÀllet.

FörsÀkring? HjÀlm? en hyfsad kÀtting Àr det möjligt? t-shirt och jacka kan kvitta.

Otto

Dom flesta hÀr Àr ju Pattayagubbar sÄ dÄ mÄste du fÄ ett bra svar, skulle inte köpa en " moppe" i en turiststrÄk som Pattaya Àr

Bor du dÀr eller bara pÄ besök 1-2 mÄn per Är hyr med försÀkring och allt

Dela pÄ andra sajter

6 minuter sedan, skrev otto:

Detta gÀller Pattaya.

Otto

Runt 60,000B och uppÄt, beror lite pÄ vilken modell du vill ha

Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev Boa52:

Dom flesta hÀr Àr ju Pattayagubbar sÄ dÄ mÄste du fÄ ett bra svar, skulle inte köpa en " moppe" i en turiststrÄk som Pattaya Àr

utan moppe hÀr i Pattaya sÄ blir man ju handigkappad, med moppe Àr du ju fri att röra dig som du vill.

Jag skulle aldrig klara mig utan moppe.

Dela pÄ andra sajter

1 timme sedan, skrev Boa52:

Har köpt moppe i bÄde Pattaya, Surathani och Phatum Rat.

I Pattaya var det min x-fru som skött affÀren,i Surathani var det jag men i Phatumrat var det"slÀkten"

Det enda jag kommer ihÄg av dom affÀrerna Àr att prutmÄnen var minimal +att dom ville att det skulle va pÄ avbetalning.

Nya kÀringer nya moppar, tvÄ mÄnader pÄ Koh Samui utan att hyra Àr ju vÀrt del, men moppen i Phatum Rat var en totalförlust.

Pattaya moppen var ju till frugan.

Den nya moppen kommer jag ju att disponera en hel del+ att tjejen slipper promenera en timma en vÀg varje dag till jobbet.

Otto

Dela pÄ andra sajter

13 minuter sedan, skrev otto:

I Pattaya var det min x-fru som skött affÀren,i Surathani var det jag men i Phatumrat var det"slÀkten"

Det enda jag kommer ihÄg av dom affÀrerna Àr att prutmÄnen var minimal +att dom ville att det skulle va pÄ avbetalning.

Nya kÀringer nya moppar, tvÄ mÄnader pÄ Koh Samui utan att hyra Àr ju vÀrt del, men moppen i Phatum Rat var en totalförlust.

Den nya moppen kommer jag ju att disponera en hel del+ att tjejen slipper promenera en timma en vÀg varje dag till jobbet.

Otto

Den sista jag köpte var en Yamaha Mio GT 125I 2013, det gick inte pruta en spÀnn, 2st hjÀlmar 1Ärs försÀkring + en jacka i damstorlek( de hade ej farangstorlek), sen prutade jag Àven med en service pÄ gammelmoppen. 57,500B gick kalaset pÄ( eller var det 55.500)  kommer ej ihÄg, det var sÄ lÀnge sedan, men det finns sÀkert i en trÄd hÀr pÄ MPR, jag minns jag skrev dÄ

Ändrades av Cavemannen
Dela pÄ andra sajter

Var pÄ en intressant auktion i Pattaya, som ÄskÄdare för 7-8 Är sedan.

DÀr gick Motobike i 50.000 klassen för mellan 7000-9000 Bath, nÀstan nya, frÄga runt lite!

De körde tydligen varje mÄnad, sÄlde MC som köparna inte klarade betalningarna pÄ.

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela pÄ andra sajter

6 minuter sedan, skrev Tommy:

Var pÄ en intressant auktion i Pattaya, som ÄskÄdare för 7-8 Är sedan.

DÀr gick Motobike i 50.000 klassen för mellan 7000-9000 Bath, nÀstan nya, frÄga runt lite!

De körde tydligen varje mÄnad, sÄlde MC som köparna inte klarade betalningarna pÄ.

MVH

SÄ billigt Àr det ej idag, auktionshallen ligger pÄ eastside 300m innan stora sportcentret soi chaiapruk2 

edit: hÀr Àr hemsidan http://www.collingbourne-auctioneers.com/

Ändrades av Cavemannen
Dela pÄ andra sajter

22 minuter sedan, skrev otto:

Otto

FÄr Tjejen gÄ 2 timmar om Dagen till Jobbet Ha Ha ?????

Fan det roligaste jag hört !!!!!!

Vad kostar Pjucken för ett Är ?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Den sista jag köpte var en Yamaha Mio GT 125I 2013, det gick inte pruta en spÀnn, 2st hjÀlmar 1Ärs försÀkring + en jacka i damstorlek( de hade ej farangstorlek), sen prutade jag Àven med en service pÄ gammelmoppen. 57,500B gick kalaset pÄ

NÄgonstans  i det spannet har jag rÀknat med det enda jag vet Àr att yamaha vanligtsvis Àr billigare Àn honda.

