Jump to content
IGNORERAD

SomNamNa


Cavemannen

Recommended Posts

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

På alla Bonniers böcker står det väl UTGIVEN AV: BONNIER             

Att sen Bonnier har sponsrat en knarkare i Skidskytte landslaget som åker dit kan man väl knappast skylla på BONNIER!

 

NNäää mycket skitsnack nu från din sida, ge nu det som du hävdar Bonnier har gett ut!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Cavemannen

    24

  • judazzz

    14

  • Boa52

    9

  • Tommy

    6

Mest aktiva i denna tråd

41 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Ryktena går ju att han mutade grannen som var polischef i Rayong, men när Thaksin satte in(så som han började med för att stoppa korruptionen) en oförberedd kontroll ifrån Bangkok så åkte han dit!

I juli 2010 när Kim Eriksson Siriwan åkte dit hade Thaksin varit arab i Dubai sedan många år tillbaka. Känns mer som om att Kim´s granne - polischefen - offrade honom då militären behöll greppet efter kuppförsöket i Thailand 2010.

 

Alla dessa droghandlare/drogblandare är paranoida jävlar att ha och göra med, varenda jävel har blivit "framed" på det ena eller andra mest osannolika sättet och när man som Kim själv nyttja sina egna produkter så kan det lätt slå över.

 

I Kims fall så bestod hybrisen i att han inte trodde att den svenska polisen jagade honom för det 4-åriga fängelsestraff som han undvek att infinna sig till och levde ett ganska öppet liv i Thailand, den  svenska polisen har bra mycket bättre koll på var dessa pundhuven befinner sig och sysslar med i världen än många tror. Hade han inte haft domen i Sverige på sig så hade han nog klarat sig längre då den svenska polisen brukar gå genom de statliga och mer seriösa polisgrenarna från Bangkok när de ska hämta in någon och pundhuvet som blir infångad inser då att muta den lokala bylingen är fullståndigt bortkastade pengar när DSI och/eller DEA kommer från Bangkok med svensk polis i släptåg.

 

Med facit i hand borde nog Kim ha infunnit sig till sitt 4-åriga fängelsestraff i Sverige istället för att satsa på en utlandskarriär...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

DU forstar fortfarande Inte?

Jornalist skrev Jag medans DU skrev forfattare med manadslon...

Expressen ags av Bonniers skrev jag medans du borjade orera ang. bocker om Thailand.

 

Sa givetvis Ljug ifran mig

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MaiChai:

I juli 2010 när Kim Eriksson Siriwan åkte dit hade Thaksin varit arab i Dubai sedan många år tillbaka. Känns mer som om att Kim´s granne - polischefen - offrade honom då militären behöll greppet efter kuppförsöket i Thailand 2010.

 

Alla dessa droghandlare/drogblandare är paranoida jävlar att ha och göra med, varenda jävel har blivit "framed" på det ena eller andra mest osannolika sättet och när man som Kim själv nyttja sina egna produkter så kan det lätt slå över.

 

I Kims fall så bestod hybrisen i att han inte trodde att den svenska polisen jagade honom för det 4-åriga fängelsestraff som han undvek att infinna sig till och levde ett ganska öppet liv i Thailand, den  svenska polisen har bra mycket bättre koll på var dessa pundhuven befinner sig och sysslar med i världen än många tror. Hade han inte haft domen i Sverige på sig så hade han nog klarat sig längre då den svenska polisen brukar gå genom de statliga och mer seriösa polisgrenarna från Bangkok när de ska hämta in någon och pundhuvet som blir infångad inser då att muta den lokala bylingen är fullståndigt bortkastade pengar när DSI och/eller DEA kommer från Bangkok med svensk polis i släptåg.

 

Med facit i hand borde nog Kim ha infunnit sig till sitt 4-åriga fängelsestraff i Sverige istället för att satsa på en utlandskarriär...

Jag är ganska ren när det gäller brott, betyder det att jag kan lära ut till MPR medlemmar hur man tillverkar snus även i fortsättningen. OBS! detta gör jag gratis! och i hur många år tror du jag kan fortsätta innan jag riskerar straff?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Cavemannen:

Jag är ganska ren när det gäller brott, betyder det att jag kan lära ut till MPR medlemmar hur man tillverkar snus även i fortsättningen. OBS! detta gör jag gratis! och i hur många år tror du jag kan fortsätta innan jag riskerar straff?

