Jump to content
IGNORERAD

Firma "Alltjänst" i Thailand...

lars60

Recommended Posts

Jag skulle nog inte vilja att någon med dessa uppenbara brister i det svenska språket hjälper mig.  :mdr:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Du är hård du S.f. fast jag håller nog med dej. Känns inte som någon man vill ha som byggkontrollant :stop:

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Jag skulle nog inte vilja att någon med dessa uppenbara brister i det svenska språket hjälper mig.  :mdr:

Svenska språket??

Jag har haft hjälp av folk som inte kunde ett ord Svenska,

men var jäkligt skickliga och kunniga, trots detta enorma handikapp

Jocko

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Svenska språket??

Jag har haft hjälp av folk som inte kunde ett ord Svenska,

men var jäkligt skickliga och kunniga, trots detta enorma handikapp

Jocko

Ja jag håller med...bara för att han inte kan stava så bra kan han vara grymt händig.

Dela på andra sajter

Ni har självfallet rätt. Jag tar tillbaka mitt inlägg. Fel av mig.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Jag tycker nog att kritiken kan vara delvis motiverad. Är man dålig på att stava är man i regel medveten om det. Om inte annat har man väl fått kritik för det förr. Att då välja att själv presentera sin verksamhet tyder på lite dåligt omdöme. Det kan ju inte vara alltför svårt att hitta någon som kan hjälpa till med att formulera den korta texten på ett korrekt sätt.

Orättvist eller inte, det är nog många som tappar intresset för denna verksamhet när man ser annonsen.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Jag tycker nog att kritiken kan vara delvis motiverad. Är man dålig på att stava är man i regel medveten om det. Om inte annat har man väl fått kritik för det förr. Att då välja att själv presentera sin verksamhet tyder på lite dåligt omdöme. Det kan ju inte vara alltför svårt att hitta någon som kan hjälpa till med att formulera den korta texten på ett korrekt sätt.

Orättvist eller inte, det är nog många som tappar intresset för denna verksamhet när man ser annonsen.

Herr Chang har talat.

Du har rätt

Det fins  mäniskor som inte har alla fåren hemma, som år 2000 tänker så

Ha de

Jocko

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...