Den modellen du relaterar till Àr det en lyxmodell eller en vanlig

Otto

Dela pÄ andra sajter

2 minuter sedan, skrev svampen:

FÄr Tjejen gÄ 2 timmar om Dagen till Jobbet Ha Ha ?????

Fan det roligaste jag hört !!!!!!

Vad kostar Pjucken för ett Är ?????

Va e det som e sÄ roligt med det, en vÀg en timme hajar du

Otto

Dela pÄ andra sajter

25 minuter sedan, skrev otto:

Va e det som e sÄ roligt med det, en vÀg en timme hajar du

Otto

Ja hajar Hon mÄste tycka om att knalla lite 1800-tal Svergie same same mÄste vÀl för i helvete finnas transportmedel?

Tycker det verkar lite konstigt & vad Jobbar Du med Ni kan kanske sammÄka till jobbet eller jobbar Du pÄ annan ort????

Annars blir promenaden till jobbet fram och tillbaka som Ystad-Haparanda 2 ggr per Är lÄgt rÀknat???

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

13 minuter sedan, skrev svampen:

Ja hajar Hon mÄste tycka om att knalla lite 1800-tal Svergie same same mÄste vÀl för i helvete finnas transportmedel?

Tycker det verkar lite konstigt & vad Jobbar Du med Ni kan kanske sammÄka till jobbet eller jobbar Du pÄ annan ort????

Hon knallar sÄ lÀnge det inte Àr för mycket översvÀmning e det de sÄ tar hon motobiketaxi

Otto

Dela pÄ andra sajter

28 minuter sedan, skrev otto:

NÄgonstans  i det spannet har jag rÀknat med det enda jag vet Àr att yamaha vanligtsvis Àr billigare Àn honda.

Otto

Det var första Äret Yamaha kom med en insprutningsmotor, annars en helt vanlig standard moppe. Hondas motsvarighet Click 125I kostade dÄ ca 500-1000B mer, sÄ det Àr i princip samma

Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev otto:

Hon knallar sÄ lÀnge det inte Àr för mycket översvÀmning e det de sÄ tar hon motobiketaxi

Otto

Har Hon Gummistövlar rÀkna pÄ ett Är 5Dagars/vecka sÄ spenderar hon över 700 timmar pÄ detta!!!!!!

VĂ€ldigt Sjukt !!!!

Herregud Köp en Bil till Frugan För Fan !!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev svampen:

Har Hon Gummistövlar rÀkna pÄ ett Är 5Dagars/vecka sÄ spenderar hon över 700 timmar pÄ detta!!!!!!

VĂ€ldigt Sjukt !!!!

Eller en moppe. :boom:

Hatar lögnare.

Dela pÄ andra sajter

36 minuter sedan, skrev otto:

Otto

Ja Du verkar ju inte unna Din Fru nÄgon Lyx direkt so what the fuck!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

2 minuter sedan, skrev frason:

Eller en moppe. :boom:

Tycker det À lite konstigt att utsÀtta sin Fru för detta vad fÄr Hon mer Göra efter arbetsdagen ??????

Kanske lite tvÀtt.matlagning osv bara undrar vilken idi*t till Man hon har!!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

4 minuter sedan, skrev svampen:

VĂ€ldigt Sjukt !!!!

Hur rÀknade du...? 70 veckor om Äret drygt?

Dela pÄ andra sajter

6 minuter sedan, skrev svampen:

VĂ€ldigt Sjukt !!!!

DP

Ändrades av M33
Dela pÄ andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Hur rÀknade du...? 70 veckor om Äret drygt?

1 timma enkel 2 timmar totalt??

700 timmar delat 2 = 350 dagar?

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

20 minuter sedan, skrev svampen:

1 timma enkel 2 timmar totalt??

700 timmar delat 2 = 350 dagar?

5 dagars vecka skrev du ju 😂

Dela pÄ andra sajter

Precis nyss, skrev M33:

5 dagars vecka skrev du ju 😂

Mackan skiter i om det skiljer 100 timmar detta Àr inte ett rÀkne exempel !!!!

Utan en idi*t till man eller!!!!!

Vad tycker Du ?????

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela pÄ andra sajter

3 minuter sedan, skrev svampen:

Mackan skiter i om det skiljer 100 timmar detta Àr inte ett rÀkne exempel !!!!

Utan en idi*t till man eller!!!!!

Vad tycker Du ?????

Tycker du borde rĂ€kna pĂ„ vilken pay off det blir pĂ„ moppen, förutsatt att hon kör barfota till jobbet 😝

Dela pÄ andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.

Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!

Registrera dig pÄ forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...