Har du inte något väntade fängelsestraff i Sverige som du uteblir från så bryr sig nog inte polisen särskilt mycket om dig - varken den svenska eller thailändska. Det är först när du uppgraderar dig till ett meth labb som du kan börja ligga lite risigt till.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev MaiChai:

Har du inte något väntade fängelsestraff i Sverige som du uteblir från så bryr sig nog inte polisen särskilt mycket om dig - varken den svenska eller thailändska. Det är först när du uppgraderar dig till ett meth labb som du kan börja ligga lite risigt till.

Nu hade han väl en tjallare betald från USAs knarkpolis som lärde han, men han sa ju inte nej och han bad denne "tjallare" att visa hur man gör..........

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tommy:

Den där gubben känner jag, vi var klasskompisar i skolan.... Tragiskt!

Han var en av klassen bästa på alla sorters idrott, ni känner nog igen typen, han skötte sej bra och hade goda betyg, hade ett bra jobb förut.

Tyvärr har det brunnit nåt i skallen på "Jocke"...

 

 

MVH Tommy

Ät det kim Eriksson som det står om i Expressen i dag, du skriver att du var klasskompis med han, han är 36 år nu. Du och han nian för 38 - 39 år sen

Missade jag nåt:sure:

Link to comment
Dela på andra sajter

24 minuter sedan, skrev Boa52:

Ät det kim Eriksson som det står om i Expressen i dag, du skriver att du var klasskompis med han, han är 36 år nu. Du och han nian för 38 - 39 år sen

Missade jag nåt:sure:

Läs igen så ser du att det kanske var han i videon med mytomanen han var klasskompis med

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Ät det kim Eriksson som det står om i Expressen i dag, du skriver att du var klasskompis med han, han är 36 år nu. Du och han nian för 38 - 39 år sen

Missade jag nåt:sure:

Som vanligt, hela du verkar vara en MISS...

Bra att du har fatt fram kulramen.

Men for att svara pa din fraga sa var det en Goteborgs kille som var med i ett Youtube klipp.

Frason la upp videon, inlagg nr #6 i denna traden.

 

Varsagod

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev judazzz:

Som vanligt, hela du verkar vara en MISS...

Bra att du har fatt fram kulramen.

Men for att svara pa din fraga sa var det en Goteborgs kille som var med i ett Youtube klipp.

Frason la upp videon, inlagg nr #6 i denna traden.

 

Varsagod

Det är ingen jävla miss, läs och förstå!!!!!!

 

 

ps, hade jag vart mod så hade jag rensat bort allt ovesänligt skit, tråden är för aktuell med dagens media för att gömmas bort bland skitpratarna.

ps. kommer han bli skickad till sverige nu när kungen fyller år? och isåfall, hur kommer hans nya svenska straff se ut?

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Cavemannen:

Det är ingen jävla miss, läs och förstå!!!!!!

 

 

ps, hade jag vart mod så hade jag rensat bort allt ovesänligt skit, tråden är för aktuell med dagens media för att gömmas bort bland skitpratarna.

ps. kommer han bli skickad till sverige nu när kungen fyller år? och isåfall, hur kommer hans nya svenska straff se ut?

Vad vill DU att jag ska svara pa?

Orm Dunkens fraga har jag besvarat.

 

Sonderspammat? Jo tack, it takes one to know one...

Link to comment
Dela på andra sajter

33 minuter sedan, skrev Boa52:

Ät det kim Eriksson som det står om i Expressen i dag, du skriver att du var klasskompis med han, han är 36 år nu. Du och han nian för 38 - 39 år sen

Missade jag nåt:sure:

Kort svar: Ja.

 

 

Lite längre:

Jag hör ljudet av en gammal "Feskebåd"... "Dunk Dunk Dunk Dunk Dunk..." Stämmer det?

 

MVH

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tommy:

Jag hör ljudet av en gammal "Feskebåd"... "Dunk Dunk Dunk Dunk Dunk..." Stämmer det?

 

MVH

Eller: 2012-11-17-Bettman.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

26 minuter sedan, skrev judazzz:

Som vanligt, hela du verkar vara en MISS...

Bra att du har fatt fram kulramen.

Men for att svara pa din fraga sa var det en Goteborgs kille som var med i ett Youtube klipp.

Frason la upp videon, inlagg nr #6 i denna traden.

 

Varsagod

Mitt inlägg var ju en fråga, vad har Göteborgaren med Kim att göra, fråga igen så du förstår, fråga

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Mitt inlägg var ju en fråga, vad har Göteborgaren med Kim att göra, fråga igen så du förstår, fråga

Huva dum dumber dumbest

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Mitt inlägg var ju en fråga, vad har Göteborgaren med Kim att göra, fråga igen så du förstår, fråga

Ja, det undrade jag också!

Är den där Kim från Göteborg?

 

Och mytomanen "Jocke" är inte ens från Göteborg, så fel man kan ha!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Mitt inlägg var ju en fråga, vad har Göteborgaren med Kim att göra, fråga igen så du förstår, fråga

Och jag besvarade din fraga?

Att du INTE forstar lar ingen bli forvanad over...

Firar du med "renlevnads" mys frabrorn Arne Weise att han ska fa tanda ett julljus i TV3?

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev frason:

:D:D Typisk göteborgare. :D:D 

 

 

 

Kim är ju nästan Norrlänning, från Sundsvall (tack Google), och "Göteborgaren" i din youtube är inte från Göteborg...

2 fel i ett inlägg!

 

God Jul Frasse!

 

MVH Tommten

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tommy:

Ja, det undrade jag också!

Är den där Kim från Göteborg?

 

Och mytomanen "Jocke" är inte ens från Göteborg, så fel man kan ha!

 

 

MVH Tommy

Kim Eriksson är inte han från Sundsvall och är 36 är, Hans mamma bor då där. Vem är mytomanen Jocke och hur kom han in i snacket om Kim

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Boa52:

Kim Eriksson är inte han från Sundsvall och är 36 är, Hans mamma bor då där. Vem är mytomanen Jocke och hur kom han in i snacket om Kim

Skynda dig att dricka upp dunken. Den måste vara tom till på söndag, den dag på året du är nykter.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Kim Eriksson är inte han från Sundsvall och är 36 är, Hans mamma bor då där. Vem är mytomanen Jocke och hur kom han in i snacket om Kim

Som sagt, Kim bor nufortiden i ett fangelse i Bangkok!

Jag berattade att Frason skickade en lank ang. denna storsta Mytoman, inlagg #6.

Du fragar, flera svarar men det ar fortfarande total dott i din sk. hjarn aktivitet.

 

En annan fraga till dig: paverkas bade det som Inte hander i din hjarna och din syn formaga av hojtar vatskan du imundigar sa fort du loggat in pa MPR? 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev judazzz:

Som sagt, Kim bor nufortiden i ett fangelse i Bangkok!

Jag berattade att Frason skickade en lank ang. denna storsta Mytoman, inlagg #6.

Du fragar, flera svarar men det ar fortfarande total dott i din sk. hjarn aktivitet.

 

En annan fraga till dig: paverkas bade det som Inte hander i din hjarna och din syn formaga av hojtar vatskan du imundigar sa fort du loggat in pa MPR? 

Man bor inte i ett fängelse där är man intagen, inlåst. Vad hade mytomanen med Kim Eriksson att göra, Sen är du dj otrevlig så undrar vem som 

varit i dunken eller för dej kanske Lao kao

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Man bor inte i ett fängelse där är man intagen, inlåst. Vad hade mytomanen med Kim Eriksson att göra, Sen är du dj otrevlig så undrar vem som 

varit i dunken eller för dej kanske Lao kao

Varför är inte du inlåst....om det inte vore för underbemannad psykvård hade du aldrig haft möjlighet till närmare 6k inlägg här.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev M33:

Varför är inte du inlåst....om det inte vore för underbemannad psykvård hade du aldrig haft möjlighet till närmare 6k inlägg här.

God jul på dej också

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...