Jump to content
broder tuk tuk

Boa eller BTT?

Recommended Posts

frason
5 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Hittade BTT på FB idag av en slump när han tjaffsade med Fader Baa :big_smile:

Frågade inte om vänskap då han redan hade 5 kompisar från MPR. ;)

Mer patetisk människa existerar nog inte.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
9 timmar sedan, skrev Soengsang:

Är väl längre än så från Thailand, du skulle ju vara länge i Thailand, du har ju haft typ 14 trådar där du sökt info om visum, spisar, boende etc?

Ps. Har länge trott det varit göteborgarna som spökskriver under pseudonymet BTT, men fan undrar om det inte är @stefan5300 som skriver :)

Ja du ska bara veta5a595aee21263_102(1).jpg.48f0309c5ff56a79c1b5868b00faf1ef.jpg3d-confused-smiley-emoticon-14427856.jpg.e236b4c58acdf3f04ccf0db1f491aaa2.jpgthinking-smiley-face-clip-art-448755.jpg.d21d01f6fcb951995be43aae9cada21d.jpg5a595b064fe92_images(4).jpg.e71409c496a2a1e1defbcbab1044cf95.jpg

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
5 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Fadern har redan inlett sin process för att få mig utkastad ur försäkringsgruppen men han kommer inte att lyckas denna gången eftersom han inte har sina polare från Udon bakom ryggen:)

BTT

Vad har du där att göra, helt rätt om du åker ut.

• Ge karma 5

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
3 timmar sedan, skrev stefan5300:

Ja du ska bara veta5a595aee21263_102(1).jpg.48f0309c5ff56a79c1b5868b00faf1ef.jpg3d-confused-smiley-emoticon-14427856.jpg.e236b4c58acdf3f04ccf0db1f491aaa2.jpgthinking-smiley-face-clip-art-448755.jpg.d21d01f6fcb951995be43aae9cada21d.jpg5a595b064fe92_images(4).jpg.e71409c496a2a1e1defbcbab1044cf95.jpg

Bra du förstod skämtet, jag trodde så också :)

Bara BTT som inte förstod.

• Ge karma 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Kenneth4618
8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

Fadern har redan inlett sin process för att få mig utkastad ur försäkringsgruppen men han kommer inte att lyckas denna gången eftersom han inte har sina polare från Udon bakom ryggen:)

BTT

Blev du ledsen när du inte fick sprida din dynga i gruppen "Vi som bor i Udon Thani" ?

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SWED THAI
8 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

BTT

Är du helt säker på detta? Kjell Nyström bor ju i Udon. Är ju bara att vänta tills du gör bort dig. Ett klick, och du är borta.

Mvh. SWED THAI

• Ge karma 1
  • Haha 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
SatanG
12 timmar sedan, skrev Wangthong:

Hur många personligheter kan man ha? Är det så att man kan ha tio- femton olika personligheter kan det bli en kraftig majoritet åt ena eller andra hållet.

Jag vet inte men det kan ju bli extra besvärligt om några kommer från andra kulturer. Berit, Irene och Ulla på posten var det nog som drev på om träffen och brodern, pattayaräven/veteranen och resten av klungan fick vika ner sig denna gången. Och om någon sedan vägrar gå på träffen så är det sannolikt allt eller inget som gäller. Lite som FNs säkerhetsråd, mycket diskussioner, utredningar och röstningar men inget blir någonsin av iom vetorätten.

/ SatanG

• Ge karma 2

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
14 timmar sedan, skrev Kenneth4618:

Blev du ledsen när du inte fick sprida din dynga i gruppen "Vi som bor i Udon Thani" ?

Jag hann inte sprida något innan fader Baa fick mig utkastad.

Minns att jag frågade något om Udon och vips var jag avstängd.

Fick sedan reda på att fadern låg bakom det hela för att som det hette rädda gruppen.

Fattar inte att jag kan vara ett sådant oerhört hot mot hela forum och olika grupper.

Finns människor på nätet som är tusen resor värre.

BTT

• Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
17 timmar sedan, skrev Soengsang:

Vad har du där att göra, helt rätt om du åker ut.

Tja jag har väl lika stor rätt att få reda på saker om försäkringar som alla andra har??

BTT

• Ge karma 1
  • Tummen upp 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
wUThai
Inlagd (ändrad)

BTT, drar igång en tråd och keson följer efter som flugor på en koskit! Aaaaaahahahaha! Undra vem som ser ut som en hjärnlös ärta!? :mdr:

Ändrades av wUThai
  • Ge karma 7
  • Haha 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Soengsang
49 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Tja jag har väl lika stor rätt att få reda på saker om försäkringar som alla andra har??

BTT

Nä varför det, det är väl upp till dem som skapat gruppen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Cavemannen
7 minuter sedan, skrev Soengsang:

En sådan grupp skulle jag aldrig gå med i........

• Ge karma 3

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
broder tuk tuk
1 timme sedan, skrev Soengsang:

Så du menar att en person som kanske fått lite dåligt rykte i någon annan grupp för alltid ska bli avstängd från alla andra grupper och forum?

Tycker du det känns rättvist?

BTT

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
stefan5300
5 minuter sedan, skrev broder tuk tuk:

Så du menar att en person som kanske fått lite dåligt rykte i någon annan grupp för alltid ska bli avstängd från alla andra grupper och forum?

Tycker du det känns rättvist?

BTT

Kan tyckas att det är lite märkligt att de utsluter folk om de nu inte gjort något dumt, samtidigt som de jagar så mycket folk som möjligt att skriva på papper anngående om att svenska statliga sjukförsäkringar ska gälla även för de som bor i Thailand.

• Ge karma 6

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy